حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۳ اپل با باتری بزرگتر، mmWave گسترده‌تر و عدم افزایش قیمت عرضه می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

کمپانی اپل به‌احتمال فراوان در ماه آینده نسل بعدی آیفون‌های خود را رونمایی خواهد کرد. حال به‌تازگی شرکت تحقیقاتی تایوانی، TrendForce، گزارش را در باب انتظارات خود را از این دستگاه‌ها بیان کرده که طبق آن اشاره شده است آیفون ۱۳ اپل، با باتری بزرگتر، تراشه A15 Bionic، اتصال mmWave گسترده‌تر شامل مناطق پوششی در کشورهای بیشتر و همچنین قیمت ثابت نسبت به سری آیفون ۱۲ عرضه می‌شود.

باتری بزرگتر و قیمت ثابت نسل به نسل قبل در آیفون ۱۳

طبق آخرین تحقیقات TrendForce، برخی از موارد ارتقاء سخت‌افزاری قابل‌توجه برای مدل‌های iPhone 13 شامل تراشه سریعتر و کارآمدتر با لیتوگرافی ۵نانومتر+ می‌باشد که احتمالاً A15 Bionic نامیده خواهد شد. این تراشه عملکرد بهتر و سریعتر به‌همراه مصرف انرژی کمتر را مهیا و پشتیبانی از mmWave 5G در کشورهای دیگر خارج از ایالات‌متحده ارائه می‌شود.

همچنین به نقل از 9to5mac، مدل‌های آیفون 13 به‌لطف طراحی داخلی جدید که باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود، دارای باتری بزرگتری خواهند بود:

آیفون 13 شاهد تغییر در مدار شارژ از طراحی PCB انعطاف‌پذیر قبلی به طراحی جدید با SiP همراه با PCB انعطاف‌پذیر می‌باشد. ویژگی صرفه‌جویی در فضا در این طرح جدید همچنین احتمالاً باعث افزایش ظرفیت باتری خواهد شد.

سری آیفون ۱۳

سری آیفون ۱۳

در مورد قیمت‌گذاری، منبع مذکور معتقد است که قیمت آیفون 13 مشابه سری آیفون 12 است، با این فرض که اپل می‌تواند هزینه‌های تولید را به‌دلیل عدم ارتقاء سخت افزاری قابل‌توجه، به‌طور مؤثر کنترل کند. این شرکت تحقیقاتی همچنین ادعا می‌کند درحالی‌که سری آیفون 12 به‌دلیل تاخیرهای مربوط به همه‌گیری ویروس کرونا در ماه اکتبر سال گذشته معرفی شد، اپل امسال به حالت عادی خود و معرفی آیفون ۱۳ در ماه سپتامبر بازمی‌گردد.

TrendForce در آخر اضافه می‌کند که فروش آیفون به‌احتمال زیاد در سه ماهه سوم سال 2021 و پس از عرضه سری آیفون 13، مسیر رشد خود را حفظ خواهد کرد.

پیش از این، برای شما نوشتیم که بلومبرگ گزارش جامعی از iPhone 13 را در اوایل این هفته منتشر کرده که در آن اشاره می‌کند که اپل قصد دارد تعداد انگشت‌شماری از ویژگی‌های نرم‌افزارهای جدید شامل پشتیبانی از حالت عمودی هنگام فیلمبرداری، فیلمبرداری پرتره، ضبط ویدئو ProRes و موارد دیگر را به دوربین سری آیفون ۱۳ اضافه کند.

۴۴ درصد از کاربران اپل تمایل به خرید آیفون ۱۳ این شرکت دارند

نظر شما راجع‌به ارائه قابلیت‌های جدید به آیفون ۱۳ اپل که مهم‌ترین آنها باتری بزرگتر این دستگاه‌ها می‌باشد، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی