حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه دوربین هواوی P50 Pro خروجی جذابی را نشان می دهد

نوشته

2 سال قبل | 14 دیدگاه | هواوی

خانواده هواوی P50 با مشخصات اپتیکی بسیار جذابی معرفی شدند. به دلیل تحریم امریکا اما در بخش تراشه و پشتیبانی از شبکه های مخابراتی شاهد عدم توان رقابتی مناسب بودیم. پس از اینکه امتیاز DxO دوربین هواوی P50 Pro مشخص شد، دیدیم که دوباره صدر در دست Huawei است. امروز نمونه دوربین هواوی P50 Pro منتشر شده خروجی جذابی را نشان می دهد.

نمونه دوربین هواوی P50 Pro

هواوی P50 Pro مجهز به سیستم دوربین چهارگانه قوی بوده که با سیستم رنگ جدید دوربین به نام XD Fusion Pro مجهز شده است. این یک راه حل پیشرفته به شمار می رود که از یک سیستم فیلتر فوق العاده جدید، موتور تصویر True-Chroma و فناوری Super HDR برای بهبود جزئیات، رنگ و محدوده پویا استفاده می کند.

موتور تصویری True-Chroma بالاترین دقت رنگ ممکن را ارائه می دهد و تلاش می کند تصاویری را ایجاد کند که آنچه را که چشم انسان می بیند منعکس می کند. سیستم سنجش نور محیط با استفاده از سنسور چند طیف ۱۰ کاناله، که با کالیبراسیون رنگ بیش از ۲۰۰۰ رنگ در سراسر فضای رنگ P3 همراه است، توانایی خود را در تشخیص نور محیط و دقت رنگ متوسط ​​به میزان ۵۰ و ۲۰ افزایش می دهد. دقت در ثبت رنگها بیش از هر زمان دیگری متنوع هستند و رنگهای واقعی زندگی واقعی را به طور دقیق بازتولید می کنند.

امتیاز DxO دوربین هواوی P50 Pro مشخص شد: قهرمانِ قهرمانان!

دوربین Huawei P50 Pro همچنین دارای یک سیستم فیلتر فوق العاده جدید رنگی است، با دوربین True-Chroma (Color) و True-Chroma Camera (Monochrome) که میزان روشنایی اصلی دوربین را تا 103 درصد برای وضوح بهتر تصویر بهبود می بخشد. در سناریوهای کم نور، تصاویر روشن تر و با جزئیات بیشتر ظاهر می شوند.

در عکس های گروهی، کاربران می توانند روی سوژه های جداگانه زوم کنند و همچنان جزئیات و بافت های واضح را روی هر شخص مشاهده کنند. فناوری Super HDR حدود 28 درصد بیشتر از داینامیک رنج را برای عملکرد بهتر در نور پس زمینه می گیرد، در حالی که نور و سایه ها بهینه شده و بافت های غنی تر و لایه های واضح تری ایجاد می کند.

بیایید نگاهی به مشخصات سخت افزاری دوربین هواوی پی ۵۰ پرو داشته باشیم:

مشخصات دوربین اصلی هواوی P50 Pro:

  1. ۱– سنسور اصلی ۵٠ مگاپیکسلی (خروجی ١٢.۵ مگاپیکسلی با استفاده از فناوری Quad Bayer) / فاصله کانونی ٢٣ میلی متری / ضریب گشودگی دیافراگم F/1.8 / دارای لرزشگیر اپتیکال
  2. ۲– سنسور ۴٠ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های مونوکروم (خروجی ١٠ مگاپیکسلی با استفاده از فناوری Quad Bayer) / ضریب گشودگی دیافراگم F/1.6
  3. ۳– سنسور ١٣ مگاپیکسلی برای لنز فوق عریض / فاصله کانونی ١٣ میلی متری
  4. ۴– سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ساخت آمنی ویژن برای لنز پریسکوپ تله فوتو / خروجی ١۶ مگاپیکسلی با استفاده از فناوری Quad Bayer
  5. ۵– فیلم برداری 4K با نرخ ۶٠ فریم بر ثانیه
  6. ۶– تراشه Kirin 9000 4G

مشخصات دوربین سلفی P50 Pro:

  1. ۱– سنسور تکی ١٣ مگاپیکسلی تعبیه شده در حفره نمایشگر مرکزی / اندازه ١/٢.٨” اینچی / سایز پیکسل ١.٢٢ میکرومتری
  2. ۲– فاصله کانونی ١٨ میلی متری / ضریب گشودگی دیافراگم F/2.4
  3. ۳– دارای لرزشگیر الکترونیکی
  4. ۴– قابلیت فیلم برداری 4K

هیچ بحثی در مورد خروجی دوربین دو ماتریس نصب شده در خط Huawei P50 وجود ندارد. این لنزها به آرامی با اپتیکال Huawei XD و موتور XD fusion pro همگام سازی می شوند تا یک تصویر بی عیب و نقص را ثبت کنند.

ماتریس دوربین اصلی با قابلیت تعریف ۵۰ میلیون پیکسل، تصاویری با رنگ واقعی را نمایش می دهد، در حالی که ماتریس SuperZoom بدون در نظر گرفتن فاصله، عملکرد خیلی خوبی دارد. دوربین در هر شرایطی خیلی خوب است و نمایی دلپذیر در شب، نور کم، نمای نزدیک و با قابلیت زوم 100 برابر را ارایه می کند.

فناوری هماهنگ کننده خودکار OIS و فوکوس خودکار قادرند هر لحظه را با جزئیات دقیق ثبت کنند.

نظر شما درباره کیفیت خروجی دوربین هواوی پی ۵۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

dxo پولکی نمره بالایی داده بهش

persepolis

آره راست میگی آخه کی به این عکسها نمره خوب میده تازه اصلی هاش پیدا نکردم…

comment image

comment image

comment image

Mahdi

کیفیت عکسایی که میگیره خوبه ولی این عکسایی که تو گذاشتی رو گوشی منم میگیره

Mahdi

نمیدونم کجا ولی شاخ بودن دوربین پی50پرو تو این عکسا معلوم نیست ، منم منکر دوربین عالی این گوشی نشدم

Mahdi

comment image

منم چیزی نگفتم. نه عکس های اون دوستمون رو تأیید کردم نه حرف تورو رد کردم مهدی. چیزی که مشخصه اون عکس ها انگار تصویر اصلی نیستن ، کما اینکه خودشم اشاره کرده‌‌. فقط گفتم کجا ثبت شده که بریم همونجا عکس بگیریم😉.
بله میشه با هر گوشی و با ترفندی(جی کم و غیره) در زمان و مکان ایده آل عکس هایی با هدف زخمی کردن اینو اون گرفت🙂.

persepolis

فکر کنم عربستان، ولی میپرسم…

Mahdi

خودت خواستی 😂
comment image

Mohammadr

می 10 تی

comment image

comment image

کیفیت عکسا خوبه ولی اصلا نه داینامیک رنج نه جزییات در سطح بهترین دوربین موبایل و حتی گوشی سال پیش خودش نیست و موبایل منم از این بهتر میگیره

توجه داشته باشد که اگه رزولوشن گوشی شما پائین باشه عکسو بی کیفیت تر از عکس اصلی میبینید و همینطور ترنجی عکسو کمی با رزولوشن پائین تر آپلود کرده

Faez

توجه داشته باشد که اگه رزولوشن گوشی شما پائین باشه عکسو بی کیفیت تر از عکس اصلی میبینید و همینطور ترنجی عکسو کمی با رزولوشن پائین تر آپلود کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)