حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رویداد رونمایی آیفون ١٣ و دیگر محصولات اپل، ٢٣ شهریور برگزار خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

سری آیفون ١٣ و دیگر محصولات اپل، چیزهایی هستند که این روزها طرفداران اپل به شدت منتظر آن‌ها هسنتد. در واقع طرفداران اپل، در حال لحظه شماری برای رونمایی از محصولات جدید اپل هستند. حال، بر اساس آخرین شایعات نقل شده است که رویداد رونمایی آیفون ١٣ و دیگر محصولات اپل، در تاریخ ٢٣ شهریور ١۴٠٠ رونمایی خواهد شد.

رویداد رونمایی سری آیفون ١٣، ایرپادز ٣، اپل واچ سری ٧ و… در تاریخ ٢٣ شهریور ١۴٠٠ برگزار خواهد شد

مدتی پیش، گفتیم که بسیاری از محصولات جدید اپل که پیش از این شایعات می‌شنیدیم، قرار است در رویداد شهریور اپل رونمایی شوند. دستگاه‌های حاضر در این رویداد، تنوع زیادی دارند.

 

زمان معرفی آیفون ۱۳، اپل واچ سری ۷، ایرپادز ۳ و آیپد مینی ۶ در رویداد شهریور اپل خواهد بود

 

به نقل از Phonearena، افشاگر معروف اپل که Jon Prosser نام دارد، به تازگی اطلاعات جدیدی را از رویداد رونمایی آیفون ١٣ به اشتراک گذاشته است. در رویدادی که اپل همین ماه برگزار می‌کند، سری آیفون ١٣ و ایرپادز ٣ رونمایی خواهند شد. در حالی که نام تجاری این محصولات همچنان به صورت رسمی تأیید نشده است، شایعاتی از تاریخ رونمایی آن‌ها منتشر شده است. اما دقیقاً قضیه از چه قرار است؟

به تازگی یکی از منابع، خبر از رونمایی سری آیفون ١٣ و دیگر محصولات جدید اپل در تاریخ ١٧ سپتامبر داده است. اما اکنون که افشاگران بیشتر معتبرتری وارد این مسئله شده‌اند. بر اساس ادعای این افشاگران، تاریخ ١٧ سپتامبر، زمانی نیست که محصولات جدید اپل رونمایی می‌شوند. بلکه تاریخ مورد اشاره، مربوط به روز آغاز پیش فروش سری آیفون ١۳ و دیگر محصولات تازه وارد اپل است. در واقع بر اساس اظهارات این منابع، قرار است رویداد رونمایی آیفون ١٣ در تاریخ ١۴ سپتامبر (٢٣ شهریور ١۴٠٠) برگزار شود. از سوی دیگر، انتظار می‌رود که یک هفته پیش از رونمایی این محصولات، اپل شروع به انتشار دعوت نامه رویداد جدید خود کند. این‌ها، رفتارهایی هستند که ما در سابقه اپل نیز دیده بودیم.

 

تصاویر iPhone 13 Pro را در مقایسه با نسل قبل و دیگر جزئیات ببینید

 

اما دقیقاً تاریخ عرضه سری آیفون ١۳ چه زمانی است؟ گفته می‌شود که ١٠ روز پس از رونمایی این سری، عرضه آن آغاز خواهد شد. مشخص نیست که تمام مدل‌ها یک جا عرضه می‌شوند و یا مانند نسل قبل، دو مدل به صورت جداگانه عرضه خواهند شد. بنابراین، هیچ تأخیری در عرضه آیفون ١٣ پرو مکس و آیفون ١٣ مینی وجود نخواهد داشت.

در نهایت، ما ۴ تاریخ را در دست داریم. اپل از یک هفته پیش از رویداد رونمایی آیفون ١٣، دعوت نامه‌های آن را ارسال می‌کند. ٢٣ شهریور، رویداد رونمایی آیفون ١٣ و دیگر محصولات جدید اپل مانند اپل واچ سری ٧، آیپد مینی ۶، ایرپادز ٣ و دیگر محصولات اپل برگزار می‌شود. ٣ روز پس از آن، پیش فروش سری آیفون ١٣ آغاز می‌شود. در نهایت، ١٠ روز بعد عرضه عمده این سری انجام می‌گیرد.

 

آیفون ١٣ پرو مکس در ویدئوی Unbox Therapy دیده شد

 

توجه داشته باشید که این تاریخ‌ها، رسمی نیستند و تنها فاش شده‌اند. بنابراین، بهتر است که خیلی به آن‌ها اطمینان نکنید. اما تا به حال، این‌ها مطمئن‌ترین تاریخ‌های هستند که به ما اعلام شده‌اند. ما انتظار داریم که اپل در این مراسم، از محصولات مختلفی رونمایی کند. سری آیفون ١٣، اپل واچ سری ٧، ایرپادز ٣، آیپد مینی ۶ و محصولات جدید اپل، در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد. در کل، این تاریخ می‌تواند درست باشد. چرا که نزدیک به تاریخ رونمایی از آیفون‌های قبلی است. البته اگر تاریخ رونمایی از سری آیفون ١٢ را نیز حساب نکنیم!

 

اپل واچ سری ۷ در دو سایز بزرگ‌تر ۴۱ و ۴۵ میلی‌متر عرضه خواهند شد

رنگ بندی iPad Mini 6 را در کنار قابلیت‌های آن و در رندرهای جدید آن ببینید!

ایرپادز ٣ اپل با تراشه‌ U1 عرضه می‌شود؛ تصاویر نسخه نهایی این محصول را ببینید

 

نظر شما چیست؟ تا چه حد منتظر برگزاری رویداد رونمایی آیفون ١٣ هستید؟ فکر می‌کنید اپل می‌تواند ما را شگفت زده کند؟ بیشتر منتظر رونمایی از کدام محصول هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خیلی منتظرشم
هر چند شاید توی ایران ویژگی های مهم و پایه ای رو نداشته باشه اما از نظر پیشرفت فناوری دوسشون دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️