حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ جدید شیائومی Redmi Note 10S را ببینید: بنفش کیهانی

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | حتما بخوانید، شیائومی

شیائومی Redmo Note 10s به عنوان یکی از نمونه های جهانی خانواده محبوب ردمی نوت ۱۰ ارایه شد. این دستگاه در ابتدای عرضه با ۳ رنگ ارایه در دسترس بود. این رنگ ها شامل مشکی، سفید و یک رنگ آبی گرادیانتی بود. حالا اما شیائومی ردمی Note 10s بنفش معرفی شده است. در ادامه می توانید رنگ جدید شیائومی Redmi Note 10S را ببینید: بنفش کیهانی!

شیائومی ردمی Note 10s بنفش

همانطور که در تصویر بالا می بینید، Xiaomi تصمیم گرفته تا با ارایه یک رنگ جدید به دستگاه خوش قیمت ۲۰۰ دلاری خود رنگ و بودی تازه ای بدهد. این رنگ جدید بنفش است اما خیلی با بنفش های ساده متفاوت است. مثلا رنگ بنفش آیفون ۱۲ را به یاد دارید؟ این رنگ بنفش ردمی نوت ۱۰ اس کیلومترها با آن فاصله دارد!

تغییر رنگ قاب پشتی هواوی P50 Pro هنگام تماس را ببینید + آنباکسینگ

در این رنگ بنفش تلاش شده تا نمایی از کیهان تصور شود. همانطور که البته از نام این رنگ یعنی Cosmic Purple مشخص است، این تصور خیلی بیراه هم نیست. البته در تیزر تبلیغاتی این رنگ جدید گوشی Xiaomi بیشتر به شقق قطبی اشاره می شود ولی به هر حال ما می پذیریم!

همانطور که در ویدیو زیر می بینید، به نظر نمی رسد این رنگ یک گرادیانت واکنش دهنده به نور باشد و باید یک طرح ثابت را ارایه نماید.

 

 

همچنین در ادامه می توانید تصاویر رنگ های موجود از شیائومی ردمی Note 10s و رنگ جدید بنفش آن را ببینید:

 

 

رنگ های شیائومی Redmi Note 10s

رنگ های شیائومی Redmi Note 10s

شیائومی ردمی Note 10s بنفش

شیائومی ردمی Note 10s بنفش

شیائومی ردمی Note 10s بنفش

شیائومی ردمی Note 10s بنفش

شیائومی ردمی Note 10s بنفش

شیائومی ردمی Note 10s بنفش

نظر شما درباره رنگ جدید ردمی نوت ۱۰ اس چیست؟ شما اهل خرید رنگ های خاص هستید یا به رنگ های ساده مشکی و سفید اکتفا می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Golden Manfioda

خیلی رنگ خاص و عالیی هست

Mahdi

سری ردمی نوت۱۱ بیاد ، نوت۱۱ پرو اسنپ ۷۷۸ ( یا دایمنسیتی ۹۰۰) بزاره ، نوت ۱۱ اس اسنپ ۷۶۵جی (یا دایمنسیتی ۸۱۰) و نوت ۱۱ هم ۶۹۰ ( یا دایمنسیتی ۸۰۰ ) بزاره چی میشه ، طراحیش هم همین شکلی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)