حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جریمه سنگین بلاگر توسط شیائومی به دلیل لو دادن Mi 10 Ultra: بیش از ١۵٠ هزار دلار! 😶

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، شیائومی

شیائومی با سری Mi خود، گوشی‌های پرچمدار و گران قیمت‌تر خود را نیز عرضه می‌کند. به همین دلیل، این سری یکی از مهم‌ترین اعضای گوشی‌های شیائومی هستند. اخیراً جریمه سنگین بلاگر توسط شیائومی، به یک خبر داغ در رسانه‌ها تبدیل شده است. این بلاگر، پیش‌تر اطلاعات زیادی را پیش از رونمایی شیائومی Mi 10 Ultra فاش کرده بود.

جریمه سنگین بلاگر توسط شیائومی به دلیل لو دادن Mi 10 Ultra

شیائومی می ١٠ اولترا، یک دستگاه پرچمدار بسیار جذاب بود که تقریباً یک سال پیش رونمایی شد. این گوشی پرچمدار، مجهز به شارژر ١٢٠ واتی درون جعبه و لنز پریسکوپی با قابلیت زوم ١٢٠ دیجیتال ١٢۰ برابری بود. اما ظاهراً این گوشی جذاب، برای یک بلاگر دردسرساز شده است.

 

شیائومی می ۱۰ اولترا رسما معرفی شد: شارژر ۱۲۰ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز با زوم ۱۲۰ برابر

 

ظاهراً شیائومی برخورد جدی را پیش گرفته است. به گزارش Gizchina، به طور معمول اطلاعات زیادی از گوشی‌های هوشمند پیش از رونمایی رسمی فاش می‌شود. شیائومی می ١٠ اولترا نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. به هر حال، ما پیش از این یک ویدئوی کامل و واضح مربوط به شیائومی می ١٠ اولترا دیده بودیم. این ویدئو، پیش از رونمایی رسمی این دستگاه منتشر شده بود. به همین صورت، بلاگری که این ویدئو را منتشر کرده بود اخیراً یک نامه معذرت خواهی را برای شیائومی ارسال کرده است. این شخص، خود ساکن چین می‌باشد. بلاگر مذکور، اذعان دارد که ناقض قوانین حریم شخصی کمپانی شیائومی بوده است. بلاگر داستان ما در سخنان خود در صفحه شخصی‌اش گفته است:

این پرونده توسط کمیسیون داوری اقتصادی و بین المللی چین داوری شد. در نتیجه، مشخص شد که اقدامات من ناقض توافق نامه محرمانه شیائومی بوده است. عواقب این موضوع نیز سنگین بوده است و باید جبران شود. من این داوری را قبول می‌کنم و عواقب آن را نیز بر عهده می‌گیرم. به دلیل این آسیب‌هایی که با وجود اعتماد شیائومی ایجاد کردم، از آقای لی جون و کارمندان شیائومی عذرخواهی می‌کنم. ببخشید.

حال بر اساس نامه عذرخواهی این بلاگر، وی باید حدود ١ میلیون یوان چین (معادل حدود ١۵۵,٠٠٠ دلار آمریکا) خسارت به کمپانی چینی شیائومی بپردازد! وی برای پرداخت این مبلغ تنها ٣٠ روز وقت دارد. همچنین دادگاه برای عذرخواهی رسمی فرد از شیائومی رأی داده است که فعلاً این موضوع به انجام رسیده است.

متن عذرخواهی بلاگر چینی به دلیل لو دادن شیائومی می ١٠ اولترا پیش از رونمایی سری

متن عذرخواهی بلاگر چینی به دلیل لو دادن شیائومی می ١٠ اولترا پیش از رونمایی سری

مادر ناشر فیلم لو رفته از می ١٠ اولترا، به اشتباه این کار را انجام داده است! 

با تمام این اوصاف، به نظر می‌رسد که این اتفاق پر سر و صدا، کاملاً عمدی نبوده است. مادر بلاگر مورد اشاره، در یک پست گفته است:

در واقع این کار من بوده است! من این چیز را در رایانه پسرم دیدم. من نمی‌دانستم که او می‌خواهد آن را به کجا ارسال کند. اما من آن را به طور تصادفی بر روی یک گروه قرار دادم!

مادر این افشاگر، گفته است که این فیلم را در یکی از گروه‌های مرتبط با فناوری به اشتراک گذاشته است. به همین دلیل، مورد توجه آن‌ها واقع شده است. از سوی دیگر، وی نمی‌دانسته است که پسرش با گروه فناوری شیائومی توافق نامه عدم انتشار اطلاعات محرمانه را امضا کرده است. البته که آن‌ها، در اسرع وقت اقدام به حذف این ویدئو کرده بودند. اما از آن جایی که اینترنت تشنه چنین اطلاعات داغی است، دیگر دیر شده بود. بلاگر داستان ما، بسیار بد شانس بوده است.

نظر شما در مورد این جریمه سنگین برای بلاگر چینی چیست؟ آیا آن را عادلانه می‌دانید؟ فکر می‌کنید که این موضوع چه عواقبی را برای شیائومی به دنبال داشته است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اول واقعاً خیلی سخته بخوای همچین پولی بدی
دوما بازم دمش گرم تقصیرش رو قبول کرد اگه کشور ما بود الان به هم دیگه پاس میدادن.😐

afsoon

وقتی توافق نامه ای امضا میکنی به هر دلیلی اگر خلاف اون رو انجام دادی باید اشتباه خودت رو بپذیری و جبران کنی .بهتره شیائمی ببخشه و معاف کنه این آقا رو از پرداخت پول

ali karimi

سلام،خب به نظر من درسته اون آقا متعهد بود به شیائومی، ولی خب این یک اشتباه غیرعمدی بود، شیائومی هم که ضرر نکرده و حتما فروش خوبی داشته، پس بهتره ببخشه این بلاگرو، 155000 هزار دلار اونم برای شیائومی چی میخواد بشه، در برابر خرج روزانه این شرکت این مقدار پول هیچیه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️