حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ Dark Nebula ردمی Note 10 Pro و Note 10 Pro Max شیائومی رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ردمی

ردمی هر چند وقت یک بار، رنگ جدید و جذابی از گوشی‌های خود را رونمایی می‌کند. این کار در اصل، بیشتر در سری Redmi Note صورت می‌گیرد. رونمایی از رنگ جدید ردمی Note 10 Pro و Note 10 Pro Max، می‌تواند جذاب باشد. حال، قصد داریم تا نگاهی به رنگ Dark Nebula ردمی Note 10 Pro داشته باشیم.

رنگ Dark Nebula ردمی Note 10 Pro و ردمی Note 10 Pro Max

این اولین باری نیست که ردمی از رنگ جدید یکی از اعضای خانواده Redmi Note 10 خود پرده برداری می‌کند. زیرا ما چندی پیش شاهد رونمایی از گوشی Redmi Note 10S در رنگ زیبای بنفش کیهانی بودیم!

 

رنگ جدید شیائومی Redmi Note 10S را ببینید: بنفش کیهانی

 

بر اساس گفته‌های Gizmochina، ردمی نوت ١٠ پرو و ردمی نوت ١٠ پرو مکس اوایل سال جاری معرفی شدند. این گوشی‌های هوشمند پر طرفدار، در ابتدا با سه رنگ بندی مختلف عرضه شدند. اما پس از گذشت حدود ۵ ماه از معرفی این گوشی‌ها، زمان آن رسیده است تا با رنگ چهارم این گوشی‌ها دیداری داشته باشیم! همان طور که گفتیم، ردمی Note 10S به تازگی با یک رنگ بنفش کیهانی در دسترس قرار گرفته است. اما Redmi Note 10S تنها گوشی با این رنگ نیست. چرا که دو گوشی گران‌تر Redmi Note 10 Pro و Note 10 Pro Max نیز رنگی مشابه را دریافت کرده‌اند.

رنگ جدید ردمی نوت ١٠ پرو با نام Dark Nebula

رنگ جدید ردمی نوت ١٠ پرو با نام Dark Nebula

رنگ جدید این دو گوشی، سحابی تاریک یا Dark Nebula نام گرفته است. این رنگ، دارای طیف مختلفی از رنگ‌های مشابه Redmi Note 10S است. در حال حاضر، اگر قصد این رنگ از Redmi Note 10 Pro و Redmi Note 10 Pro Max را دارید، می‌توانید به سایت رسمی شیائومی مراجعه کنید! این رنگ، فعلاً در سایت آمازون هند قرار نگرفته است. اما به زودی انتظار داریم که این اتفاق رخ بدهد. این گوشی‌ها، فعلاً در دو نسخه عرضه می‌شوند. زیرا شیائومی بی سر و صدا نسخه ۶/۶۴ گیگابایتی را توقف تولید کرد. نسخه ۶/١٢۸ گیگابایتی نیز توقف تولید شده است. تاکنون خبری از عرضه جهانی این رنگ از Redmi Note 10 Pro منتشر نشده است.

نظر شما در مورد رنگ Dark Nebula ردمی Note 10 Pro و نسخه پرو مکس چیست؟ آیا این رنگ بندی را می‌پسندید؟ کدام رنگ این گوشی‌ها برای شما جذاب‌ تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

رنگ خوشگلیه

m.b

به نظر من چهره سری نوت 10 امسال یکم شبیه گوشی های ارزون بود… شیائومی باید کم کم رنگ مات رو به گوشی هاش اضافه کنه و محوطه دوربین رو منظم‌تر کنه…مثل کاری که سامسونگ داره انجام میده…
همچنین بعد مدت طولانی کم کم وقت از بین بردن اون حاشیه پایین رسیده واقعاً… یکی از نقاطی که بدجور به میانرده ها داره ضربه میزنه همین موضوع کوچیک اما مؤثره…

مطمئنی مات نیست؟
همین رنگ سفید این سری هر چی یوتیوبره میگن رنگش ماته و جاذب اثرانگشت نیست حالا رنگای تیرش هم خوب ماتن ولی ته به اندازه رنگ سفید.

برخورد داشتم… زیر جلد ماتن(مثل برچسب مات زیر شیشه براق)… من واضح‌تر منظورم بود… شبیه گوشی های جدید سامسونگ…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️