حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معاون شیائومی:‌ می میکس ۴ دستگاهی متمرکز بر تجربه تمام صفحه است نه عکاسی سلفی

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی، فناوری‌های نوین

اوایل این هفته شیائومی رسما از گوشی هوشمند Mi Mix 4 خود رونمایی کرد که اولین دستگاه این شرکت با دوربین زیر نمایشگر نیز محسوب می‌شود. شیائومی فناوری جدید خود را Camera Under Panel(CUP) نامیده و عنوان می‌کند که تکنولوژي بکار رفته در می میکس ۴، درحقیقت به‌منظور ارائه تجربه تمام صفحه به قیمت قربانی کردن کیفیت ایده‌آل دوربین سلفی می‌باشد.

شیائومی می میکس ۴؛ دستگاهی برای برای تجربه تمام صفحه

نقل قول مذکور توسط William Lu، معاون ارشد شیائومی در صفحه رسمی حساب کاربری وی در Weibo بیان شده است.

لو به کاربران توصیه می‌کند در صورت تمایل به گرفتن عکس‌های سلفی با بهترین کیفیت ممکن توسط دوربین جلو، گوشی‌هایی با سوراخ و یا بریدگی نمایشگر تهیه کنند.

او همچنین اعلام می‌کند که اگر کاربران در هنگام استفاده از این گوشی، به اثر برجای مانده دوربین سلفی درون نمایشگر بر روی صفحه حساس هستند، بهتر است دستگاه‌های خود با سوراخ نمایشگر را حفظ نموده و از ارتقا به می میکس ۴ خودداری کنند. مدیر اجرایی در ادامه اطمینان داده است که شیائومی درحال‌حاضر تمام تلاش خود را بکار گرفته تا پیشرفت در فناوری دوربین زیر نمایشگر را با سرعت هرچه تمام‌تر به جلو ببرد.

هدف ما اینست که یک صفحه‌نمایش بزرگ و یکدست را برای نمایش محتوا ارائه دهیم، و اکنون که اصول اولیه را در اختیار داریم، همچنان در حال تکامل این فناوری هستیم و قصد داریم در عرض چند سال، آن را به یک استاندارد تبدیل کنیم، درست مانند تکامل در حاشیه‌های باریک نمایشگر به بریدگی‌های عریض و قطره‌ای و سپس سوراخ نمایشگر و درانتها تجربه تمام صفحه با ارائه بهترین کیفیت دوربین جلو.

تجربه تمام صفحه میکس ۴

تجربه تمام صفحه میکس ۴

مشخصات نمایشگر و دوربین می میکس ۴

نمایشگر استفاده شده در شیائومی Mi Mix 4 دارای اندازه ۶.۶٧ اینچی(نسبت تصویر به بدنه ٪۸۷.۶) بوده و پنل آن از نوع AMOLED است که وضوح +FHD را نمایش می‌دهد. همچنین رفرش ریت ١٢٠ هرتز، قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ(۱۰ بیت) و نمایش محتوای +HDR10 از دیگر مشخصات این نمایشگر می‌باشد.

در باب مشخصات دوربین سلفی زیر نمایشگر نیز، می‌توان به یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با ابعاد 1/3.4 اینچ و سایز پیکسل 0.8 میکرونی اشاره کرد.

دوربین زیر نمایشگر (CUP) شیائومی Mi Mix 4 در واقعیت چطور دیده می شود؟

شما ادعای معاون ارشد شیائومی مبنی‌بر ارا‌ئه می میکس ۴ به‌منظور تجربه تمام صفحه و نه کیفیت عالی عکس‌های سلفی آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Golden Manfioda

خیلی خوبه و از همه گوشی های دنیا به جز زد فورد 3 سامسونگ نسبتش 87/5 درصد هست.

m.b

خوبه که با مشتری ها صمیمی هستند و حقیقت رو گفتن…
هرچه میگذره بیشتر میتونم درک کنم که کار درستی کردن که میکس امسال رو ارزونتر قرار دادند چون یه گوشی همه‌چی تمام با قیمت خیلی بالا بخاطر کیفیت سلفی ارزش خریدشو از دست میداد… حالا میتونم با دیدن زد‌تی‌ای و سامسونگ که اونا هم یکیشون مثل شیائومی ارزون ساخت و اونیکی روی پرچمدار هر ساله‌ش که فروش بیشتری داشت استفاده نکرد، درک کنم که همشون تصمیم منطقی و درستی گرفتن… این تصمیم باعث میشه هم پیشرفتشونو نشون بدن و هم به فروششون اسیب کمتری برسه…

hamidtn

کسی که دنبال یک گوشی تمام صفحه هست سلفی اولین پایین تری برایش دارد .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی