حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی برای چهارمین سال متوالی پرفروش ترین برند موبایل هند شد

شاید اگر حدود ١٠ سال پیش که شیائومی Mi 1 رونمایی شد، حتی خود کارکنان شیائومی هم فکرش را نمی‌کردند که روزی برای سامسونگ و اپل قد علم کنند. شیائومی در سال‌های گذشته، پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده است. شیائومی در بازار جهانی و کشورهای مختلف، خدمات و محصولات مناسبی را به کاربران ارائه داد. همین موضوع، سبب شد تا این کمپانی در بسیاری از بازارها به رتبه اول تبدیل شود. هند، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای موبایل جهان است. اگر بخواهیم از پرفروش ترین برند موبایل هند صحبت کنیم، مجدداً باید از شیائومی نام ببریم!

شیائومی در ۴ سال اخیر، عنوان پرفروش ترین برند موبایل هند را در اختیار داشته است

همان طور که گفتیم، شیائومی در بخش فروش، سامسونگ را حسابی به چالش کشیده است. به طور مثال، شیائومی توانست در چارک دوم سال ٢٠٢١، در بازار گوشی‌های هوشمند هند از سامسونگ عبور کند و همچنان رتبه ١ این بازار را داشته باشد.

 

عبور شیائومی از سامسونگ در بازار موبایل های هوشمند هند در چارک دوم سال ۲۰۲۱

 

به نقل از Gizmochina، این یک واقعیت واضح است که شیائومی پرفروش ترین برند موبایل هند است. اما این کمپانی، به تازگی اظهارات جالبی را ارائه داده است. بر اساس این اظهارات، شیائومی توانسته است در ۴ سال گذشته، پرفروش ترین برند موبایل هند باشد. موضوع جالب‌تر این است که شیائومی همچنان سهمی رو به رشد دارد و در حال حاضر این میزان رشد توقف ناپذیر است. بر اساس توئیت مانو کومار که یکی از مقامات ارشد شیائومی در هند است، شیائومی عنوان مهمی در هند دارد. مدیرعامل شیائومی هند می‌گوید که شیائومی در ۴ سال گذشته، محبوب‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در هند بوده است. این داده‌ها، بر اساس تحقیقات مؤسسه آماری IDC می‌باشند. مانو کومار در ادامه صحبت‌های خود، آمار بیشتری را ارائه داده است.

او می‌گوید شیائومی در سه ماهه دوم سال ٢٠٢١ میلادی، توانسته است ٢٩.٢ درصد از بازار موبایل هند را از آن خود کند. از سوی دیگر، در همین بازه زمانی شیائومی میزان رشد ٨۴ درصدی را ثبت کرده است. مدیر ارشد این شرکت محبوب، گفته است که شیائومی هند می‌خواهد با ارائه هدایایی به کاربران، این موفقیت را جشن بگیرند. او گفته است که با ریتوییت شدن توییت مربوط به این عنوان تا سقف ۵٠٠، ١,٠٠٠ و ۴,٠٠٠ به ترتیب مچ بند Mi SmartBand 6، می ١١ ایکس و لپ تاپ Mi Notebook هدیه می‌دهند. او اعلام نکرده است که چه تعداد از این محصولات برای اهدا به برندگان در نظر گرفته شده است. همان طور که می‌دانید، شیائومی در ماه جولای ٢٠٢١ نیز در بازار جهانی لقب پرفروش‌ترین برند را به خود اختصاص داد.

 

شیائومی پرفروش ترین برند موبایل دنیا در ماه July 2021 شد ⚡

 

به همین صورت، شیائومی هم اکنون برند اول بازار موبایل جهانی نیز می‌باشد. اگرچه ممکن است سامسونگ مجدداً این عنوان را از شیائومی پس بگیرد. اما شیائومی همچنان پتانسیل تبدیل شدن به رهبر اصلی بازار گوشی‌های هوشمند را دارد.

نظر شما در مورد این عنوان شیائومی چیست؟آیا چینی‌ها را لایق اول شدن در این بازار می‌دانید؟ فکر می‌کنید که کدام ویژگی شیائومی قابل تقدیر است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

آفرین . فقط بابا یه نمایندگی رسمی فروش با یه شاپ بزرگ هم به ایران بیار تا فقط یه بار هم شده یه پرچمدار یا یه محصول بالارده یا میان رده که معرفی داره میشه یه بار هم تو ایران برای اولین بار آنباکس بشه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️