حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عذرخواهی افشاگر از شیائومی به دلیل لو دادن جزئیات Mi Mix 4

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، شیائومی

این اولین باری نیست که شیائومی با افشاگران مشکل پیدا می‌کند. همان طور که شما نیز می‌دانید، افشاگران سهم عمده‌ای در لو رفتن دستگاه‌ها پیش از رونمایی دستگاه دارند. اگر آن‌ها نبودند، احتمالاً نمی‌توانستید در مورد یک گوشی که چند ماه دیگر معرفی می‌شود، اطلاعاتی را جمع آوری کنید. حال، یک افشاگر به دلیل لو دادن زود هنگام جزئیات Mi Mix 4، مجبور به عذرخواهی از شیائومی شده است. اما دقیقاً قضیه عذرخواهی افشاگر از شیائومی به چه صورت است؟

عذرخواهی افشاگر از شیائومی به دلیل لو دادن جزئیات مربوط به شیائومی Mi Mix 4

همان طور که گفتیم، اولین باری که شیائومی با یک افشاگر به مشکل خورده است، در این مسئله نیست. بلکه پیش‌تر جریمه‌ای سنگین از سوی دادگاه چین متحمل یک بلاگر چینی شده بود. این بلاگر، زودتر از موعد مقرر، شیائومی Mi 10 Ultra را لو داده بود.

 

جریمه سنگین بلاگر توسط شیائومی به دلیل لو دادن Mi 10 Ultra: بیش از ١۵٠ هزار دلار! 😶

 

بر اساس گزارش GizChina، به یاد بیاورید که پیش از رونمایی رسمی Mi 10 Ultra، یک ویدئو از آن منتشر شده بود. این ویدئو، توسط یک بلاگر چینی و به صورت تصادفی لو رفته بود. اما پس از گذشت حدود یک سال از رونمایی این دستگاه، جریمه دادگاه چین گریبان گیر این فرد شد. میزان جریمه وی، حدود ١۵۵ هزار دلار (١ میلیون یوان) بود. اکنون، مورد مشابه دیگری نیز در فضای مجازی ظاهر شده است. ما پیش از این، در ترنجی از شیائومی Mi Mix 4 نوشتیم. این گوشی مدتی پیش در چین رونمایی شد. از مشخصات این دستگاه، می‌توان به دوربین سلفی درون نمایشگر و شارژر ١٢٠ واتی اشاره کرد.

 

شیائومی Mi Mix 4 با دوربین سلفی زیر نمایشگر، اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس و شارژر ١٢٠ وات رسماً معرفی شد

 

اما موضوع مهم، این است که شیائومی در مورد این گوشی بسیار محافظ کارانه فعالیت کرده است. بنابراین، تمام اطلاعات مربوط به آن محرمانه بوده است و آن‌ها توانستد به مدت زیادی این اسرار را حفظ کنند. اما صبر کنید. یادتان می‌آید که ما در ترنجی از لو رفتن مشخصات Mi Mix 4 پیش از رونمایی آن نوشتیم. این فایل، پیش از رونمایی رسمي توسط یک افشاگر چینی لو رفته بود. این فایل، به ما دید کاملی از مشخصات Mi Mix 4 داد و ما پیش از رونمایی، با این گوشی آشنایی کاملی داشتیم. حتی ظاهر Mi Mix 4 به وضوح نمایش داده شده بود.

 

مشخصات شیائومی می میکس ۴ در فایل رسمی آن لو رفت

 

در تصویر، واترمارکی از ناشر این فایل وجود دارد. واترمارک مورد نظر، مربوط به کاربری در ویبو می‌باشد. امروز در نهایت این وبلاگ نویس از شیائومی عذرخواهی کرده است. ظاهراً او ترسیده است تا مبادا دچار سرنوشتی با افشاگر Mi 10 Ultra شود. بنابراین، هرچه سریع‌تر برای رهایی از وضعیت مشابه، از شیائومی عذرخواهی کرده است. ظاهراً عذرخواهی افشاگر از شیائومی، در حال تبدیل شدن به یک سنت است! اما اجازه دهید تا متن پست جدید عذرخواهی افشاگر از شیائومی را بخوانیم:

من عمیقاً از اشتباهاتی که انجام داده‌ام، آگاه هستم. بنابراین، صادقانه از آقای لی جون و طرفداران شیائومی عذرخواهی می‌کنم. من به عنوان افشاگر این فایل، مسئولیت اجتناب ناپذیری در قبال تبعات آن دارم.

عذرخواهی افشاگر از شیائومی

توجه داشته باشید که در متن عذرخواهی او، صحبتی از پرداخت غرامت نشده است. اما دوباره اجازه دهید تا به سراغ داستان افشاگر Mi 10 Ultra برویم. او در کنار پرداخت جریمه هنگفت، یک محکومیت دیگر نیز داشت. او می‌بایست در صفحه مجازی خود، رسماً از شیائومی عذرخواهی می‌کرد. بنابراین، دور از انتظار نیست که این افشاگر نیز دچار چنین حادثه‌ای شده باشد. برخی از نزدیکان این افشاگران، ادعا می‌کنند که او نیز یک جریمه حدوداً ١۵۵ هزار دلاری را پرداخت کرده است! ظاهراً تاریخ در حال تکرار است. افشاگر Mi 10 Ultra گفته بود که فاش شدن ویدئوی این گوشی، عمدی نبوده است. حال، افشاگر Mi Mix 4 نیز چنین اظهاراتی دارد! ظاهراً قرار بوده است که این فایل مشخصات کامل، پس از رونمایی Mi Mix 4 منتشر شود. اما به دلیل اشتباه یکی از کارمندان شاغل، زودتر از موعد تعیین شده این انتشار صورت گرفته است.

نظر شما در مورد این قسمت از داستان عذرخواهی افشاگر از شیائومی چیست؟ آیا واقعاً شیائومی باید تا این حد سخت گیری کند؟ شما اگر جای مدیران شیائومی بودید، چه اقدامی را انجام می‌دادید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️