حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل به فروش بالا سری پیکسل ۶ با دستور افزایش ۵۰ درصدی تولید آنها امیدوار است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

حدود یک ماه پیش بود که کمپانی گوگل، اطلاعات رسمی از مشخصات و طراحی جدیدترین پرچمداران ۲۰۲۱ خود را به‌صورت رسمی منتشر کرد. حال، گزارش جدیدی بیان می‌کند که این شرکت با توجه به میزان تلاش خود در سری پیکسل ۶، انتظار تقاضای زیادی از خانواده پرچمدار را دارد. بر اساس آخرین اخبار رسیده، گوگل از تامین‌کنندگان خود خواسته تا به‌میزان 50 درصد تولید قطعات مربوط به این دستگاه‌ها را افزایش دهند؛ این موضوع نشان می‌دهد که پیکسل ۶ گوگل ممکن است محبوب‌تر از نسل‌های پیشین ظاهر شده که درنتیجه فروش بالا آنها را نیز تضمین می‌کند.

گوگل انتظار دارد سری پیکسل ۶ به تعداد بالا فروش رود

به گزارش wccftech، با معرفی پیکسل 5، گوگل سری پرچمداران بالارده خود را با مشخصاتی نه‌چندان سطح بالا عرضه کرد که در مقایسه با رقبای خود با بهترین سخت‌افزار، نتوانست به‌فروش خوبی دست یابد. خوشبختانه با توجه به آنچه تاکنون از آن اطلاع داریم، گوگل مطمئن است که گوشی‌های Pixel 6 و Pixel 6 Pro آنقدر خوب فروش خواهند کرد تا از فروش ضعیفی که این شرکت در سال 2020 کسب کرده بود، عبور کند؛ سالی که موفق شد تنها 3.7 میلیون دستگاه را به‌فروش برساند.

در سال 2019، گوگل با عرضه حدود 7 میلیون دستگاه عملکرد بهتری داشت، اما می‌توان استدلال کرد که همه‌گیری COVID-19 در سال 2020 دلیل افت فروش غول تبلیغاتی بوده است. امسال نیز، کمبود تراشه، گوگل را به‌طور مداوم تحت‌تأثیر قرار داده است و این شرکت را مجبور کرده تا عرضه Pixel 5a 5G را فقط به دو کشور شامل ایالات‌متحده و ژاپن محدود کند؛ درغیر این صورت، با فرض در درسترس بودن این نسخه با مشخصات قابل‌توجه و رقابتی آن در مناطی بیشتر از حالت فعلی، می‌توان تا حد زیادی از محبوبیت و موفقیت آن اطمینان حاصل کرد.

انتظار فروش بالا پیکسل ۶

انتظار فروش بالا پیکسل ۶

همانطور که احتمالا مطلع هستید، تراشه Tensor سری پیکسل ۶، منحصرا توسط سامسونگ و با استفاده از فناوری 5 نانومتری تولید می‌شود، بنابراین نباید انتظار تأخیر در دسترس بودن آنها را داشته باشیم. همانطور که از طراحی این دستگاه‌ها که توسط گوگل و به‌صورت رسمی منتشر شد، مشخص شده است، هر دو گوشی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو دارای آرایه دوربین افقی می‌باشند، چراکه سنسور دوربین اصلی آنها بسیار بزرگتر از نسل قبل خواهد بود و بنابراین نمی‌تواند در آرایه مربعی و کوچک پیشین جای گیرد. این ارتقاء، همراه با طراحی جدید و توسعه تراشه Tensor سفارشی، گواهی بر این است که گوگل انتظار دارد هر دو پرچمدار به‌خوبی در بازار عمل کنند.

پیکسل ۶ اولین پاسخ واقعی گوگل به آیفون اپل است

گفته می‌شود که پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در تاریخ 28 اکتبر معرفی شده و چندی بعد نیز به بازار عرضه خواند شد. نظر شما راجع‌به امیدواری گوگل به فروش بالا سری پیکسل ۶ با توجه به دستور افزایش تولید قطعات این پرچمداران به تامین‌کنندگان خود چیست؟ آیا برای ارائه این دستگاه‌ها با مشخصاتی در حد بهترین پرچمداران موجود در بازار هیجان‌زده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی