حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X20 مکس و ساعت آنر GS3 احتمالا در اواخر ماه جاری معرفی خواهند شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، شایعات

روز ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) بود که آنر از گوشی میان رده جدید خود با نام Honor X20 5G در‌ چین رونمایی کرد. گزارشات اخیر نشان می دهد که این برند چینی در حال کار بر روی مدل X20 دیگری به نام آنر X20 مکس 5G است. یکی از کارشناسان چینی مدعی شده است که X20 Max در ماه میلادی جاری معرفی خواهد شد.

آنر X20 مکس با تراشه دیمنسیتی ۱۱۰۰ و باتری حجیم ۶,۰۰۰ میلی آمپری به زودی معرفی خواهد شد

یک افشاگر اطلاعات ادعا کرده است که آنر در حال آماده شدن برای جشنواره خرید ۱۱ نوامبر در چین است. علاوه بر رونمایی از  Honor X20 Max، این شرکت ممکن است ساعت Honor Watch GS3 را نیز عرضه کند. اگر به خاطر داشته باشید آنر در ماه آگوست ساعت هوشمند GS 3 را معرفی کرد. اما در آن زمان این شرکت، تاریخ عرضه آن را مشخص نکرد. تصویر زیر که توسط یک افشاگر اطلاعات به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که آنر X20 مکس 5G با کد KKG-AN70 توسط CMIIT چین تأیید شده است.

همان‌طور که از نام این دستگاه نیز پیداست، نباید انتظار گوشی جمع و جوری را داشته باشیم. گزارش های گذشته نشان می‌دهد که Honor X20 Max 5G دارای صفحه نمایش بزرگ ۷.۲ اینچی LCD با رزولوشن FHD+ است. متاسفانه اطلاعاتی درباره رفرش ریت این پنل در دسترس نیست و مشخص نیست که آنر از همان رفرش ریت رایج ۶۰ هرتز استفاده می‌کند یا به سراغ نرخ های نوسازی بالاتری خواهد رفت.

طبق گزارش GizmoChina، احتمالا آنر به سراغ تراشه ساز تایوانی مدیاتک رفته و دیمنسیتی ۱۱۰۰ را برای این گوشی در نظر گرفته است. ظرفیت باتری آنر X20 مکس ۶,۰۰۰ میلی آمپر، همراه با شارژ سریع ۶۶ واتی خواهد بود. دوربین این گوشی، مانند بسیاری از میان رده های بازار، سه گانه خواهد بود. یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو که در اکثر مواقع هم کاربرد چندانی ندارند! در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات و قیمت X20 Max در دسترس نیست.

آنر ۵٠ لایت با طراحی Honor X20 و مشخصات مشابه Nova 8i معرفی می‌شود

 

به نظر شما آنر می‌تواند با گوشی های هوشمند جدیدش، در عرصه رقابت جهانی نیز، موفق شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام،خب دیگه آنر افتاده روی غلطک اونم با سرعت خیلی خوبی داره میره جلو، خب آنر20 مکس با مشخصاتی که گفته شده واقعا عالیه، دایمن1100 که از
مدل قبل خیلی بهتر شده،باطری حجیم و فست شارژ خوب، دوربین اصلیش که خوبه، ولی خب دوتا دوربین 2مگا پیکسلی باید یکم قویتر میزاشت هز لحاظ مگا پیکسل، مثلا یه لنزاولتراواید داشت عالی میشد، اونوقت یکی 2مگا پیکسلی عمق یا ماکرو میزاشت یا کلا 4تا دوربین میزاشت یا همین مشخصات فقط یه اولتراواید بازم اضافه میکرد، امیدوارم گوشیهای آنر بخصوص آنرمجیک هاش بیان که واقعا گوشیهای غولی هستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی