حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رویداد معرفی آیفون ۱۳ و سایر محصولات آینده اپل رسما مشخص شد: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

کمپانی اپل دقایقی پیش رسما تاریخ کنفرانس مورد انتظار معرفی جدیدترین محصولات خود برای سال ۲۰۲۱ شامل خانواده آیفون ۱۳، اپل واچ سری ۷ و سایر دستگاه‌های احتمالی را برای ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ تأیید کرد. این رویداد که اپل از آن با عنوان “California streaming” نیز یاد کرده است، کاملاً مجازی بوده و از محل Apple Park برگزار خواهد شد.

تاریخ رویداد آینده اپل پیرامون معرفی آیفون ۱۳ و سایر محصولات مورد انتظار

رویداد ۲۳ شهریور (14 سپتامبر) اپل رأس ساعت 10 صبح به‌وقت محلی برگزار خواهد شد. این دومین سال پیاپی است که اپل رویداد سالانه خود در ماه سپتامبر را به‌طور کامل و به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

رویداد 14 سپتامبر از وب‌سایت اپل، کانال YouTube این شرکت و همچنین از طریق برنامه Apple TV در iPhone ،iPad ،Mac و Apple TV، به‌صورت زنده قابل مشاهده خواهد بود.

دعوتنامه اپل با عنوان California Streaming پیرامون تاریخ معرفی آیفون ۱۳

دعوتنامه اپل با عنوان California Streaming پیرامون تاریخ معرفی آیفون ۱۳

انتظار معرفی چه محصولاتی را از سوی اپل داشته باشیم؟

در رویداد سپتامبر امسال اپل، ما انتظار داریم که اپل رسما از سری آیفون ۱۳ خود رونمایی کند. انتظار می‌رود جدیدترین آیفون این شرکت، تعداد انگشت‌شماری از ویژگی‌های تازه را با خود به‌همراه داشته باشد. این تغییرات اندک شامل ابعاد کوچکتر ناچ دستگاه، پیشرفت‌هایی در زمینه سنسور و نرم‌افزار دوربین، نمایشگر 120 هرتز ProMotion، تراشه جدید A15 Bionic و موارد دیگر است.

اپل واچ سری ۷ نیز احتمالاً در این کنفرانس و در کنار آیفون ۱۳ معرفی خواهد شد. این ساعت هوشمند اما برخلاف گوشی آیفون، با تغییرات چشمگیر در طراحی شامل لبه‌های کاملا تخت با الگو از سری آیفون ۱۲، نمایشگر بزرگتر با حاشیه صفحه باریک‌تر و همچنین باتری حجیم‌تر ارائه خواهد شد. با این اوصاف، گزارشات مختلف طی چند روز گذشته بیان کرده‌اند که اپل با مشکلات تولید این محصول روبرو بوده و ممکن است آن را در تعداد محدودتری عرضه کرده و یا ورود آن به بازار را به‌تعویق بیندازد.

اپل همچنین درحال برنامه‌ریزی برای معرفی ایرپادز نسل ۳ نیز می‌باشد که این محصول نیز احتمالا در رویداد پیش‌رو معرفی خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که ایرپادز ۳، دارای طراحی مشابه ایرپادز پرو بوده اما سری سیلیکونی در قسمت بالایی آن را به‌همراه نخواهد داشت.

سایر محصولاتی که پیش از این شایعه معرفی آنها نیز منتشر شده بودند، شامل آیپد مینی ۶ و آیپد نسل ۹ می‌باشد. با این حال، نباید انتظار معرفی مک‌بوک‌های جدید را در این رویداد داشته باشید، درعوض به‌احتمال زیاد، اپل معرفی آنها را برای رویدادی جداگانه در ماه اکتبر یا نوامبر برنامه‌ریزی خواهد کرد.

در نهایت، ما همچنین انتظار داریم که اپل تاریخ انتشار رسمی دور بعدی بروزرسانی‌های نرم‌افزاری و آپدیت جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل‌های خود را در طول این رویداد اعلام کند. این موارد شامل watchOS 8 ،iOS 15 و tvOS 15 می‌باشد. از طرف دیگر اما، macOS Monterey احتمالاً تا رویداد پاییز منتشر نخواهد شد.

حال که رویداد آینده اپل رسمی شده است، شما بیشتر منتظر معرفی کدام محصول این شرکت بوده و برای ارائه جزئيات کدام یک از دستگاه‌های احتمالی نام برده، بیش از همه هیجان‌زده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ببینم اپل چیا اضافه کرده🙂

Faez

فقط یه هفته مونده
دارم لحظه شماری میکنم
برای این که پردازنده جدید اپل بیاد اون گوزینوس سامسونگ شکست بده و دوباره ثابت کنه سامسونگ در حد اپل نیست✌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی