حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت iQOO Pad Air با پشتیبانی از شارژر ۴۴ واتی در میان داده های گواهی 3C مشاهده شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | IQOO، تبلت

آیکو که معمولا به خاطر گوشی های هوشمندش شناخته می‌شود، احتمالا به زودی از یک تبلت جدید به نام iQOO Pad Air رونمایی خواهد کرد. این محصول به تازگی در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شده است.

تبلت iQOO Pad Air احتمالا در سه ماهه دوم سال جاری میلادی معرفی می‌شود 

طبق داده های گواهینامه 3C، تبلت iQOO Pad Air با شماره مدل iPA2451، از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی خواهد کرد. آداپتور ۴۴ واتی در نظر گرفته شده برای این دستگاه، دارای شماره مدل V4440L0A0-CN است. ماه گذشته میلادی، آیکو پد ایر با همان شماره مدل (iPA2451) در لیست دستگاه های پشتیبانی شده توسط Google Play ظاهر شد. نکته جالب آن است که اسم رمز این تبلت آینده آیکو، مشابه Vivo Pad Air است. به نظر می‌رسد که iQOO Pad Air در حقیقت نسخه ری‌برند شده Vivo Pad Air خواهد بود.

احتمالا iQOO Pad Air نسخه ری‌برند شده Vivo Pad Air است

ویوو پد ایر دارای یک صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی با رزولوشن 2.8K و نسب ابعاد تصویر ۳:۲ است. نمایشگر این دستگاه از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی کرده و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این تبلت را تأمین می‌کند. باتری در نظر گرفته شده برای Vivo Pad Air ظرفیت ۸,۵۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۴۴ واتی شارژ می‌شود. این محصول از قلم Vivo Pencil 2 پشتیبانی می‌کند. قاب پشتی این دستگاه از فلز ساخته شده و ضخامت آن ۶.۶۷ میلی‌متر بوده و وزن ۵۳۰ گرمی دارد. از دیگر ویژگی های این تبلت می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi تا ۵ گیگاهرتز، بلوتوث ۵.۲، NFC و برخورداری از درگاه USB-C (USB 3.0) اشاره کرد.

هنوز جزئیات زیادی درباره تبلت iQOO Pad Air منتشر نشده است. اما دریافت گواهینامه ها، نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی آن نمانده است. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که این محصول در سه ماهه دوم ۲۰۲۴ و پس از معرفی Vivo Pad 3 رونمایی شود.

اولین تبلت آیکو به نام iQOO Pad با تراشه +Dimensity 9000 و نمایشگر ۱۴۴ هرتز معرفی شد

 

نظر شما درباره تبلت آیکو پد ایر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی