حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ناچ آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی حدودا ۳۰ درصد کوچکتر از نسل فعلی خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

دیروز با هم طراحی آیفون ۱۳ 5G را دیدیم. ناچ کوچکتر در آن تصویر کاملا مشخص بود. امروز با لو رفتن شیشه محافظ نمایشگر این دستگاه ها مشخص شد که ناچ آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی حدودا ۳۰ درصد کوچکتر از نسل فعلی خواهد بود. به این ترتیب iPhone 13 می تواند یک تغییر طراحی مهم داشته باشد.

ناچ آیفون ۱۳

اگرچه طراحی کلی شاسی آیفون ۱۳ شبیه به سری آیفون ۱۲ به نظر می رسد، اما شایعات به توافق رسیده اند که ناچ کوچکتر می شود.

بریدگی صفحه نمایش یا ناچ برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ در آیفون ها با آیفون X ظاهر شد، زمانی که اپل حاشیه های صفحه نمایش را به طرز چشمگیری کم کرد. طرح و اندازه ناچ در ۳ نسل آتی آیفون بدون تغییر باقی ماند. به نظر می رسد امسال اپل سرانجام آماده انجام برخی پیشرفت های طراحی در این زمینه است.

بر اساس تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط DuanRui در توییتر، ما می توانیم آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی را از نمای جلو مشاهده کنیم. در تأیید گزارش های قبلی، تصاویر نشان می دهد که چگونه این ناچ از عرض کوچکتر می شود در حالی که ارتفاع آن تقریبا یکسان است.

اپل با بالا بردن گوشی مکالمه به لبه شیشه و فریم فلزی (مانند سامسونگ و دیگر شرکت های تولیدکننده) توانسته ناچ را کوچکتر کند. اجزای مادون قرمز و دوربین در منطقه ناچ قابل مشاهده باقی می مانند.

با همپوشانی عکس های آیفون ۱۲ می توان تفاوت اندازه را تخمین زد. عرض ناچ جدید در حدود ۳۰ درصد عرض کمتر از مدل قبلی است. این بدان معناست که مشتریان آیفون ۱۳ برای نمایش محتوا از فضای بیشتری برخوردار می شوند. با این حال بیشتر از این فضای ناچیز اضافه شده به پنل نمایشگر، بیشتر به عنوان یک تغییر زیبایی در نظر گرفته می شود تا طراحی آیفون در مقابله با گوشی های هوشمند اندرویدی مدرن تر شود. بسیاری از آنها قبلا به بریدگی صفحه نمایش به سبک سوراخ نمایش تغییر داده اند.

گفته می شود که آیفون ۱۴ در سال ۲۰۲۲ می تواند با سوراخ نمایشگر و آیفون ۱۵ در سال ۲۰۲۳ با دوربین زیر نمایشگر و نمایشگر تمام صفحه ارایه شوند.

در حال حاضر شما طراحی نمایشگر کدام گوشی کم حاشیه را می پسندید؟ به دوربین های پاپ آپ برای حذف ناچ عقیده دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بهتره کم کم به فکر حذف این ناچ باشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)