حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 13 ردمی نوت ١٠ و ردمی نوت ١٠ پرو با اندروید ١٢ منتشر شد

رابط کاربری MIUI در طی چند سال گذشته، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است و در همین راستا، کاربران بیشتر و بیشتری را به خود جذب کرده است. در خبری داغ، امروز آپدیت MIUI 13 ردمی نوت ١٠ و ردمی نوت ١٠ پرو با اندروید ١٢ به صورت جهانی منتشر شده است!

آپدیت اندروید ١٢ و MIUI 13 ردمی نوت ١٠ و ردمی نوت ١٠ پروی نسخه جهانی

چندی پیش، لیست دریافت کنندگان MIUI 13 منتشر شد.

 

دریافت کنندگان آپدیت MIUI 13 شیائومی، کدام دستگاه‌ها هستند؟

 

بر اساس گزارش Ankit، شیائومی رسماً ارائه به روزرسانی MIUI 13 برای دستگاه‌های خود را در سطح جهان آغاز کرده است! پیش از این، چینی‌ها جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی خود را در بازار محلی و برای کاربران چینی منتشر کرده بودند. اما در نهایت و پس از گذشت مدتی، این بار نوبت به کاربران بازار جهانی رسیده است تا از MIUI 13 بهره ببرند.

در اقدامی عجیب، شیائومی ارائه این به روزرسانی را از پرچمداران خود آغاز نکرده است؛ بلکه چینی‌ها برای شروع از بازار جهانی، به سراغ انتشار آپدیت MIUI 13 و اندروید ١٢ برای ردمی نوت ١٠ و ردمی نوت ١٠ پرو رفته‌اند! گفتنی است که این به روزرسانی، در رام گلوبال ارائه شده و هم اکنون کاربران Mi Pilot توانایی دسترسی به آن را دارند. به هر حال، به دلیل عرضه سری به سری این به روزرسانی‌ها، اگر شما کاربر یکی از دو گوشی نام برده هستید، می‌بایست چند روزی را بیشتر صبر کنید تا آپدیت MIUI 13 به دستگاه شما نیز راه بیابد. شایان ذکر است که این به روزرسانی، شامل وصله امنيتی ژانویه ٢٠٢٢ می‌شود. حجم بارگیری آن، حدود ٣.١ گیگابایت است.

نکته مهم، این است که ما فعلاً توصیه نمی‌کنیم که این به روزرسانی را نصب کنید! چرا که در حال حاضر، این اولین باری است که MIUI 13 برای دستگاه‌های بازار جهانی منتشر می‌شود. بنابراین، ممکن است در همان ابتدای کار، با مشکلات و باگ‌های عجیبی دست و پنجه نرم کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم که فعلاً از نصب MIUI 13 روی گوشی خود خودداری کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی، این موضوع گریبان گیر گوشی شما نشود!

آپدیت MIUI 13 ردمی نوت ١٠ و نوت ١٠ پرو

در هر صورت، این به روزرسانی در حالت عادی، بیشتر بر روی بهینه سازی دستگاه و عملکرد آن متمرکز است. همچنین تغییرات بصری زیادی در این به روزرسانی به ارمغان آمده‌اند. به همین ترتیب، MIUI 13 می‌تواند یکی از نسل‌های جذاب رابط کاربری MIUI در میان کاربران باشد.

نظر شما در مورد ارائه آپدیت MIUI 13 ردمی نوت ١٠ و ردمی نوت ١٠ پرو چیست؟ آیا شما یکی از دو گوشی نام برده را دارید؟ زمان ارائه این به روزرسانی چطور بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

چه عجب یه بار شانس آوردم من

سینا عطایی

🙂 به سلامتی

کندی سایت هم که قبلا گفتید مشکل زیرساخت بود

ahmad

ارادت خیلی خوبه پیامامونو میخونید و جواب میدین سرعت سایت بهتر شده ولی هنوز مثل قبل نیس

mas2557

من اپدیت رو نصب کردم
خوشبختانه تا حالا با مشکلی مواجه نشدم

mkh

سلام اپدیتMIUI برا pocox3 کی میاد؟

12mahdi

سلام به روز رسانی برای گوشی من نیومده

abozar

سلام ابدیت برای گوشی نوت ده پرو اومد ولی نصب نشد چیکار باید کرد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️