حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی قصد دارد تبدیل به پرفروش ترین برند گوشی های هوشمند دنیا شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شیائومی در بازار گوشی های هوشمند بسیار خوب عمل کرده و یکی از پرفروش ترین برند های گوشی تلفن همراه است. این شرکت در بسیاری از بازارهای جهان برند شماره یک است. مهم‌تر از همه، در بازار هند شیائومی چندین سال متوالی شماره یک بوده است. بازار هند، دومین بازار بزرگ جهان پس از چین است. به گفته مدیر عامل شیائومی این شرکت یک هدف بزرگ را در نظر دارد. او گفت که هدف این شرکت تبدیل شدن به برند شماره یک تلفن همراه در جهان است. علاوه بر این، لی جون اضافه مرد که همه باید صبور باشند زیرا همیشه در کارآفرینی و نوآوری موانعی وجود دارد.

شیائومی می‌خواهد برای یک مدت طولانی‌ پرفروش ترین برند گوشی باشد

لی جون در رویدادی در اوایل امروز اظهار داشت که توسعه Xiaomi از مبحث نوآوری و کارآفرینی جدا نشدنی است. در حال حاضر، ۷۵ درصد از شرکت های سراسر چین به نوعی محصولات هوشمند تولید می‌کنند. همچنین، اولین خط تولید از کارخانه هوشمند شیائومی در Yizhuang نیز آغاز به کار کرده است.

در پایان جولای (اوایل مرداد ماه) امسال بنیانگذار ، رئیس و مدیر عامل شیائومی اظهار داشت که میزان فروش  تلفن های همراه شیائومی برای اولین بار از اپل پیشی گرفته و به رتبه دوم جهان رسیده است. این نتیجه کار سخت «سربازان» جهانی شیائومی است. در آن زمان ، لی جون ادعا می‌کرد که حریفش بسیار قدرتمند است و وظیفه اش حفظ جایگاه دوم بود. با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که موقعیت او تغییر کرده و در فکر تصاحب جایگاه اول است. البته در حال حاضر نیز شیائومی در ۱۲ بازار دنیا پرفروش ترین برند است.

لی جون، مدیر عامل Xiaomi

مطابق با گزارش GizChina، هدف Xiaomi نه تنها صعود به قله بازار گوشی های هوشمند است، بلکه می‌خواهد این جایگاه را برای مدتی طولانی در دست داشته باشد. به گفته تحلیلگران، یکی از اقداماتی که این شرکت باید انجام دهد ساده سازی نام گذاری تلفن های هوشمند خود است. بر اساس برخی گزارشات، موفقیت Xiaomi عمدتا بر سقوط هواوی استوار است. با این حال، موضوع برتری بلند مدت بحث برانگیز است. موفقیت در بلند مدت تا حد زیادی به موفقیت شیائومی در بازارهای خارج از چین بستگی دارد. همچنین، این شرکت باید به طور جدی در مورد ورود به بازار ایالات متحده و تکرار موفقیت وان پلاس فکر کند. وان پلاس موفق شده که با بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه در ایالات متحده در فروش دستگاه های خود مذاکره کند.

رکورد فروش شیائومی: شیائومی به برند اول بازار موبایل ١٢ کشور دنیا تبدیل شده است!

شیائومی نمی‌تواند تاثیر تبلیغات در جذب مخاطبان و افزایش فروش را نادیده بگیرد. این شرکت باید بودجه را برای اهداف تبلیغاتی و ایجاد تصویر مثبت از خود افزایش دهد. بدیهی است که شیائومی باید همچنان سیاست قیمت گذاری متعادل خود را نیز حفظ کند. علاوه بر این، شیائومی به نوآوری های واقعی و توسعه فناوری های جدید نیاز خواهد داشت. این شرکت همچنین باید کیفیت محصولات و به خصوص رابط کاربری خود، یعنی MIUI را ارتقاء بخشد.

به نظر شما آیا شیائومی می‌تواند تبدیل به پرفروش ترین برند گوشی دنیا شود و این جایگاه را حفظ کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی