حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi Mix 4 نسخه Exploration Theme با بسته بندی متفاوت رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شیائومی می میکس ۴، اولین گوشی شیائومی بود که با دوربین سلفی درون نمایشگر رونمایی شده بود. امروز، شیائومی Mi Mix 4 نسخه Exploration Theme رونمایی شده است. این نسخه، تجربه جعبه گشایی متفاوتی را به شما می‌دهد.

شیائومی Mi Mix 4 نسخه Exploration Theme

گوشی Xiaomi Mi Mix 4 چند ماه قبل به عنوان اولین گوشی با Snapdragon 888 Plus نیز معرفی شده بود.

 

شیائومی Mi Mix 4 با دوربین سلفی زیر نمایشگر، اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس و شارژر ١٢٠ وات رسماً معرفی شد

 

به گفته Gizmochina، شیائومی امروز با انتشار پستی در حساب ویبوی خود، از نسخه جدید Mi Mix 4 با نام Exploration Theme پرده برداشت. بسته بندی این نسخه، پیشرفته‌تر است و اکنون دارای یک طراحی با اجرام فضایی است. با یک نگاه دقیق به این جعبه، می‌توان دریافت که طراحی آن، سیاره زحل را به تصویر می‌کشد. در همین حین، یک سیاره خاکستری سنگی نیز دیده می‌شود که در واقع یکی از قمرهای زحل با نام میماس است. رنگ بندی کلی این جعبه، طیف رنگی خاکستری را نشان می‌دهد. ظاهراً این نسخه ویژه می میکس ۴، قرار است در تک رنگ خاکستری عرضه شود. این موضوع از تصاویر رسمی منتشر شده نیز مشهود است.

همچنین به کسانی شیائومی Mi Mix 4 Exploration Theme را خریداری کنند، یک جعبه دیگر داده می‌شود تا جعبه جدید را تکمیل کنند. این جعبه، کاملاً مشکی است و روی آن یک عبارت طلایی “Mi Mix 4” چاپ شده است. اما به نظر نمی‌رسد که خود دستگاه تغییری در طراحی و رنگ بندی کرده باشد. بنابراین، تمام تفاوت‌ها مربوط به بسته بندی این دستگاه می‌شوند.

به احتمال خیلی زیاد، خبری از نسخه جهانی این طرح جدید شیائومی می میکس ۴ نخواهد بود. بنابراین، کاربران بازار جهانی نمی‌توانند این تجربه جدید جعبه گشایی شیائومی می میکس ۴ را تجربه کنند. پیش‌تر شواهدی برای عرضه جهانی این گوشی از طریق گواهی Bluetooth SIG و کنسول گوگل پلی موجود بود. اما تاکنون خبر رسمی از نسخه جهانی این گوشی منتشر نشده است.

برای یادآوری، شیائومی می میکس ۴ دارای برترین تراشه کنونی کوالکام است. دوربین سلفی درون نمایشگر این گوشی، ٢٠ مگاپیکسلی است. قاب پشتی Mi Mix 4، از جنس سرامیک است. باتری این دستگاه، ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی را دارا است. شارژر این دستگاه، توان ١٢٠ واتی دارد.

نظر شما در مورد این نسخه جدید چیست؟ آیا فکر می‌کنید که روزی این نسخه را جعبه گشایی کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️