حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار اپل واچ سری 7 بر روی مچ دست کاربر پس از گرم شدن بیش از حد آن

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

یکی از کاربران اپل واچ سری 7 به‌تازگی در جریان حادثه‌ای بیان می‌کند که ساعت هوشمند او پس از داغ شدن بیش‌ازحد، شروع به پخش دود سیاهی کرده و درنهایت انفجار رخ داده است. این پرونده موردتوجه اپل قرار گرفته و این شرکت تأیید کرده است که در مورد آنچه اتفاق افتاده، تحقیق خواهد کرد. بااین‌حال، در همین زمان، اپل همچنین سعی کرد تا این کاربر را مجبور به سکوت کند تا وی این داستان را به اشتراک نگذارد.

انفجار اپل واچ سری 7

در گفتگو با 9to5Mac، این کاربر اپل واچ توضیح می‌دهد که وقتی متوجه شد که ساعت بسیار داغ‌تر از حد معمول شده، آن را پوشیده است. سپس متوجه شد که پشت اپل واچ ترک خورده و watchOS هشداری در مورد نیاز به خاموش شدن به‌دلیل دمای آن نشان می‌دهد. برای درک بیشتر شرایط، این کاربر بیان می‌کند که در خانه خود بوده و دمای آنجا کمی بیش از 70 درجه فارنهایت بوده است.

پس از این، کاربر اپل واچ بیان می‌کند که بلافاصله با پشتیبانی اپل تماس گرفته تا وضعیت را توضیح دهد. این تماس ازطریق سطوح مختلف سلسله‌مراتب پشتیبانی اپل تشدید شده و درنهایت به دست مدیری رسیده که پرونده‌ای برای تحقیقات بیشتر ایجاد کرده است. پس از این تماس هیچ راه‌حل یا توصیه‌ای ارائه نشد، فقط دستورالعملی بوده که تا زمانی که او از شرکت پاسخ دریافت نکرده است، نباید به ساعت خود دست بزند.

بااین‌حال، صبح روز بعد، وضعیت حتی وخیم‌تر نیز شده است. کاربر اپل واچ از خواب بیدار شده و متوجه شد که اپل واچ در تماس لمسی حتی داغ‌تر شده است و گرما، نمایشگر دستگاه را خرد کرده است.

انفجار اپل واچ سری 7

انفجار اپل واچ سری 7

هنگامی‌که کاربر اپل واچ را برداشت تا از آن عکس گرفته و به اپل ارسال کند، ساعت بلافاصله شروع به تولید “صداهایی در داخل خود” کرد. سپس درست زمانی که او آن را از پنجره به بیرون پرتاب می‌کند، ساعت “منفجر شده است”. ساعت بر روی مبل کاربر آثار سوختگی به‌جای گذاشته است. او همچنین به‌دلیل نگرانی‌های مربوط به مسمومیت با سرب به اورژانس مراجعه کرده، اما مهم است که به یاد داشته باشید که اپل واچ در واقع حاوی سرب کافی برای ایجاد مسمومیت نیست.

او سپس دوباره با اپل تماس گرفت تا وضعیت را به‌روزرسانی کند. به او گفته شد که این پرونده “اولویت اصلی” خواهد بود و او تا دوشنبه آینده به‌روز‌رسانی را دریافت خواهد کرد.

این شرکت یک پیکاپ تحویل را ترتیب داد و گفت که اپل واچ را برای آزمایش بیشتر به آزمایشگاه‌های خود می‌برد. اپل همچنین سندی را برای او ارسال کرد و از او خواست آن را امضا کند و موافقت کند که این داستان را با کسی به اشتراک نگذارد. او از امضای سند خودداری کرد و در عوض با 9to5Mac تماس گرفت تا داستان را تعریف کند.

نظر شما درباره حادثه انفجار اپل واچ سری 7 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی