حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر پیکسل ۶ پرو به‌احتمال فراوان از نوع E5 LTPO OLED سامسونگ خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل، نمایشگر

با آنکه تنها چند هفته دیگر تا رونمایی از سری جدید گوشی‌های پرچمدار پیکسل ۶ فاصله داریم، گوگل تلفن‌های خود را به‌طور کامل پنهان نکرده و برخی از تیزرهای مربوط به آنها را به‌اشتراک گذاشته است. همچنین اگر ساکن نیویورک هستید، حتی می‌توانید این دستگاه‌ها را در ویترین فروشگاه فیزیکی گوگل مشاهده کنید. متأسفانه اما، تیزرهای رسمی منتشر شده، اطلاعات زیادی در مورد این گوشی‌ها بیان نمی‌کنند، اما این بدان معنا نیست که مشخصات آن از سایر منابع نیز به بیرون درز پیدا نکرده باشد. در همین راستا، امروز اطلاعاتی منتشر شده که ادعا می‌کند نمایشگر بکار رفته در رده‌بالاترین نسخه آینده پیکسل، یعنی پیکسل ۶ پرو، از نوع E5 LTPO OLED سامسونگ بوده که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز متغیر را در بهترین نوع از صفحه‌نمایش موجود در بازار با خود به‌همراه دارد.

پیکسل ۶ پرو احتمالا از بهترین نوع نمایشگر در زمان عرضه خود بهره می‌برد

با توجه به اشاره‌ای از سوی Ross Young که در گذشته از نظر اطلاعات مربوط به نمایشگر تلفن‌های همراه بسیار قابل اعتماد بوده است، Google Pixel 6 Pro پنل LTPO را به‌ارمغان می‌آورد، به این معنی که این تلفن دارای رفرش ریت متغیر نیز می‌باشد؛ قابلیتی که به عمر باتری کمک شایانی کرده و تنها در تلفن‌های هوشمند رده‌بالاتر یافت می‌شود.

با این حال، این تنها اطلاعاتی نیست که یانگ ارائه کرده است. او همچنین تأیید می‌کند که نمایشگر پیکسل 6 پرو، از نوع پنل جدید E5 LTPO OLED سامسونگ می‌باشد که اوایل امسال با سری iQOO 8 در چین عرضه شد. این نوع از صفحه‌نمایش تاکنون موفق شده تا رتبه +A را از سوی DisplayMate دریافت کند، بنابراین می‌توان این‌گونه برداشت کرد که با بهینه‌سازی‌های خود گوگل، نمایشگر بکار رفته در پرچمدار آینده این شرکت، بهترین نوع در میان سایر رقبای فعلی خود خواهد بود.

نمایشگر پیکسل ۶ پرو

نمایشگر پیکسل ۶ پرو

ما از پیش می‌دانیم که پیکسل 6 پرو دارای رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل بوده و حداکثر رفرش ریت آن نیز، 120 هرتز می‌باشد. همچنین رفرش ریت خود را با بالاترین وضوح صفحه اجرا می‌کند. همچنین اطلاع داریم که این تلفن دارای یک مودم 5G از سامسونگ نیز مي‌باشد و ویژگی‌های دیگری مانند 12 گیگابایت حافظه رم و پشتیبانی از شارژ معکوس باتری را با خود به‌همراه دارد.

انتظار می‌رود تا با نزدیک شدن به زمان معرفی این گوشی‌ها، اطلاعات بیشتری نیز از مشخصات آنها به بیرون درز کند.

سری پیکسل ۶ از سرمایه گذاری های عمیق گوگل در حوزه موبایل بهره می‌برد

نظر شما درباره نمایشگر بکار رفته در پیکسل ۶ پرو گوگل یعنی E5 LTPO OLED ساخت سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی