حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی ٩ Activ با Helio G35 در هند معرفی شد: نسخه موازی جدید Redmi 9C!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

باز هم شیائومی و باز هم نسخه‌های موازی جدید! ردمی بازگشته است؛ اما نه با یک گوشی جدید. گوشی جدید ردمی، Redmi 9 Activ نام دارد. ردمی ٩ Activ در واقع همان Redmi 9C است که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت ردمی ٩ Activ؛ دستگاهی که اصلاً جدید نیست!

ردمی سال گذشته از Redmi 9C بهره برداری کرد. این گوشی، یک دستگاه اقتصادی با تراشه Helio G35 و قیمت ١٠٠ دلاری بود.

 

ردمی 9C با مدیاتک Helio G35 به قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد

 

به نقل از Gizmochina، گوشی ردمی ٩ Activ، جدیدترین گوشی ردمی است که یک عضو تازه وارد در خانواده Redmi 9 محسوب می‌شود. قیمت این دستگاه، با تبدیل واحد پولی به ١٣٠ دلار آمریکا می‌رسد. شایان ذکر است که این گوشی، در واقع همان ردمی ٩ نسخه هند با حافظه رم بیشتر است. ردمی ٩ نسخه هند هم در نهایت، ردمی 9C است! این گوشی جدید، در دو نسخه با ۴ و ۶ گیگابایت حافظه رم معرفی شده است. ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی نیز در این گوشی موجود است. سنسور ماکرو نیز از این دستگاه حذف شده است. در ادامه، مشخصه متفاوتی از این گوشی نسبت به Redmi 9C دیده نمی‌شود.

این گوشی، توسط باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود. شارژر آن نیز ١٠ واتی است. در بطن ردمی ٩ Activ، تراشه Helio G35 به کار رفته است. در کنار آن، درگاه کارت حافظه جانبی در Redmi 9 Activ موجود است. در قاب پشتی این گوشی، حسگر تشخیص اثرانگشت واقع شده است. در قاب جلویی، نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD به چشم می‌خورد.

این دستگاه، از اندروید ١١ به همراه رابط کاربری MIUI 12 استفاده می‌کند. در نهایت، قیمت این گوشی بیشترین اهمیت را در این بین دارد. نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی، برچسب قیمتی ٩,٩٩٩ روپیه‌ای (معادل ١٣٠ دلار آمریکا) را با خود یدک می‌کشد. نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی نیز از قیمت ١٠,٩٩٩ روپیه‌ای (معادل ١۵٠ دلار آمریکا) برخوردار است. ردمی این گوشی را در چند رنگ مختلف از جمله مشکی کربنی، سبز مرجانی، آبی و نارنجی اسپرت روانه بازار می‌کند.

 

گوشی های مشابه شیائومی کدام دستگاه‌ها هستند؟ + لیست کامل

 

نظر شما در مورد ارائه یک نسخه موازی جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️