حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس ۴ با ویژگی منحصربه‌فرد شارژ هوشمند عرضه می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، عمر باتری

شیائومی هفته گذشته از گوشی هوشمند می میکس ۴ خود در چین با مشخصات چشم‌گیر مانند دوربین زیر نمایشگر، تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و شارژ بی‌سیم 50 وات رونمایی کرد. در ادامه، شرکت چینی فاش کرد که گوشی پرچمدار جدید آنها دارای ویژگی قابل‌توجه دیگری به نام شارژ هوشمند (Smart Charging) است که از باتری گوشی در برابر آسیب‌دیدگی بیش از حد هنگام شارژ محافظت می‌کند.

شارژ هوشمند می میکس ۴ شیائومی

چند ماه پیش، اعلام شد که شیائومی در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام MIUI Battery Health Indicator می‌باشد که مشخصاً وضعیت تخمینی سلامت باتری را نشان می‌داد. این ویژگی شبیه قابلیت سلامت باتری اپل بود و برای اولین بار با گوشی میان‌رده Redmi Note 10 ارائه شد. درحال‌حاضر، ویژگی جدید شارژ هوشمند علاوه‌بر قابلیت سلامت باتری، به گوشی می میکس ۴ اضافه شده است که البته تنها منحصر به همین دستگاه نیز می‌باشد.

به گفته شیائومی‌، این ویژگی عادات روزانه شارژ میکس ۴ و رفتار به‌موقع شارژ و تخلیه باتری را به‌طور هوشمند یاد می‌گیرد. همچنین بر اساس داده‌های بلندمدت، باعث تنظیم باتری و در نتیجه بهبود سلامت آن می‌شود.

شارژ هوشمند می میکس ۴ شیائومی

شارژ هوشمند می میکس ۴ شیائومی

به گزارش gizmochina، عملاً زمانی‌که این قابلیت را از تنظیمات دستگاه فعال کنید، زمان شارژ در شب و زمان تخلیه صبح را از طریق هوش‌مصنوعی یاد می‌گیرد. بنابراین این عملکرد باعث می‌شود بتوانید دستگاه خود را به‌راحتی در شب شارژ کنید و به‌محض بیدار شدن از خواب، باقی‌مانده شارژ را به دستگاه منتقل کرده و اطمینان می‌دهد که ظرفیت باتری گوشی شما پر باشد. در بلندمدت، قابلیت شارژ هوشمند، مانع خرابی زودرس باتری دستگاه خواهد شد.

Mi Mix 4 دارای نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED خمیده می‌باشد. این دستگاه دارای دوربین سه‌گانه پشتی با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز پریسکوپ 8 مگاپیکسلی و اولتراواید 13 مگاپیکسلی بوده و مجهز به اسنپدراگون 888 پلاس به‌همراه 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین دارای باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات سیمی و بی‌سیم 50 وات نیز می‌باشد.

ویژگی امنیتی جدید شیائومی می میکس ۴ به دستور دولت چین حذف شد

نظر شما راجع‌به قابلیت شارژ هوشمند می میکس ۴ شیائومی و استفاده از هوش‌مصنوعی در پایش وضعیت شارژ کاربران چیست؟ البته این ویژگی جدیدی نیست و مشابه آن را پیش‌تر نیز دیده بودیم. حتی گفته می‌شود شیائومی حالتی را در این گوشی اضافه کرده که می‌توانید تنظیم کنید گوشی شما با چه سرعتی شارژ‌ شود تا اگر از بابت شارژ سریع ۱۲۰ وات آن نگران هستید،‌ بتوانید به‌صورت دستی این مورد را کنترل کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی