حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی گوگل Pixel 6 و Pixel 6 Pro مشخص شد: ٢٧ مهر ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، گوگل

گوگل مدت زیادی است که در حال انتشار تیزرهای مختلف از سری گوشی‌‌های رونمایی نشده Pixel 6 خود است. در کنار آن، افشاگران نیز مرتباً به انتشار اخبار این گوشی‌ها می‌پردازند. اما باید بگوییم که انتظار به سر آمده است. گوگل بالأخره تأیید کرده است که تاریخ رونمایی سری گوگل Pixel 6 چه زمانی است. اما جزئیات دقیق تاریخ رونمایی این سری چیست؟

تاریخ رونمایی گوگل Pixel 6 و Pixel 6 Pro رسماً مشخص شد

گوگل، چند ماه پیش به صورت رسمی از خانواده Pixel 6 خود پیش رونمایی کرد. پیش رونمایی، به معنایی پیش نمایش این گوشی‌ها برای ذوق زده کردن بیشتر کاربران است. تراشه Tensor نیز به عنوان مغز متفکر این گوشی‌ها تأیید شد.

 

خانواده پیکسل ۶ گوگل پیش رونمایی شد؛ تراشه اختصاصی Tensor نیز تأیید شد

 

اکنون EqualLeaks گزارش می‌دهد که گوگل بالأخره به صورت رسمی تأیید کرده است که تاریخ رونمایی از پرچمداران سری Pixel 6 چه زمانی است. گوگل که مدت زیادی بر روی تبلیغ گوشی‌های جدید خود در منابع و مناطق مختلف متمرکز بوده است، بالأخره به تمام شایعات پایان داده است. ما در برخی از شایعات، شاهد تاریخ ١٩ اکتبر ٢٠٢١ یا همان ٢٧ مهر ١۴٠٠ به عنوان تاریخ رونمایی سری Pixel 6 بودیم. حال، گوگل رسماً با انتشار بیانیه‌ای، تأکید کرده است که تاریخ رونمایی گوگل Pixel 6 و Pixel 6 Pro، همان ٢٧ مهر است.

حال که تاریخ رونمایی سری Pixel 6 را می‌دانیم، دیگر خیالمان از این که شایعات جدیدی را بشنویم، راحت شده است. اما در عین حال، گوگل همچنان مشخصات این سری گوشی‌ها را تأیید نکرده است. بر اساس اعلام منابع غیر رسمی، گوشی Pixel مجهز به نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی خواهد بود. شایان ذکر است که خبری از نمایشگر دو لبه خمیده در این دستگاه نیست. همچنین سری پیکسل ۶ به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ١٢ بهره گیری خواهد کرد. قلب تپنده این سری، تراشه اختصاصی Tensor خواهد بود که پیش‌تر در مورد اطلاعات لو رفته آن در گیک بنچ صحبت کرده بودیم.

 

مشخصات تراشه Tensor گوگل فاش شد: قوی‌ترین تراشه موبایل حال حاضر!؟

 

دوربین اصلی پیکسل ۶، دوگانه است و متشکل از سنسورهای ۵٠ مگاپیکسلی ISOCELL GN1 و سنسور ١٢ مگاپیکسلی IMX363 برای لنز فوق عریض خواهد بود. دوربین سلفی هم وضوح ١٢ مگاپیکسلی دارد و درون حفره نمایشگر مرکزی جای خوش کرده است. اسپیکر استریو، پشتیبانی از اینترنت 5G و وای فای ۶، درگاه Type-C و حسگر تشخیص اثرانگشت درون نمایشگر، از دیگر مشخصات این گوشی است. در ادامه، نوبت به گل سرسبد جدید گوگل، یعنی Pixel 6 Pro می‌رسد.

این گوشی به نمایشگر بزرگ‌تر و پیشرفته‌تر ۶.٧ اینچی با وضوح +WQHD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی تجهیز خواهد شد. بر خلاف پیکسل ۶، نمایشگر این گوشی لبه‌های خمیده را داراست. در همین حین، گفته می‌شود که ظرفیت باتری Pixel 6 Pro سرانجام به ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. این بزرگ‌ترین ظرفیت باتری در تاریخ گوشی‌های پیکسل گوگل خواهد بود. دیگر مشخصات این گوشی، غالباً مشابه با Pixel 6 هستند. اما در بخش سیستم دوربین اصلی، شاهد یک سنسور ۴٨ مگاپیکسلی IMX586 سونی نیز برای لنز پریسکوپ تله فوتو هستیم. قیمت این گوشی‌ها، همچنان اعلام نشده است. اما ظاهراً، گوگل قصد دارد تا برچسب قیمتی رقابتی را بر روی پیکسل‌های جدید خود قرار دهد. قبلاً در مورد قیمت سری Pixel 6 در ترنجی صحبت کرده بودیم.

 

قیمت گوگل Pixel 6 و Pixel 6 Pro پیش از رونمایی رسمی لو رفت

 

نظر شما در مورد این دو گوشی چیست؟ انتخاب شما کدام یک خواهد بود؟ منتظر رونمایی این سری هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️