حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Apple Watch Series 7 را این بار با جزئیات بیشتر و جذاب‌تر ببینید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، رندر، ساعت هوشمند، شایعات

اپل به زودی از نسل جدید ساعت هوشمند خود رونمایی می‌کند. ظاهراً کم‌تر از یک ماه تا رونمایی رسمی Apple Watch Series 7 فاصله داریم. اما در فاصله رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند اپل، رندر این ساعت هوشمند با جزئیاتی بیشتر منتشر شده است. در ادامه، نگاهی به رندر Apple Watch Series 7 داریم.

رندر Apple Watch Series 7 با جزئیاتی بیشتر و جذاب‌تر منتشر شد

اپل واچ ٧ را پیش از این در رندرهای CAD آن دیده بودیم. این رندرها، چشم اندازی کلی از این ساعت هوشمند را به ما دادند. اما رندرهای جدید این ساعت هوشمند نیز منتشر شده‌اند.

 

رندر اپل واچ سری ۷ طراحی آن را با لبه تخت و حاشیه نمایشگر باریک نشان می‌دهد

 

به نقل از Phonearena، اپل واچ سری ٧ می‌تواند بزرگ‌ترین تغییر را در طراحی تمام نسل‌های اپل واچ ایجاد کند. اما این باز طراحی، ممکن است مورد پسند خیلی‌ها واقع نشود. چرا که این ساعت هوشمند، دارای طراحی تخت است. بنابراین، برخی از کاربران انتظار دارند تا این طراحی در نسل بعدی اصلاح شود. البته امکان به وقوع پیوستن این موضوع، کم است. با این حال، اپل ممکن است این طراحی را در آینده نیز ادامه دهد. زیرا طراحی تخت، به یک ترند در طراحی محصولات اپل تبدیل شده است.

همه چیز تخت می‌شود!

طراحی تخت محصولات اپل

طراحی تخت محصولات اپل

اگر دنیای موبایل و دیگر محصولات فناوری را دنبال کرده باشید، حتماً خبردار هستید که طراحی در این صنعت، هر روز به سمت گردتر شدن و به اصطلاح نرم‌تر شدن پیش می‌رود. سامسونگ، یکی از پیشگامان اصلی این موضوع بوده است. گوگل نیز در حال تغییر هرچه بیشتر نرم افزار خود به نفع این ترند است. اما اپل، نقطه مقابل این موضوع است. کوپرتینویی‌ها، تصمیم گرفتند تا خلاف این ترند حرکت کنند و روش قدیمی طراحی خود را پیشه کنند. این طراحی، شکل مستطیلی‌تر و جعبه‌ای دارد. بنابراین، می‌توان این طراحی را به طراحی نسل آیفون ۵ و یا آیفون ۴ تشبیه کرد.

در سال ٢٠١٨ میلادی، آیپد پرو معرفی شده بود که از طراحی تحت برخوردار بود. پس از آن، این طراحی وارد سری آیفون ١٢ و سری‌های جدید مک شد. در نهایت، نوبت آن رسیده است تا اپل واچ سری ٧ از طراحی جعبه‌ای شکل بهره مند شود. این طراحی، طرفداران زیادی دارد. اما منتقدان و مخالفان آن نیز کم نیستند. تخت شدن اپل واچ سری ٧، سبب می‌شود تا سازگاری بیشتری با طراحی دیگر محصولات اپل داشته باشد. در مقابل، حاشیه‌های اطراف نمایشگر می‌تواند تا حد بیشتری کم شود که این نکته مثبت و جذابی است.

نگاهی به طراحی نسل جدید Apple Watch

خب، ما در این جا با رندر Apple Watch Series 7 مواجه هستیم. اما پیش از آن، بد نیست تا مروری بر شایعات پیرامون آن داشته باشیم. این ساعت هوشمند، در دو نسخه ۴١ و ۴۵ میلی متری عرضه می‌شود. این نسخه‌ها، جایگزین نسخه‌های ۴٠ و ۴۴ میلی متری می‌شوند. نسخه‌های مورد اشاره، از سری اپل واچ ۴ استفاده شده بودند. شاید تفاوت ١ میلی متری در وهله اول، خیلی مهم نباشد. اما نوید از افزایش هرچه بیشتر سایز ساعت‌های هوشمند جدید می‌دهد.

اگر به یاد داشته باشید، پیش از اپل واچ سری ۴، اپل واچ‌ها دارای نسخه‌های ٣٨ و ۴٢ میلی متری بودند. اما انتخاب‌ها از بعد آن، به ۴٠ و ۴۴ میلی متری افزایش یافتند. بنابراین، این اتفاق باز هم در سری Apple Watch 7 رخ می‌دهد. به همین ترتیب، می‌توانیم در آن شاهد استفاده از نمایشگر و حتی باتری بزرگ‌تری باشیم.

رندر Apple Watch Series 7

حال، در رندرهای این ساعت هوشمند می‌توانید جزئیات آن را به خوبی مشاهده کنید. طراحی کلی، مانند نسل قبلی است. اما همان طور که گفتیم، سبک طراحی تخت از کلیدی‌ترین تغییرات است. در مورد قیمت هم کمی صحبت می‌کنیم. معمولاً اپل واچ‌ها، با قیمت ٣٩٩ دلاری رونمایی می‌شوند. بنابراین، نسخه ۴١ میلی متری این ساعت هوشمند با قیمت ٣٩٩ دلار آمریکا روانه بازار می‌شود. احتمال تغییر این قیمت، کم است. زمان عرضه این ساعت هوشمند، همچنان رسماً تأیید نشده است. اما با توجه به شایعات، موج جدید محصولات اپل در تاریخ ٢٣ شهریور ١۴٠٠ رونمایی می‌شوند. اگر قصد دارد بزرگ‌ترین رویداد سالانه خود را در تاریخ مذکور برگزار کند. در نتیجه، ما تنها حدود دو هفته با نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل فاصله داریم.

 

رویداد رونمایی آیفون ١٣ و دیگر محصولات اپل، ٢٣ شهریور برگزار خواهد شد

 

نظر شما در مورد رندر Apple Watch Series 7 چیست؟ آیا طراحی تخت آن را می‌پسندید؟ کدام ویژگی نسل جدید اپل واچ برای شما مهم‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faez

عاشق طراحی تخت آیفون وآیپد ،اپل واچ و آی مک و … شدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️