حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی می میکس ۴ در فایل رسمی آن لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | رندر، شایعات، شیائومی

شیائومی فردا از پرچمدار جدید خود یعنی Mi Mix 4 رونمایی می‌کند. این دستگاه مشخصات بسیار جذابی دارد. از سوی دیگر، شیائومی Mi Mix 4 اولین گوشی این کمپانی با دوربین سلفی درون نمایشگر است. بنابراین این گوشی پرچمدار از اهمیت زیادی برخوردار است. اخیراً یک فایل از مشخصات شیائومی می میکس ۴ لو رفته است. به همین صورت، در ادامه با مشخصات می میکس ۴ همراه شما هستیم.

مشخصات شیائومی می میکس ۴ باری دیگر و به صورت دقیق‌تری لو رفت

شیائومی می میکس ۴

شیائومی می میکس ۴

شیائومی می میکس ۴ بارها در شایعات مشاهده شده است. پیش‌تر در مورد مشخصات Xiaomi Mi Mix 4 صحبت کرده بودیم. اما این بار، مشخصات گوشی جدید شیائومی به صورت موثّق‌تری لو رفته است.

 

مشخصات شیائومی Mi Mix 4: چه چیزی در مورد پرچمدار جدید شیائومی می‌دانیم؟

 

به نقل از Gizmochina، یک بار دیگر مشخصات شیائومی می میکس ۴ لو رفته است. گویا یک فایل PDF از مشخصات فنی و بررسی اجمالی این گوشی از شیائومی لو رفته است. بنابراین، می‌توانیم بگوییم که این‌ها مشخصات نهایی Mi Mix 4 هستند. اما اجازه دهید تا وارد جزئیات مشخصات این گوشی شویم. در ابتدا، شیائومی می میکس ۴ مجهز به نمایشگری با مشخصات زیر می‌باشد:

  1. – قطر ۶.۶٧ اینچی
  2. – پنل از نوع AMOLED
  3. – وضوح +Full HD
  4. – دقت رنگ JNDC≈0.34 و میانگین دقت رنگ DeltaE≈0.4
  5. – میزان حساسیت لمسی ۴٨٠ هرتزی
  6. – رفرش ریت ١٢٠ هرتزی
  7. – کنتراست ۵,٠٠٠,٠٠٠:١
  8. – قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ
  9. – پشتیبانی از محتوای +HDR10
مشخصات شیائومی می میکس ۴

مشخصات شیائومی می میکس ۴

تا این جا، مشخصات جذابی را از نمایشگر می میکس ۴ شاهد بودیم. حتی در مشخصات قبلی، گفته شده بود که به دلیل استفاده از دوربین سلفی درون نمایشگر، این گوشی قابلیت استفاده از رفرش ریت بالاتر از ٩٠ هرتز را ندارد. اما ظاهراً این موضوع حقیقت نداشته است. در ادامه، گوریلا گلس ویکتوس مسئول محافظت از نمایشگر این گوشی است. در بخش پلتفرم نیز مشخصات جذابی را شاهد هستیم. پیش از این در مورد امتیاز گیک بنچ Mi Mix 4 نیز صحبت کرده بودیم. به هر حال، پرچمدار جدید شیائومی از برترین تراشه کنونی کوالکام یعنی Snapdragon 888 Plus بهره می‌برد. بنابراین، می میکس ۴ اولین گوشی مجهز به Snapdragon 888 Plus است.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

حافظه رم این گوشی از نوع LPDDR5 3200MHZ دو کاناله است. حافظه داخلی Mi Mix 4 نیز از نوع UFS 3.1 می‌باشد. عملکرد خنک کننده در این گوشی نسبت به قبل بهبود یافته است. به طوری که حتی با وجود Snapdragon 888 Plus در این دستگاه، مدیریت حرارت دستگاه معقول است. در نتیجه، نیازی به نگرانی از داغ شدن بیش از حد Mi Mix 4 نیست. در بخش سیستم دوربین، این گوشی مشخصات نسبتاً جذابی دارد. از دوربین سلفی شروع می‌کنیم.

شیائومی می میکس ۴

این دوربین سلفی، وضوح ٢٠ مگاپیکسلی و اندازه پیکسل‌های ١.۶ میکرومتری دارد. مکان قرارگیری آن، درون نمایشگر است. دوربین اصلی نیز از سنسورهای ٨+١٣+١٠٨ مگاپیکسلی تشکیل یافته است. سنسور اصلی این دوربین، همان ISOCELL HMX است. خوشبختانه می میکس ۴ از لرزشگیر اپتیکال نیز برخوردار شده است. لنز تله فوتو در این گوشی قابلیت زوم ۵ برابری اپتیکال را ارائه می‌دهد.

می میکس ۴ به تراشه‌های مختلف و جذابی مجهز شده است. به طور مثال، تراشه UWB برای اولین بار توسط شیائومی به کار گرفته شده است. از سوی دیگر، شاهد حضور NFC، وای فای 6E، پشتیبانی همزمان دو سیمکارت 5G و مواردی از این قبیل هستیم. درگاه شارژ می میکس ۴، از نوع Type-C است. شیائومی در این گوشی از باتری با ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت بهره گیری کرده است. شارژر سیمی و بی سیم می میکس ۴، به ترتیب دارای توان ١٢٠ و ۵٠ هستند. ظاهراً شارژر ١٢٠ واتی Mi Mix 4، آن را تنها در یک ربع به اصطلاح فول شارژ می‌کند. اسپیکر استریو با پشتیبانی از فناوری Hi-Res در این پرچمدار تازه وارد موجود است. احتمالاً جنس بدنه Mi Mix 4 از نوع سرامیک است. در نهایت، وزن و ضخامت این گوشی به ترتیب برابر با ٢٢۵ گرم و ٨ میلی متر می‌باشد.

نظر شما در مورد مشخصات شیائومی می میکس ۴ چیست؟ تا چه حد برای رونمایی از این گوشی هیجان زده هستید؟ کدام ویژگی Mi Mix 4 را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
arash08

خیلی گوشی جذابی به نظر میاد اما مطمئنا با این مشخصات قیمت پایینی نداره پس یعنی امکان خریدش برای ما ایرانیهای بسیار خوشبخت خیلی پایینه

به نظرم تو استفاده از دوربین به شدت خساست به خرج داده میاد سنسور hmx که مال 2019 هست رو میزاره رو گوشی پرچمدارش
میتونست حداقل hm3 یا gn2 می۱۱ الترا رو روش بزاره

اون x که روی hmx هست یعنی مجهول یعنی ما نمی‌دونیم از کدوم سنسور استفاده می‌کنه فقط میدونیم از سری hm هست

ali karimi

سلام، عجب گوشی این میشه، واقعا گوشی خیلی عالی هستش با مشخصات خیلی عالی، شارژ سیمی 120 وات و بی سیم 50 وات، اسنپ 888پلاس،دوربین 108 و زوم 5 برابر، حافظه UFC03.1,بلندگوهای استریو، که همه باهم میشن یه پرچمدار عالی،فقط میمونه قیمت که ببینیم شیائومی چه برچسب قیمتی روی این پرچمدار میزاره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️