حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه تعویض نمایشگر می میکس ۴ شیائومی ۲۳۹ دلار است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، نمایشگر

درحالی‌که استفاده از یک تلفن هوشمند پرچمدار بسیار جالب و هیجان‌انگیز است، اما اگر پول زیادی در اختیار ندارید، باید بسیار مراقب باشید. شیائومی به‌تازگی گوشی هوشمند پرچمدار می میکس ۴ خود را معرفی کرده که اولین گوشی سری MIX این شرکت در سه سال گذشته می‌باشد و به‌عنوان اولین گوشی شیائومی با دوربین زیر نمایشگر نیز شناخته می‌شود. با اینکه قیمت پایه می میکس ۴ از 770 دلار شروع شده، اما اگر آسیبی به نمایشگر آن برسد، باید هزینه‌ای معادل ۲۳۹ دلار را برای تعویض صفحه آن پرداخت کنید.

هزینه تعویض نمایشگر می میکس ۴

به گزارش gizchina، امروز وب‌سایت رسمی شیائومی لیست قیمت تعویض نمایشگر Xiaomi Mi MIX 4 را اعلام کرد. این لیست نشان می‌دهد که هزینه تعویض نمایشگر CUP میکس ۴ معادل 239 دلار می‌باشد. این مبلغ مقداری است که می‌توان یک گوشی میان‌رده بسیار مناسب از سری ردمی همین شرکت را تهیه کرد. نمایشگر می میکس ۴ دارای وضوح 1080P بوده درحالی‌که نمایشگر سری می ۱۱، پنلی از نوع 2K OLED را دارا می‌باشد و قیمت تعویض آن نیز 18 دلار گران‌تر است.

هزینه تعویض نمایشگر می میکس ۴

هزینه تعویض نمایشگر می میکس ۴

علاوه‌بر این، قیمت تعویض قاب سرامیکی پشت گوشی نیز به‌طرز مضحکی گران است. به‌عنوان نمونه هزینه تعویض قاب سرامیکی دستگاه به 105 دلار می‌رسد که با پنج برابر این مقدار، می‌توان یک گوشی می ۱۱ شیائومی را به‌صورت کامل تهیه کرد.

با این حال، علتی که نمایشگر می میکس ۴ را تا این حد گران می‌کند احتمالا برای شما کاملا واضح است؛ فناوری دوربین زیر نمایشگر (CUP). این صفحه‌نمایش منعکس‌کننده سه سال کار تیم توسعه کمپانی شیائومی می‌باشد. علاوه‌بر این، روند ساخت نمایشگر نیز بسیار پیچیده است. مدیرعامل شیائومی، Lei Jun، مدتی پیش بیان کرده بود: “قسمت فعال زیر نمایشگر بسیار پرهزینه بوده و کل پنل معادل ترکیبی از دو صفحه‌نمایش می‌شود”. در مورد قاب سرامیکی پشت دستگاه نیز، این ماده همیشه گران‌تر از شیشه بوده است. شیائومی این بار سرامیکی دقیق و سبک را به‌صورت یکپارچه در این گوشی بکار برده که نه تنها حس گرما و رطوبت را حفظ می‌کند، بلکه وزن سرامیک را نیز تا 30 درصد کاهش می‌دهد.

گجت خنک کننده شیائومی عملکرد اسنپدراگون +۸۸۸ را به‌میزان قابل‌توجهی بهبود می‌بخشد

دیدگاه شما درباره هزینه تعویض نمایشگر گوشی پرچمدار Xiaomi Mi MIX 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی