حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ سری ۷ از واچ فیس های جدید به‌لطف نمایشگر بزرگتر بهره می‌برد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

تا زمان معرفی اپل واچ سری 7 تنها چند هفته دیگر باقی مانده است و اکنون جزئیات بیشتری را در مورد توانایی این ساعت هوشمند می‌شنویم. پیش از این گفته بودیم که ساعت جدید اپل دارای نسخه‌های 41 و 45 میلی‌متری با نمایشگر بزرگتر و لبه‌های تخت می‌باشد. حال، اخیرا اطلاعاتی منتشر شده است که بیان می‌کند اپل، قصد دارد به‌لطف صفحه وسیع‌تر اپل واچ سری ۷، واچ فیس های خود را بروزرسانی کرده و نمونه‌های کاملا جدید را در این ساعت بکار بگیرد.

واچ فیس های کاملا جدید در اپل واچ سری ۷

در آخرین نسخه خبرنامه Power On، مارک گورمن از بلومبرگ می‌نویسد که امسال نباید منتظر هیچ سنسور سلامتی جدیدی باشیم. به گفته وی، ارتقاء بزرگ بعدی در زمینه سنسورهای سلامتی به‌احتمال زیاد در سال آینده در قالب سنسور اندازه‌گیری دمای بدن ارائه خواهد شد:

اپل واچ سری 7 بر افزایش سایز نمایشگر متمرکز شده است. ساعت‌های جدید اپل به زمان معرفی خود نزدیک می‌شوند و همانطور که چند ماه پیش گزارش دادم، ویژگی برجسته امسال آنها، طراحی به‌روز شده‌شان است. درحالی‌که نسخه سال گذشته بر سنسور اکسیژن خون متمرکز بود، امسال همه چیز مربوط به یک طراحی جدید با نمایشگر و لبه‌های تخت‌تر، پردازنده سریعتر و صفحه‌نمایش کمی بزرگتر است. من انتظار ندارم که حداقل تا سال آینده، زمانی که ممکن است شاهد یک سنسور دمای بدن باشیم، ارتقاء زیادی در زمینه سلامتی ساعت اپل ایجاد شود.

واچ فیس های کاملا جدید در اپل واچ سری ۷

واچ فیس های کاملا جدید در اپل واچ سری ۷

گورمن در ادامه تأیید می‌کند که اپل واچ سری 7 در اندازه‌های 41 و 45 میلی‌متری در دسترس خواهد بود؛ همانطور که قبل‌تر توسط چندین افشاگر دیگر نیز گزارش شده بود. برای استفاده از پتانسیل صفحه‌نمایش بزرگتر، اپل در حال برنامه‌ریزی برای ارائه “چندین واچ فیس جدید” است که شامل نسخه تازه‌ای از صفحه Modular اینفوگراف می‌شود.

ساعت‌های امسال در اندازه‌های 41 و 45 میلی‌متری عرضه شده که از 40 و 44 میلی‌متر نسل پیشین بزرگتر می‌باشند. به من گفته شده است که اپل چندین واچ فیس جدید را برای استفاده از صفحه بزرگتر، از جمله یک واچ فیس به‌روز شده Infograph Modular، به‌همراه خواهد داشت. این دومین بار در تاریخ اپل واچ بعد از اپل واچ سری 4 در سال 2017 است که اپل اندازه نمایشگر ساعت خود را افزایش می‌دهد.

فناوری اندازه گیری قند خون اپل در راه است؛ امکان استفاده در اپل واچ بعدی

انتظار می‌رود اپل واچ سری 7 در شهریورماه و در کنار خانواده آیفون 13 معرفی و عرضه شود. نظر شما درباره ارائه واچ فیس های جدید از سوی اپل برای اپل واچ سری ۷ خود به‌سبب نمایشگر بزرگتر آن چیست؟ آیا شما برای معرفی ساعت هوشمند جدید هیجان زده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی