حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو با MIUI 14 ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، ردمی

دو سال پیش بود که ردمی نوت ۱۰ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتز S-AMOLED و Snapdragon 732G رسما معرفی شد. این دستگاه در زمان عرضه با اندروید ۱۱ عرضه شد. سال گذشته آپدیت MIUI 13 ردمی نوت ١٠ پرو با اندروید ١٢ منتشر شد. حالا نوبت به دومین آپدیت اساسی این دستگاه است. به تازگی آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو با MIUI 14 ارائه شده که جدیدترین تجربه کاربری Xiaomi را به کاربران این دستگاه ارائه می‌کند.

آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو گلوبال

جدیدترین به‌روزرسانی برای Redmi Note 10 Pro مدل گلوبال با ورژن V14.0.1.0.TKFMIXM ارائه می‌شود. طبیعتا به‌روزرسانی به‌صورت دسته‌ای عرضه می‌شود، به همین دلیل برخی از شما ممکن است در حال حاضر به‌روزرسانی را داشته باشید. به مرور زمان این آپدیت به صورت OTA برای همه کاربران ارائه خواهد شد.

مشکلات دوربین ردمی نوت ۱۰ پرو

همانطور که بالاتر گفتیم، خوشبختانه MIUI 14 برای ردمی نوت ۱۰ پرو با سیستم عامل اندروید ۱۳ همره است. شیائومی برای برخی محصولات خود این رابط کاربری را با اندروید ۱۲ هم عرضه می‌کند.

این آپدیت شامل چندین ویژگی جدید مانند مجوزهای یکبار مصرف برای کنترل دسترسی برنامه ها به میکروفون یا دوربین دستگاه شما، جابه‌جایی سریع بین منابع صوتی، حالت تاریک پیشرفته با تصاویر پس زمینه پویا و موارد دیگر.

افزودن یک سیستم مدیریت رم مبتنی بر هوش مصنوعی، که برای بهینه‌سازی استفاده از منابع دستگاه و تضمین عملکرد بدون وقفه برنامه‌ها و فرآیندها در نظر گرفته شده است، یکی از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های جدید در MIUI 14 است. این امر باید منجر به جابه‌جایی سریع‌تر برنامه شود و به طور کلی عملکرد را بهبود بخشید.

انفجار ردمی نوت ۱۰ پرو در هنگام شارژ؛ باز هم حادثه و باز هم هندی ها!

نرم‌افزار جدید آب و هوا، نرم‌افزار دوربین بهبودیافته و یک نمایشگر مصرف انرژی بازطراحی شده تعدادی از به روز رسانی ها و ویژگی های جدیدی هستند که MIUI 14 ارائه می دهد. بهبودهای امنیتی جدیدی نیز در ارتقاء گنجانده شده است، از جمله مجوزهای برنامه پیشرفته و داشبورد جدید حریم خصوصی.

شما ردمی نوت ۱۰ پرو دارید؟ آپدیت اندروید ۱۳ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)