حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر اپل واچ سری ۷ طراحی آن را با لبه تخت و حاشیه نمایشگر باریک نشان می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر، ساعت هوشمند

انتظار می‌رود اپل جدیدترین مدل از ساعت‌های هوشمند خود را به‌همراه سری آیفون ۱۳ در رویداد اختصاصی در شهریورماه معرفی کند. پیش‌تر جزئیاتی از مشخصات احتمالی و طراحی این نسل را باهم مرور کردیم که نشان می‌داد کمپانی کوپرتینو تصمیم گرفته تا ساعت خود را پس از گذشت سه سری، بازطراحی کند. حال به‌تازگی رندر مبتنی‌بر CAD اپل واچ سری ۷ منتشر شده که طراحی جدید آن را با لبه‌های تخت مشابه سری آیفون ۱۲ و حاشیه نمایشگر باریک‌تر نسبت به نسل‌های قبلی نشان می‌دهد.

رندر اپل واچ سری ۷

اپل واچ سری ۷ به‌احتمال فراوان در رویداد ماه سپتامبر اپل معرفی خواهد شد. پیش از رونمایی رسمی اما، رندرهای CAD این ساعت هوشمند به بیرون درز کرده است. این رندرها که توسط 91mobiles تهیه شده‌اند، شایعات پیشین مبنی‌بر بازطراحی سری ۷ را تأیید می‌کنند. برخلاف مدل‌های قبلی اپل واچ که دارای لبه های گرد بودند، اپل طراحی لبه تخت را برای سری ۷ آماده کرده است. این شرکت برای بسیاری از دستگاه‌های اخیر خود ، از جمله مدل M1 آیپد پرو و ​​آیفون 12، رویکرد مشابهی در پیش گرفته است.

حاشیه نمایشگر باریک اپل واچ سری ۷

حاشیه نمایشگر باریک اپل واچ سری ۷

این ساعت همچنین دارای امضای معروف خود یعنی تاج دیجیتال برای ناوبری در لبه سمت راست بوده که در زیر آن دکمه‌ای برای بازکردن صفحه مخاطبین و یا انتخاب گزینه‌های دیگر وجود دارد. در سمت چپ ساعت نیز دو شکاف نسبتاً بزرگ برای بلندگوها به‌چشم می‌خورد.

لبه تخت اپل واچ سری ۷

لبه تخت اپل واچ سری ۷

قسمت زیرین ساعت را یک ماژول دایره‌ای، شکل داده که سنسورهای ضربان قلب و سایر سنسورها را در خود جای داده است. مدل 44 میلی‌متری اپل واچ سری ۷ دارای ابعاد 44x38x9 میلی‌متر بوده درحالی‌که از نمایشگر 1.8 اینچی نیز بهره می‌برد. در مقایسه، نسخه ۴۴ میلی‌متری سری ۶ دارای ابعاد 44X38X10.7 میلی‌متر می‌باشد. همچنین گفته می‌شود که اپل واچ آینده دارای حاشیه‌های نمایشگر باریک‌تری بوده و سنسورهای نظارت بر سلامت آن نیز بهبود یافته‌اند. اپل در سری 7، حاشیه‌های باریک‌تر و تکنیک طراحی جدیدی را آزمایش کرده است که نمایشگر را به لبه کناری آن نزدیک‌تر می‌کند. همچنین شایعه شده است که ساعت جدید دارای ویژگی Find My Network می‌باشد که نتیجه استفاده از باند فوق گستده(UWB) در آن خواهد بود.

رندر اپل واچ سری ۷

رندر اپل واچ سری ۷

سایر بروزرسانی‌های سری ۷ نیز شامل پردازنده سریع‌تر، بهبود اتصال بی‌سیم و افزایش عمر باتری می‌شود. این ساعت همچنین در چندین رنگ‌بندی متنوع ازجمله رنگ‌های سبز و آبی در کنار نسخه‌های کلاسیک مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

اپل واچ سری ۷ سنسورهای سلامتی جدید را فدای افزایش شارژدهی باتری می‌کند

نظر شما درباره طراحی و مشخصات احتمالی اپل واچ سری ۷ چیست؟ آیا تغییرات صورت گرفته ازجمله لبه‌های تخت و حاشیه نمایشگر باریک را در این ساعت می‌پسندید؟ انتخاب شما بین این مدل و گلکسی واچ ۴ جدید سامسونگ کدام مورد خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی