حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوبیا RedMagic 6R با اسنپدراگون ٨٨٨ و قیمت ۴٧٠ دلاری معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | نوبیا

نوبیا نیز یکی از برندهای مطرح تولید کننده گوشی‌های گیمینگ است. سری گوشی‌های گیمینگ این کمپانی، RedMagic نام دارد. پیش از این، در این سری دو گوشی RedMagic 6 و RedMagic 6 Pro معرفی شده بودند. حال، این کمپانی چینی از گوشی نوبیا RedMagic 6R رونمایی کرده است که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت.

گوشی RedMagic 6R، گیمینگِ خوش قیمت

گوشی‌های رد مجیک نوبیا، جذابیت‌های خاص خود را دارند. این سری، معمولاً امکانات نوآورانه‌ای را در زمینه گوشی‌های گیمینگ ارائه می‌دهند. به همین دلیل، سری RedMagic نوبیا، یکی از سری‌های پر فروش گوشی‌های گیمینگ است. پیش از این، در مورد تیزر رسمی و تاریخ رونمایی Nubia RedMagic 6R گفته بودیم.

 

تاریخ رونمایی نوبیا Redmagic 6R به همراه امتیاز AnTuTu این گوشی منتشر شد

 

امروز، موعد رونمایی از گوشی نوبیا RedMagic 6R به سر آمد و سرانجام، شاهد رونمایی رسمی از این گوشی گیمینگ هستیم. به گزارش EqualLeaks، این گوشی به تازگی در چین معرفی شده است.

مشخصات فنی نوبیا Redmagic 6R

طراحی نوبیا Redmagic 6R

گوشی نوبیا رد مجیک 6R، به عنوان یک گوشی گیمینگ خوش قیمت شناخته می‌شود. مشخصات فنی این دستگاه نیز جذاب هستند و به همین دلیل، گوشی Nubia RedMagic 6R یک دستگاه قابل توجه است.

ارتباطات، طراحی و نمایشگر

نوبیا در گوشی گیمینگ جدید خود، از فناوری 5G بهره گرفته است. همچنین وای فای 6e دو بانده در این گوشی موجود است. در بخش طراحی، این گوشی از بدنه‌ای شیشه‌ای بهره مند شده است. در این قاب، ماژول دوربین اصلی چهار گانه مستطیلی شکل واقع شده است. فریم این دستگاه نیز از جنس فلز است. در قاب جلویی Nubia RedMagic 6R، شاهد میزبانی حفره نمایشگر مرکزی از دوربین سلفی تکی این دستگاه هستیم. رنگ‌ بندی‌‌های این دستگاه، به چهار شکل هستند که یکی از آن‌ها، نسخه ویژه‌تری از RedMagic 6R است. عبارت Tencent Games با اشاره به همکاری نوبیا در این گوشی با این کمپانی بزرگ اشاره دارد. وزن این گوشی گیمینگ، تنها ١٨۶ گرم است. ضخامت آن نیز ٧.٨ میلی متر است که برای یک گوشی گیمینگ، عالی است. اکنون، به مشخصات نمایشگر این گوشی می‌رسیم:

– قطر ۶.۶٧ اینچی

– وضوح +Full HD

– پنل AMOLED

– رفرش ریت متغیر ١۴۴ هرتزی (جابه‌جایی بین رفرش ریت‌های ۶٠/٩٠/١٢٠/١۴۴ هرتزی)

– نرخ حساسیت لمسی ٣۶٠ هرتزی

– بیشینه نوری ٧٧٠ نیتی

– قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ

– پشتیبانی ١٠٠ درصدی از طیف رنگی DCI-P3

– پشتیبانی از قابلیت DC Dimming

حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، در زیر همین نمایشگر قرار گرفته است. جزئیات خاصی از محافظ صفحه نمایش رد مجیک 6R اعلام نشده است. نوبیا در این گوشی گیمینگ خود، از دو دکمه لمسی بر روی فریم بهره گرفته است. کاربر می‌تواند با فعال سازی این دکمه‌ها، از آن‌ها در بازی استفاده کنند. کارایی این کلید‌ها قابل شخصی سازی است و شما می‌توانید کاربرد آن را به دلخواه خود تغییر دهید. نرخ حساسیت لمسی این کلید‌ها، ۴٠٠ هرتزی است.

پلتفرم

در بخش پلتفرم، از یک گوشی گیمینگ انتظارات زیادی می‌رود. نوبیا هم این انتظارات را بی پاسخ نگذاشته است. در بخش نرم افزار، این کمپانی از سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض در این گوشی استفاده کرده است. رابط کاربری اختصاصی RedMagic OS 4.0 نیز در این گوشی نصب شده است. اما به بخش مشخصات سخت افزاری می‌رسیم. نوبیا گوشی جدید خود را به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ٨٨٨ تجهیز کرده است. این تراشه‌، دارای لیتوگرافی ۵ نانومتری سامسونگ و هسته‌‌های پردازنده مرکزی Cortex-A55 و Cortex-A78 و CORTEX-X1 است.

 

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

 

۶ یا ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 3200MHZ برای این گوشی در نظر گرفته شده است. ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 در نسخه‌های مختلف این گوشی به فروش می‌رسد.

سیستم دوربین

معمولاً کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های گیمینگ، تمرکز خود را در بخش سیستم دوربین نمی‌گذارند. با این وجود، انتظار داریم تا حداقل‌ها برای این بخش فراهم شود. نوبیا در RedMagic 6R، از دوربین اصلی چهار گانه ٢+۵+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو استفاده کرده است. سنسور دوربین اصلی این گوشی، IMX686 ساخت سونی است. دوربین سلفی تکی ١۶ مگاپیکسلی نیز در حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است. قابلیت فیلم برداری 8K در این گوشی فراهم است.

باتری، شارژر و دیگر مشخصات

نوبیا گوشی گیمینگ جدید خود را به باتری ۴,٢٠٠ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است. در همین راستا، دلیل وزن و ضخامت نسبتاً کم این گوشی مشخص می‌شود. شارژر این گوشی نیز توان ۵۵ واتی دارد و در مدت کمی این باتری را شارژ می‌کند. نوبیا از خنک کننده‌ای گسترده در این گوشی بهره گرفته است. ژل حرارتی، فویل مسی، خنک کننده گرافنی و فریم فلزی، همگی سبب می‌شوند تا نوبیا Redmagic 6R انتقال حرارت بسیار خوبی را داشته باشد. به همین دلیل، انتظار می‌رود این گوشی مشکلی از بابت کنترل دما نداشته باشد. در انتها، به قیمت این محصول می‌رسیم.

قیمت گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 6R

قیمت Nubia RedMagic 6R

قیمت نسخه‌های مختلف گوشی گیمینگ رد مجیک 6R

گوشی جدید نوبیا، در چین عرضه شده است و زمان عرضه جهانی آن مشخص نیست. اما قیمت نسخه‌های مختلف این گوشی، به شرح زیر است:

– نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی: ٢,٩٩٩ یوان چین (معادل ۴٧٠ دلار آمریکا)

قیمت پیش فروش: ٢,۶٩٩ یوان چین (معادل ۴٢٣ دلار آمریکا)

– نسخه ٨/١۲٨ گیگابایتی: ٣,٢٩٩ یوان چین (معادل ۵١٧ دلار آمریکا)

قیمت پیش فروش: ٢,٩٩٩ یوان چین (معادل ۴٧٠ دلار آمریکا)

– نسخه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ٣,۵٩٩ یوان چین (معادل ۵۶۴ دلار آمریکا)

قیمت پیش فروش: ٣,٢٩٩ یوان چین (معادل ۵١٧ دلار)

– نسخه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ٣,٩٩٩ یوان چین (معادل ۶٢٧ دلار آمریکا)

قیمت پیش فروش: ٣,۵٩٩ یوان چین (معادل ۵۶۴ دلار آمریکا)

همچنین این گوشی، از یک نسخه محدود با نام Fightong against buddha Limited Edition برخوردار است. این گوشی، در نسخه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی، قیمتی برابر با ٣,٩۹٩ یوان چین (معادل ۶٢٧ دلار آمریکا) دارد.

نسخه محدود Nubia RedMagic 6R

نسخه محدود رد مجیک 6R

نظر شما در مورد نوبیا Redmagic 6R چیست؟ آیا این گوشی جذابیت زیادی دارد؟ آیا خرید یک گوشی گیمینگ را پیشنهاد می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمتشون خوبه مشخصاتم خوبه خوشمان امد

Mahdi

این خوشگله

صدرا مخملی

خوشمان آمد

هر بار داره خبر میاد که گوشی های چینی از برند های مختلف با مشخصات غول آسا به بازار میان تو ایران هم هست !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️