حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ سری ۷ سنسورهای سلامتی جدید را فدای افزایش شارژدهی باتری می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

از زمانی که اپل واچ اصلی منتشر شد، اپل عمر باتری 18 ساعت این گجت را تبلیغ می‌کند. این مقدار برای مدل اول به‌همان اندازه که برای سری 6 فعلی صدق می‌کند، صادق است. با این حال، طبق گزارشات جدید، این شرکت معتقد است که اگر مدل جدید عمر باتری بهتری داشته باشد، می تواند صاحبان ساعت‌های قدیمی را وادار به ارتقا کند. شرکت ساکن کوپرتینو قصد دارد افزایش شارژدهی باتری اپل واچ سری ۷ را از طریق چشم‌پوشی از سنسورهای سلامتی جدید به‌ارمغان آورد.

افزایش شارژدهی اپل واچ سری ۷

این تمرکز Apple Watch Series 7 بر باتری، با فداکردن سنسورهای جدید صورت می‌گیرد. طبق گفته بلومبرگ، مدل 2022 سنسور دمای بدن را به‌همراه دارد. این سنسور قرار بود امسال اضافه شود، اما اپل فکر کرد که اگر فضایی که حسگر اشغال می‌کند را به باتری بزرگ‌تر اختصاص دهد، عاقلانه‌تر است.

تراشه اپل S7 که قدرت ساعت را تأمین می‌کند، به یک سیستم دوطرفه جمع و جورتر در یک طرح بسته (SiP) تبدیل می‌شود تا فضای بیشتری برای باتری فراهم شود. اندازه ساعت‌های جدید همان اندازه مدل‌های فعلی بوده اما به‌طور نامحسوسی ضخیم‌تر خواهد شد.

افزایش شارژدهی اپل واچ سری ۷

افزایش شارژدهی اپل واچ سری ۷

مورد دیگری که از ابتدای نسل اول به‌سختی تغییر کرده است، طراحی بیرونی گجت می‌باشد. تغییرات در ظاهر بیرونی و لبه‌های دستگاه به جلب توجه صاحبان مدل‌های قدیمی کمک شایانی می‌کند. طرح جدید را می توان در رندرهای پیشین مشاهده کرد. کناره‌ها تخت خواهند بود به‌طوری‌که مطابقت بیشتری با طراحی سری آیفون ۱۲ و آیپدها دارد. همچنین حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز نازک‌تر می‌شود(که ممکن است منجر به افزایش اندازه صفحه شود) و تکنولوژي جدید صفحه باعث کاهش فاصله بین نمایشگر و شیشه محافظ می‌شود.

همچنین انتظار می‌رود اپل واچ سری ۷ پشتیبانی از UWB را بهبود بخشد. در سال‌های آینده، اپل می‌خواهد حسگرهای قند خون و الکل را به ساعت‌های خود اضافه کند، اگرچه تا آن زمان چند سال دیگر فاصله داریم. همچنین، اپل باید تعادل سنسورهای جدید را با حفظ دوام باتری حفظ کند زیرا مدل 2021 که شارژدهی را افزایش می‌دهد، اما مدل‌های آینده نیاز به سنسورهای جدیدتر و عمر باتری حداقل به‌اندازه سری ۷ خواهند داشت.

مشخصات اپل واچ سری ۷ به همراه شماری از قابلیت های سری ۸ لو رفت

نظر شما راجع به افزایش شارژدهی باتری اپل واچ سری ۷ با فداکردن سنسورهای سلامتی جدید چیست؟ شما کدام مورد را ترجیح می‌دهید؛ باتری یا فناوری جدید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی