حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت Vivo Pad air با اسنپدراگون ۸۷۰ رسما معرفی شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ویوو

شاید چهار سال قبل (و پیش‌تر) که اسنپدراگون ۸۶۵ طراحی می‌شد حتی خودش هم فکر نمی‌کرد که با روش‌های مختلف، اینقدر عمر طولانی داشته باشد. به هر حال اینجا و نیمه دوم سال ۲۰۲۳ هستیم، جایی که تبلت Vivo Pad air با اسنپدراگون ۸۷۰ رسما معرفی شده است.

تبلت Vivo Pad air

جدیدترین تبلت اندرویدی vivo به نام Pad Air معرفی شده است. این تبلت یک نمونه مقرون به‌صرفه‌تر از vivo Pad 2 خواهد بود که حدودا پنج ماه پیش عرضه شد.

تبلت ویوو Pad Air یک صفحه نمایش کوچکتر 11.5 اینچی در کنار چیپست اسنپدراگون 870 و یک باتری 8500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 44 واتی ارائه می دهد.

ویوو پد ایر دارای صفحه نمایش 11.5 اینچی IPS LCD با وضوح 1840 در 2800 پیکسل و رفرش‌ریت 144 هرتز است. این پنل دارای نسبت تصویر 3:2 و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی است.

قاب پشتی دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی است که در یک محفظه دایره ای قرار دارد. چیپست اسنپدراگون 870 کوالکام با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است.

قسمت نرم افزار با رابط کاربری OriginOS 3 و اندروید 13 همراه است. این تبلت همچنین از قلم vivo Pencil2 (جداگانه ارائه می‌شود) برای طراحی و یادداشت برداری پشتیبانی می کند.

قیمت ویوو ایر ۲

تبلت vivo Pad Air در رنگ های آبی، نقره‌ای و طلایی عرضه می شود. مدل پایه 8/128 گیگابایتی معادل 247 دلار در چین قیمت دارد. نسخه 12/512 گیگابایتی آن معادل 357 دلار خواهد بود.

نظر شما درباره این تبلت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)