حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی شیائومی CIVI Pro با نمایشگر 4K در کار نخواهد بود؛ شیائومی تأیید می‌کند!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، اختصاصی ترنجی، شیائومی

شیائومی برندی پیشرو، جوان و نوآور است. این کمپانی، همواره به دنبال کسب عناوین جدیدی در صنعت گوشی‌های هوشمند است. ما مدت کوتاهی را با شایعات تولید گوشی شیائومی با نمایشگر 4K سپری کرده بودیم. اما اکنون، شیائومی رسماً وجود این گوشی را تکذیب کرده است.

خبری از گوشی شیائومی CIVI Pro با نمایشگر 4K نیست؛ فعلا منتظر نباشید

دیشب خبری از گوشی جدید شیائومی را در ترنجی با شما به اشتراک گذاشته بودیم. در این خبر، اشاره شده بود که گوشی جدید شیائومی با نمایشگر 4K به زودی رونمایی می‌شود.

 

احتمالا به زودی اولین گوشی شیائومی با نمایشگر 4K را خواهیم دید

 

البته همان طور که گفته بودیم، امکان خطا در داده‌های منبع این خبر وجود دارد. من پیش از این فکرش را می‌کردم این خبر که بسیاری از مراجع بزرگ اخبار حوزه فناوری جهان، آن را پوشش داده‌اند، غلط از آب در بیاید. خب، من درست فکر می‌کردم. دلیل من و یک سری از افراد، این بود که وضوح ٣,٨۴٠×٢,١۶٠ که به گوشی جدید شیائومی تعمیم داده شده است، مربوط به نسبت تصویر قدیمی ١۶:٩ است. خب، مشخصاً شیائومی گوشی رده بالا با این نسبت تصویر را در سال ٢٠٢١ روانه بازار نمی‌کند. بنابراین، این احتمال غلط بوده است.

اما شیائومی در مورد این شایعه چه می‌گوید؟ به گزارش GizChina، شیائومی چند روز پیش رسماً از گوشی جدید خود با نام Xiaomi CIVI رونمایی کرد. این دستگاه، بیشتر بر راحتی کارکرد و طراحی، عکاسی و دیگر موارد کاربردی متمرکز است. علاوه بر این، شیائومی گوشی جدید خود یعنی CIVI را زیباترین گوشی تاریخ خود می‌داند! اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که CIVI تنها یک میان رده مجهز به Snapdragon 778G است. اما در این بین، برخی از کاربران منتظر ارائه یک دستگاه قدرتمندتر با نام CIVI Pro بوده‌اند.

 

شیائومی CIVI با Snapdragon 778G و تمرکز بر طراحی رسماً معرفی شد!

 

در همین راستا، یک خبر جدید از چنین محصولی منتشر شد. یک دستگاه با مدل نامبر “2109119BC” اخیراً در TENAA ظاهر شده است. این دستگاه، دارای طراحی مشابه شیائومی CIVI است. از مشخصات آن نیز می‌توان به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از نوع OLED با وضوح ۳,٨۴٠×٢,١۶٠، باتری با ظرفیت واقعی ۴,۴٠٠ میلی آمپر ساعت، تراشه‌ای مجهز به پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری ٢.۴ گیگاهرتز و حداکثر ١۶ گیگابایت حافظه رم به همراه حداکثر ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

خب، مشخصات کلی این گوشی ما را به یاد یک دستگاه پرچمدار می‌اندازد. همچنین به دلیل شباهت طراحی این گوشی با Xiaomi CIVI، بسیاری از افراد آن را CIVI Pro تلقی می‌کنند. با تمام این اوصاف، یکی از مدیران رسمی شیائومی تمامی این ادعاها را رد کرده است. صبح امروز وانگ هوآ، رئیس روابط عمومی کمپانی شیائومی، در مورد تمام این ادعاها صحبت کرد و گفت:

من در مورد مکمل‌های بزرگ و بهتر شنیده‌ام و به آن فکر می‌کنم. اما تا به حال در مورد این دستگاه، چیزی نشنیده‌ام!

پست این مدیر شیائومی در Weibo، آشکاراً از عدم رونمایی گوشی شیائومی با نمایشگر 4K حکایت دارد. او وجود هرگونه گوشی با نام Xiaomi CIVI Pro را تکذیب کرده است. از سوی دیگر، این صحبت‌ها نشان می‌دهند که شیائومی فعلاً هیچ برنامه‌ای برای توسعه و عرضه گوشی با نمایشگر 4K ندارد. با این حال، نمی‌توان گواهینامه‌ها را کاملاً رد کرد. هرچند همیشه آن‌ها درست نیستند.

نظر شما در مورد این صحبت‌ها چیست؟ آیا شیائومی بالأخره گوشی جدیدی را با صفحه نمایش 4K معرفی می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

وقتی میگن 4k ناخواسته یاد سونی میفتم ، اصلا 4k فقط رو گوشی سونی جذابه چون بهینه سازی سونی رو هیچ اندرویدی نداره

Faez

سونی تو اکسپریا وان مارک فری از نمایشگر 4kاستفاده کرده ولی رزولوشن تنظیم شده اصلی تقریبا یک چهارم رزولوشن 4kهست
سونی فقط خواسته قدرتشو نشون بده

m.b

مشخص بود خبر مشکل داره… یه بار میگفتن 2k یه بار 3k یه بارم صفحه مشخصات لو رفت و گفتن 4k…البته شک ها روی cc11 pro بود…
______
“علاوه بر این، شیائومی گوشی جدید خود یعنی CIVI را زیباترین گوشی تاریخ خود می‌داند! اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که CIVI تنها یک میان رده مجهز به Snapdragon 778G است.”

به نظرم جمله اول این متن تعجب نداره… شیائومی بارها ثابت کرده که اعتقادی به اعتقادات خشک و باقی برند ها در محدودکردن و کنترل کردن ویژگی های تولیدات ارزونتر برای فروش بیشتر محصولات گرونترش نداره…
اولین دوربین پریسکوپی شیائومی جای اینکه بره روی پرچمدارش میره رو یه میانرده… یا حتی بعضی موارد در صفحه نمایش… در همین زمینه حتی با شرکت هایی که اعتقادی به استفاده از صفحه خمیده برای میانرده‌هاشون ندارن هم تفاوت داره… همچنین دوربین حتی… دوربین 108 مگاپیکسلی که تحول دوربین های شیائومی بود اولین بار میره رو یه میانرده…
الانم کمترین حاشیه ها در تمام گوشی های ساده شیائومی جای پرچمداراش متعلق به civi هست…
Civi نزدیکترین نمای جلویی ممکن به mi 12 رو داره… با تکنولوژی جدید cop کمترین حاشیه ممکن…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️