حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Realme 8S با تراشه Dimensity 810 به زودی معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، رندر، ریلمی، شایعات

ریلمی امسال عزم خود را جزم کرده است تا فروش بیشتری را نسبت به سال‌های گذشته رقم بزند. طی سال جاری میلادی، شاهد رونمایی از مدل‌های متنوع ریلمی بودیم. اما اکنون، ظاهراً گوشی جدیدی از ریلمی در راه است. بر اساس شایعات اخیر، گوشی Realme 8S میان رده جدید ریلمی است. احتمال می‌رود که این دستگاه با تراشه جدید Dimensity 810 روانه بازار شود.

گوشی Realme 8S و اطلاعات فاش شده از آن

ریلمی سال گذشته از گوشی جدید خود در سری ریلمی S رونمایی کرد. نام این گوشی، Realme 6S بود. در آن زمان، این گوشی از مشخصات جذابی مانند نمایشگری با رفرش ریت ٩٠ هرتزی و شارژر ٣٠ واتی بهره مند شده بود.

 

ریلمی 6s با مدیاتک Helio G90T و نمایشگر ۹۰ هرتز به قیمت ۲۰۰ یورو معرفی شد

 

حال، نسل جدید ریلمی 6S در شایعات اخیر لو رفته است. بر اساس گزارشات 91Mobiles، به نظر می‌رسد که گوشی Realme 8S در کنار ریلمی 8i که یک گوشی اقتصادی و رده پایین است، در حال توسعه باشند. انتظار می‌رود که هر دو دستگاه مورد اشاره، در هند عرضه شوند. این امر، در حالی صورت می‌گیرد که ریلمی پیش از این در سری ٨ خود، از مدل‌های مختافی مانند Realme 8 5G یا Realme 8 و یا Realme 8 Pro رونمایی کرده بود. در حال حاضر، وبسایت 91Mobiles با همکاری افشاگر معروف یعنی OnLeaks، به افشای مشخصات و رندرهای گوشی Realme 8S پرداخته‌اند. به همین ترتیب، شما می‌توانید چشم اندازی زود هنگام به آن داشته باشید. تعجب آور نیست که ریلمی 8S، از امکانات به روزی برخوردار باشد.

طراحی و رندرهای منتشر شده از ریلمی ٨ اس

رندر ریلمی ٨ اس

رندر ریلمی ٨ اس

طراحی ریلمی 8S، تا حد زیادی مشابه با دیگر گوشی‌های سری Realme 8 می‌باشد. ابتدا از قاب پشتی این گوشی شروع می‌کنیم. در ابتدا، Realme 8S از دوربین اصلی چهارگانه مستطیلی بهره می‌برد. این دوربین‌ها در ماژول مستطیلی شکل واقع شده‌اند. همچنین احتمالاً بدنه این گوشی از جنس شیشه با خمیدگی 3D است. بنابراین، حس کار کردن از این گوشی راحت‌تر از قبل خواهد بود. ریلمی مجدداً به سراغ استفاده از فلش LED چندگانه در گوشی‌های خود رفته است.

بر روی فریم این گوشی، حسگر تشخیص اثرانگشت دیده می‌شود. این حسگر، با دکمه پاور ادغام شده است. از سوی دیگر، جنس فریم گوشی Realme 8S پلاستیکی است. متأسفانه رندری از طراحی قاب جلویی این گوشی منتشر نشده است. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این گوشی موجود هستند.

مشخصات تکمیلی ریلمی 8S

طبق اطلاعاتی که از OnLeaks انتشار یافته‌اند، گوشی Realme 8S به نمایشگری ۶.۵ اینچی با رفرش ریت ٩٠ هرتزی و وضوح +Full HD تجهیز خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که مغز متفکر این دستگاه، تراشه رونمایی نشده Dimensity 810 است. فعلاً اطلاعات زیادی از Dimensity 810 در دسترس نمی‌باشد. ریلمی 8S، از اینترنت 5G نیز بهره خواهد برد. تراشه Dimensity 810 در این گوشی، با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم همراه می‌شود. اما در کنار آن، ریلمی قابلیت استفاده از ۵ گیگابایت حافظه رم مجازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد! استفاده از رم مجازی، احتمالاً به معنای پیشرفته‌تر بودن کلاس حافظه داخلی این گوشی است. در همین راستا، ریلمی از ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی استفاده خواهد کرد. همچنین رابط کاربری RealmeUI 2.0 بر پایه اندروید ١١ به صورت یپش فرض در Realme 8S ارائه می‌شود.

در بخش سیستم دوربین، ریلمی 8S از دوربین اصلی چهارگانه استفاده می‌کند. سنسور اصلی این گوشی، وضوح ۶۴ مگاپیکسلی دارد. در حال حاضر، از جزئیات دیگر سنسورها خبری نداریم. گفتنی است که دوربین سلفی Realme 8S نیز وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد. باتری گوشی Realme 8S دارای ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی است. در بخش شارژر، این گوشی به شارژری ٣٣ واتی مجهز است. تمام این‌ها، نشان می‌دهد که ریلمی به زودی یک میان رده اقتصادی را روانه بازار جهانی می‌کند.

نظر شما در مورد Realme 8S و جزئیات آن چیست؟ آیا طراحی این گوشی را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که ریلمی 8S بتواند رقبای خود را شکست بدهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️