حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا گوشی جدید شیائومی با اسنپدراگون ۸۷۰ در دست توسعه است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

غول تولید کننده گوشی هوشمند چینی یعنی شیائومی، روز های فوق العاده ای را سپری می‌کند. زیرا می‌تواند به راحتی گوشی های هوشمند خود در تعداد مناسب و معقول به فروش رساند. تا آنجا که شیائومی تبدیل پرفروش ترین برند در بسیاری از بازار های دنیا شده است. و اکنون نیز تصمیم بر آن گرفته تا عنوان پرفروش ترین برند گوشی های هوشمند را از سامسونگ بگیرد. اگر از بحث فروش فاصله بگیریم، گزارشات جدید می‌گویند که گوشی جدید شیائومی با اسنپدراگون ۸۷۰ و صفحه نمایش خمیده به زودی معرفی خواهد شد.

شیائومی قصد عرضه گوشی جدیدی را با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد

شیائومی روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد و این  شرکت اخیرا از سه گوشی Xiaomi 11T ، 11T Pro و Xiaomi 11 Lite NE 5G رونمایی کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که شیائومی قرار است گوشی جدیدی را به مجموعه متنوع تلفن های هوشمند خود اضافه کند. البته گزارشات نشان می‌دهند که شیائومی بر روی چندین محصول جدید کار می‌کند که اکنون می‌خواهیم درباره یکی از محتمل ترین آنان سخن بگوییم. شیائومی در هند به دلیل دستگاه های مقرون به صرفه خود مشهور است و توانسته تبدیل به پرفروش ترین برند این بازار شود. یک نشت اطلاعاتی جدید نشان می‌دهد که شیائومی قصد دارد مدل جدیدی را با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و صفحه نمایش خمیده وارد بازار کند.

به گفته اکانت Bald Panda در ویبو، این تلفن هوشمند جدید مجهز به تراشه Snapdragon 870 است. به جز این، ویژگی های جذاب دیگری مانند صفحه نمایش خمیده با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و پانچ هولی در مرکز نمایشگر خواهد داشت. طبق اطلاعات منتشر شده، این صفحه نمایش بر خلاف پرچمداران شیائومی که از رزولوشن 2K استفاده می‌کنند، دارای رزولوشن FHD+است.

آنطور که GizChina می‌گوید، ظاهراً گوشی جدید شیائومی دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین تله فوتو با توانایی زوم اپتیکال ۳ برابری است. احتمال می‌رود این گوشی هوشمند جدید از باتری پرظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری همراه با فست شارژ ۶۷ وات استفاده کند. متاسفانه در بین اطلاعات منتشر شده، نه اسم این گوشی جدید مشخص است و نه زمان رونمایی و عرضه آن. با توجه به استفاده از اسنپدراگون ۸۷۰ در این دستگاه، می‌توان گفت که به احتمال زیاد این دستگاه متعلق به سری Mi 11 شیائومی یا سری Redmi K است.

Xiaomi CIVI

دیگر صفحه نمایش 4K در کار نخواهد بود؟

چندی پیش اخباری منتشر شد مبنی بر آنکه شیائومی CIVI نسخه Pro نیز خواهد داشت. و اولین گوشی شیائومی با صفحه نمایش 4K عرضه خواهد شد. اما این اخبار سریعا توسط شیائومی تکذیب شد. پست وانگ هوا، رییس روابط عمومی شیائومی در Weibo، آشکارا وجود Xiaomi Civi Pro را تکذیب می‌کند. این بدان معناست که هیچ برنامه ای برای این مدل وجود ندارد. و احتمالا شیائومی تصمیمی برای عرضه دستگاهی با صفحه نمایش 4K نگرفته است. با این حال، ما نمی‌توانیم به طور کامل جزئیات منتشر شده توسط گواهی TENAA را رد کنیم. شاید شیائومی گوشی دیگری را با صفحه نمایش 4K در دست توسعه دارد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، نظر شما درباره گوشی های احتمالی آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، حالا هرگوشی باشه واقعا مشخصات خیلی خوبی داره، 870 درسته 7نانومتریه ولی سرعت کلاکهاش عالیه و با آرایش 1.3.4 ساخته شده که اون یک هسته بزگتر سرعتس 3گیگا هرتز هستش، دوربین هاشم که عالی هستش،حالا بقول همین خبر سری 11 هستش یا سری k، اگه سری k باشه شاید نسخه پایش باشه که اینم بعید به نظر میرسه، حالا ببینیم چندروز آینده اسم این گوشی در میاد یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی