حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار ردمی نوت ۱۰ پرو در هنگام شارژ؛ باز هم حادثه و باز هم هندی ها!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، ردمی

هندی ها یَد طولانی در انفجار گوشی های هوشمند دارند! معمولا اکثر حادثه های این چنینی در کشور هند رخ می‌دهد. در جدیدترین اتفاق نیز، یک کاربر هندی خبر از انفجار ردمی نوت ۱۰ پرو خود داده است. وی مدعی است که دستگاه مذکور در هنگام شارژ منفجر شده و با انتشار پستی در توییتر، نارضایتی خود را از این موضوع ابراز کرده است.

شیائومی می‌گوید حادثه انفجار ردمی نوت ۱۰ پرو را بررسی خواهد کرد

یک کاربر هندی به نام Saurabh با انتشار پستی در توییتر از انفجار ردمی نوت ۱۰ پرو خود خبر داد. وی در صفحه توییتر خود با منشن کردن حساب کاربری شیائومی هند نارضایتی خود از این اتفاق را به گوش مسئولان این برند رسانده است. Saurabh در آخرین پست خود نوشته است: «شیائومی هند! این (پست) برای شماست. دستگاهی که تنها ۴ ماه از عمر آن می‌گذرد، هم اکنون در حین شارژ شدن به خاکستر تبدیل شده است.»

پست Saurabh در توییتر

وی همچنین در ادامه ابراز نارضایتی های خود می‌نویسد: «به نظر می‌رسد دیگر هیچ چیز از جمله گوشی های هوشمند در این دنیا امن نیست. به نظر می‌رسد ما (در هنگام استفاده از تلفن های هوشمند) یک بمب را در دستان خود داریم که هر لحظه ممکن است منفجر شود. من چگونه می‌توانم به برند دیگری اعتماد کنم؟»

خوشبختانه صفحه رسمی پشتیبانی شیائومی هند به این اتفاق واکنش نشان داده و با ریپلای کردن توییت این کاربر از او اطلاعات بیشتری خواسته تا بتواند علت حادثه را بررسی‌ نماید. اکانت Xiaomi India Support در پاسخ به توییت این کاربر نوشته است که:«سلام Saurabh، از شنیدن این خبر متاسفیم و امیدواریم که در سلامت باشید. در شیائومی، همه دستگاه‌های ما چندین بررسی کیفیت را پشت سر می‌گذارند. برای بررسی بیشتر این موضوع، لطفاً جزئیات حادثه‌ مربوطه را با ما در میان بگذارید.»

Redmi Note 10 Pro

اکانت پشتیبانی شیائومی هند همچنین از این کاربر خواسته است تا نام، شماره تماس، نام دستگاه، شماره IMEI، ایمیل و آدرس محل زندگی خود را از طریق یک پیام خصوصی با شیائومی به اشتراک بگذارد. امیدواریم که این برند چینی پس از پیگیری این موضوع، علت آن را به طور علنی اعلام کند.

انفجار Realme 8: باز هم یک حادثه دیگر در کشور هند!

نظر شما چیست؟ آیا اشتباه کاربر باعث بروز حادثه شده یا ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی از ابتدا مشکل داشته است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، والا این هندی ها خودشون مشکل دارن، یا هندی ها خودشون داره الکی اینکارهارو میکنن، یا کلا خط تولید هند مشکل داره، نمبشه که هرچندمدت یکبار یه گوشی تو هند منفجر بشه

Soleimany

دست این هندی ها گوشی با چیپ اسنپ ۸ نسل ۱ بیوفته دیگه عکس اتیش گرفتن خونه هاشون رو میزارن

mehpsa

من تحقیق کردم مشکل از یه ژن هست که فقط در نژاد هندی ها هست و ظاهرش شبیه کرم خاکی هست که در مخرج یا همون مقعد انسان سکنی میگزیند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی