حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت iQOO Pad Air به همراه ایربادز iQOO TWS 2 معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | IQOO، اخبار، تبلت

تبلت iQOO Pad Air به همراه iQOO TWS 2 رونمایی شد. هم اکنون، امکان پیش‌سفارش این دو محصول جدید وجود داشته و فروش آن ها نیز از ابتدای مارس آغاز خواهد شد.

تبلت iQOO Pad Air از اسنپدراگون ۸۷۰ برخوردار است

هنوز مشخصات iQOO Pad Air و TWS 2 به اشتراک گذاشته نشده است. به نظر می‌رسد که این تبلت، نسخه ری‌برند شده Vivo Pad Air است. Digital Chat Station ادعا می‌کند که iQOO TWS 2 با نام Vivo TWS 4 نیز معرفی خواهد شد. آیکو پد ایر دارای یک صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی LCD با وضوح ۱۸۴۰ در ۲۸۰۰ پیکسل و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی است. تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این محصول را تأمین می‌کند. این دستگاه با ۸ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران خواهد رسید.

iQOO Pad Air

باتری در نظر گرفته شده برای تبلت iQOO Pad Air ظرفیت ۸,۵۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۴۴ واتی شارژ می‌شود. می‌دانیم که حافظه داخلی این دستگاه از نوع UFS 3.1 خواهد بود. البته هنوز اطلاعاتی درباره میزان حافظه ذخیره سازی Pad Air منتشر نشده است. دوربین موجود در قاب پشتی وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. اطلاعاتی درباره قیمت iQOO Pad Air در دست نیست. اما بر اساس تصاویر منتشر شده، می‌دانیم که این تبلت در رنگ های مشکی و آبی قابل تهیه خواهد بود.

ایربادز iQOO TWS 2

گفته می‌شود که iQOO TWS 2 کیفیت صدای Hi-Fi را ارائه خواهد کرد و دارای تراشه Snapdragon S3 Gen 2 برای پردازش صدا است. این محصول دارای قابلیت کاهش نویز تا ۵۵ دسی‌بل است. این ایربادز، از حالت تأخیر پایین ۴۴ میلی‌ثانیه برخوردار بوده که برای گیم مناسب به نظر می‌رسد.

iQOO TWS 2

بر اساس تصاویر منتشر شده، iQOO TWS 2 در دو رنگ «مشکی و زرد» و «سفید» عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این ایربادز آیکو منتشر نشده است. انتظار می‌رود که این محصول با نام Vivo TWS 4 در چین معرفی شود.

ایربادز iQOO TWS 1 با درایور 12.2 میلی‌تری، عمر باتری 42 ساعته و قیمت 55 دلار معرفی شد

نظر شما درباره این دو محصول جدید آیکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی