حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Realme 8s اولین دستگاه بهره‌مند از تراشه Dimensity 810 خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها، ریلمی، مدیاتک

همانطور که دیروز برای شما نوشتیم، مدیاتک رسما از تراشه‌های جدید میان‌رده خود با نام Dimensity 920 و Dimensity 810 رونمایی کرد. حال، به‌نظر می‌رسد دومین مورد قرار است برای اولین بار در یک گوشی هوشمند متعلق به کمپانی ریلمی با نام احتمالی Realme 8s استفاده شود.

گوشی Realme 8s

به نقل از وب‌سایت gsmarena، مدیرعامل شعبه اروپا و هند ریلمی، Madhav Sheth، پست حساب مدیاتک در مورد تراشه Dimensity 810 را ریتوییت کرده و پرسیده که آیا مشتریان و طرفداران دوست دارند که این سازنده، اولین شرکتی باشد که یک دستگاه مجهز به Dimensity 810 را به بازار عرضه کند.

در‌حالی‌که Sheth اطلاعات بیشتری در مورد تلفن هوشمند جدید ریلمی با تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ فاش نکرده، اما دستگاه مورد بحث احتمالاً همان Realme 8s خواهد بود که هفته گذشته مشخصات آن لو رفت.

این گزارش ادعا می‌کند که Realme 8s دارای نمایشگر 6.5 اینچی با رفرش ریت 90 هرتز می‌باشد، اگرچه به نوع و وضوح پنل و اینکه آیا دارای سوراخ نمایشگر بوده و یا از بریدگی صفحه بهره می‌برد، اشاره‌ای نشده است.

مشخصات گوشی Realme 8s

مشخصات گوشی Realme 8s

با این حال، ما طراحی پنل عقب 8s را در اختیار داریم که شامل یک جزیره مستطیل شکل برای قرارگیری دوربین سه‌گانه دستگاه به‌همراه فلاش LED آن می‌باشد. دوربین اصلی از سنسور 64 مگاپیکسلی استفاده می‌کند، اما سایر مشخصات لنزهای دیگر کماکان رسمی نشده است.

برای عکسبرداری سلفی و تماس‌های ویدئویی، ریلمی 8s دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی بوده و همچنین از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ 33 واتی نیز استفاده می‌کند.

Realme 8s در خارج از جعبه از Android 11 مبتنی‌بر Realme UI 2.0 پشتیبانی کرده و دارای دو گزینه حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی می‌باشد. همچنین این گوشی به‌احتمال زیاد به قابلیت رم مجازی اختصاصی ریلمی با نام Dynamic RAM Expansion(DRE) مجهز شده است.

8s دارای 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، پشتیبانی از اتصال 5G و حسگر اثر انگست در لبه کناری، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C نیز می‌باشد.

ریلمی سریع ترین رشد را در بازار گوشی هوشمند داراست: ۱۰۰ میلیون دستگاه در ۳۷ ماه

درنهایت دیدگاه شما راجع‌به اولین گوشی بهره‌مند از تراشه Dimensity 810 با نام Realme 8s و طراحی و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی