حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 13 شیائومی به Redmi Note 10 Pro و Mi 10 رسید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، شیائومی

آپدیت MIUI 13 شیائومی کم کم به گوشی های بیشتری خواهد رسید. خبر خوب امروز برای دارندگان ردمی نوت ۱۰ پرو و البته پرچمدار ۲ سال پیش این شرکت یعنی می ۱۰ است. آپدیت MIUI 13 شیائومی به Redmi Note 10 Pro و Mi 10 رسیده و خوشبختانه بر مبنای اندروید ۱۲ است.

آپدیت MIUI 13 شیائومی Redmi Note 10 Pro و Mi 10

شیائومی محصولات بسیار متنوعی دارد. خب این برای ارایه آپدیت کمی چالش برانگیز است. با این حال کار جایی سخت تر می شود که نه تنها شیائومی ۱ دستگاه را عموما در برندهای Redmi و پوکو ری-برند می کند بلکه حتی هر کدام این ها رام چین، هند و یا اروپا (عموما به نام جهانی شناخته می شود) دارند. همین آشفتگی سبب می شود که روال ارایه آپدیت واقعا طولانی شود.

به هر صورت امروز خبر خوب آن است که دو دستگاه، یکی از میان رده ها و دیگری از پرچمدارهای قدیمی به جدیدترین رابط کاربری Xiaomi آپدیت شده اند.

آپدیت MIUI 13 شیائومی Redmi Note 10 Pro

آپدیت MIUI 13 شیائومی ردمی Note 10 Pro

امروز گزارش هایی داشتیم که چند گوشی هوشمند شیائومی و ردمی به‌روزرسانی نسخه پایدار MIUI 13 را دریافت کردند. همانطور که می دانید، این رابط کاربری مبتنی بر اندروید 12 است اما شیائومی همین رابط کاربری را برای برخی از دستگاه ها با اندروید ۱۱ ارایه می کند.

رابط کاربری می‌یوآی ۱۳ شیائومی نه تنها تعدادی از باگ های موجود در نسخه قبلی را برطرف می کند، بلکه اکثر برتری هایی را که از جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل به ما ارایه م یکند را به ارمغان می آورد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره این آپدیت وجود ندارد اما اگر هنوز آن را دریافت نکرده اید، خیلی نگران نباشید. آپدیت ها به صورت دسته ای ارایه می شود و شاید تا ۱ ماه زمان ببرد که آپدیت OTA برای همه کاربران ارایه شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

ما که همچنان منتظریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)