حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی نوبیا RedMagic 6S Pro مشخص شد: ١۵ شهریور ١۴٠٠

همان طور که می‌دانید، کمپانی چینی ZTE دارای زیر مجموعه‌ای با نام نوبیا است. نوبیا معمولاً گوشی‌های جالبی را تولید می‌کند. اما جالب‌ترین آن‌ها، سری RedMagic می‌باشد. چرا که در این سری، گوشی‌های گیمینگ نوبیا عرضه می‌شوند. نوبیا اخیراً به صورت رسمی تاریخ رونمایی نوبیا RedMagic 6S Pro را تأیید کرده است. از سوی دیگر، برخی از مشخصات این گوشی تأیید شده است.

تاریخ رونمایی نوبیا RedMagic 6S Pro به همراه برخی از مشخصات فنی این گوشی تأیید شد

نوبیا سری RedMagic 6 خود را برای عرضه پرچمداران گیمینگ خود معرفی کرد. جدیدترین گوشی این سری، RedMagic 6R نام دارد. این گوشی، از تراشه Snapdragon 888 و نمایشگر ١۴۴ هرتزی استفاده می‌برد.

 

نوبیا RedMagic 6R با اسنپدراگون ٨٨٨ و قیمت ۴٧٠ دلاری معرفی شد

 

بنابر گزارش منتشر شده از Gizmochina، نوبیا اوایل سال جاری میلادی از دو گوشی RedMagic 6 M ‌و RedMagic 6 Pro خود رونمایی کرد. پس از آن، عضو ارزان‌تر RedMagic 6R وارد بازی شد. پس از آن، نوبیا فعالیت زیادی نداشت. با این حال، شاهد تأیید شدن یک گوشی جدید در مراجعی مانند 3C چین بودیم. ظاهر این گوشی، حاکی از این بود که نوبیا می‌خواهد یک گوشی جدید را روانه بازار کند. در نهایت، امروز وجود این گوشی، یعنی Nubia RedMagic 6S Pro مشخص شده است. تاریخ رونمایی نوبیا RedMagic 6S Pro، روز ۶ سپتامبر (١۵ شهریور) در چین است.

تاریخ رونمایی نوبیا RedMagic 6S Pro

حال، پوستر رسمی نوبیا برخی از مشخصات رسمی این گوشی را در کنار تاریخ رونمایی از آن تأیید می‌کند. اما این پوستر، از چه جزئیاتی بهره مند است؟ در این پوستر، می‌توانیم بسیاری از مشخصات کلیدی گوشی گیمینگ جدید نوبیا را مشاهده کنیم. در ابتدا، استفاده از تراشه Snapdragon 888 Plus برای این گوشی تأیید شده است. این محصول، یک تراشه ۵ نانومتری با هسته ٣ گیگاهرتزی Cortex-X1 است.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

پس از آن، رفرش ریت ١۶۵ هرتزی برای این گوی تأیید شده است. این رفرش ریت، مانند نمایشگر RedMagic 6 Pro است. بر اساس این تصویر، گوشی جدید RedMagic دارای دوربین اصلی سه گانه خواهد بود. پیش از این در تأییدیه 3C به استفاده از شارژر درون جعبه ١٢٠ واتی برای گوشی جدید نوبیا اشاره شده بود. بر اساس این پوستر، احتمالاً شاهد استفاده از فن خنک کننده داخلی نیز در این گوشی خواهیم بود.

سایر جزئیات این گوشی، فعلاً در هاله‌ای از ابهام است. اما مشخصاً می‌توان گفت که این گوشی برخی از ویژگی‌های کلیدی خود را از RedMagic 6 Pro قرض می‌گیرد. موضوع مهم، این است که RedMagic 6S نیز رونمایی می‌شود یا تنها شاهد رونمایی از نسخه پروی آن خواهیم بود. رد مجیک ۶ پرو نیز دارای نمایشگر ۶.٨ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ١۶۵ هرتزی و وضوح +Full HD بود. قلب تپنده آن، تراشه Snapdragon 888 می‌باشد. این گوشی، از اندروید ١١ پیش فرض استفاده می‌کند. باتری این گوشی نیز ظرفیت ۴,٠۵٠ میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژر ١٢٠ واتی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما در مورد مشخصات و تاریخ رونمایی نوبیا RedMagic 6S Pro چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند دیگر رقبای گیمینگ خود را شکست دهد؟ سری RedMagic را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Golden Manfioda

با رفرش ریت 165 هرتزی
اسنپدراگون 888 پلاس
با 3 هسته Cortex_X1
به نظرم این گوشی جنگ به پا خواهد کرد

“با 3 هسته Cortex_X1”
این محصول، یک تراشه ۵ نانومتری با هسته ٣ گیگاهرتزی Cortex-X1 است.
✓یک هسته ی ۳ گیگاهرتزی موسوم به هستهٔ Kryo 680 Prime (مبتنی بر ARM Cortext-X1) نه ۳ هسته ی X1.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️