حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد مینی ۶ اپل با نمایشگر ۹ اینچی و تراشه اپل A15 بایونیک لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

گفته می‌شود اپل در نظر دارد که نسل بعدی iPad Mini را به بازار عرضه کند. مشخصات این دستگاه در گذشته چندین بار به بیرون درز کرده است. اکنون، گزارش های جدیدی منتشر شده که جزئیات بیشتری درباره مشخصات آیپد مینی ۶ اپل را در اختیار ما قرار می‌دهد. نمایشگر ۹ اینچی می تواند یکی از مهم ترین های آن باشد.

آیپد مینی ۶ با تراشه A15 بایونیک و نمایشگر ۹ اینچی

گزارشات موجود با استناد به منابع آگاه از این موضوع مدعی می‌شوند که آیپد مینی آینده با نام رمز J310 در دست توسعه است. همچنین تأیید می‌کنند که این تبلت به تراشه A15 بایونیک اپل مجهز خواهد شد. این همان تراشه ای است که انتظار می‌رود  توان پردازشی آیفون ۱۳ را نیز تأمین کند. البته ممکن است این شرکت نسخه A15X را برای مدل های جدید iPad امسال خود، توسعه دهد.

گزارش جدید منتشر شده توسط 9to5Mac اطلاعات فاش شده قبلی را تایید می‌کند. این تبلت از طراحی شبیه به نسل چهارم آیپد ایر اپل برخوردار خواهد بود. در این نسل، خبری از دکمه هوم در حاشیه صفحه نمایش آیپد مینی نخواهد بود. افزون بر این، حاشیه های اطراف نمایشگر اکنون بسیار باریک تر و یکنواخت تر هستند. همچنین گفته شده است که اپل پس از مدت ها قصد مهاجرت از درگاه های لایتنینگ خود را دارد و این محصول اکنون به جای درگاه اختصاصی لایتنینگ، با پورت Type C همراه خواهد بود.

مشخصات آیپد مینی اپل

نسل چهارم آیپد ایر اپل

جدا از این، گزارش مذکور همچنین ادعا می‌کند که غول فناوری مستقر در کوپرتینو نسخه آپدیت شده iPad پایین رده ۱۰.۲ اینچی را در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی خواهد کرد. این محصول مانند آیپد ایر ۳ سال ۲۰۱۹ از تراشه A13 بایونیک استفاده خواهد کرد.

تحلیلگر مشهور اپل، مینگ چی کو برخی مشخصات آیپد مینی آینده را فاش کرده است. او می‌گوید که انتظار می‌رود iPad Mini آینده با صفحه نمایشی بین ۸.۵ تا ۹ اینچ ارائه شود. اپل آخرین بار آیپد مینی را در سال ۲۰۱۹ با تراشه A12 بایونیک و پشتیبانی از Apple Pencil بروز کرده بود.

آیپد مینی ۶ اپل تا انتهای سال جاری میلادی عرضه می شود

نظر شما چیست؟ آیا آیپد مینی ۶ اپل محصول موفقی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی