حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی سریع ترین رشد را در بازار گوشی هوشمند داراست: ۱۰۰ میلیون دستگاه در ۳۷ ماه

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تجاری، ریلمی

از زمانی که ریلمی در سال 2018 به‌عنوان زیرمجموعه OPPO معرفی شد، این برند تجاری چینی همواره درحال رشد بوده است. در اواخر سال 2020، این شرکت با تبدیل شدن به سریع‌ترین برندی که به عرضه 50 میلیون دستگاه رسیده است، رکورد جدیدی را ثبت کرد. کمتر از یک سال بعد، این برند توانست یک رکورد جهانی دیگر را به ثبت رساند. بر اساس گزارش Strategy Analytics ،ریلمی درحال‌حاضر سریع ترین رشد را در تاریخ بازار گوشی هوشمند با عرضه 100 میلیون دستگاه در عرض ۳۷ ماه داراست.

ریلمی سریع ترین برند در حال رشد بازار گوشی هوشمند

طبق گزارش جدید منتشر شده، realme تنها 37 ماه طول کشید تا از صفر به 100 میلیون عرضه گوشی هوشمند برسد. Neil Mawston، مدیر اجرایی Strategy Analytics می‌گوید که ریلمی تنها برند تجاری در 25 سال گذشته است که توانسته به این موفقیت دست یابد. به‌عبارت دیگر، این شرکت جوان حتی سریعتر از اپل، سامسونگ، نوکیا، هواوی، شیائومی و دیگران به این میزان فروش دست یافته است.

بر اساس این گزارش، رشد فروش این برند به‌شدت به بازارهای چین و هند وابسته است. در واقع، Madhav Sheth، مدیرعامل ریلمی در شعبه هند و اروپا، اخیراً فاش کرد که حدود 50 میلیون کاربر تلفن هوشمند ریلمی، اهل هند هستند.

ریلمی سریع ترین رشد بازار گوشی هوشمند

ریلمی سریع ترین رشد بازار گوشی هوشمند

اما این همه ماجرا نیست، چراکه ریلمی درحال‌حاضر نیز سریع ترین برند در حال رشد در چین می‌باشد. این برند در نیمه اول سال 2021 رشد عظیم 175 درصدی را در کشور خود ثبت کرده است.

در هند نیز، این برند در سه ماهه دوم 2018 توانست مقام چهارم را کسب کند. درحال‌حاضر و در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی، ریلمی سهم ۱۴ درصدی از فروش گوشی‌های هوشمند را در کشور خود، چین، در اختیار دارد.

موفقیت این برند جای تعجب ندارد. اوپو زیرمجموعه خود را با ارائه دستگاه‌هایی دارای مشخصات خوب اما با قیمتی بسیار مناسب همراه کرد که به‌عنوان رقیب مستقیم سری ردمی شیائومی درنظر گرفته شده بود.

این شرکت در بازار اروپا نیز جایگاه ویژه‌ای دارد. تعدادی از شرکت‌های تحلیلی آن را در بین 6 سازنده بزرگ گوشی هوشمند قرار داده و تشخیص می‌دهند که این برند سریع‌ترین رشد را در منطقه داشته است. طبیعتاً این تازه آغاز کار می‌باشد و این شرکت قصد دارد حضور خود را در بازار بیش از پیش افزایش دهد. هدف بعدی اینست که تا پایان سال آینده، 200 میلیون تلفن هوشمند به‌فروش برساند و برای کل 2023 نیز، Realme قصد دارد 100 میلیون گوشی بفروشد.

تلفن‌های هوشمند 5G باید موتور اصلی فروش شرکت باشند. با این حال، اخیرا رندرهایی از یک دستگاه تبلت و لپ‌تاپ این شرکت نیز لو رفته است که نشان می‌دهد برند مذکور قصد دارد حوزه کاری خود را نیز گسترش داده و سهم بیشتری از بازارهای جدید را تصاحب کند.

ریلمی در ۲ سال توانسته ۳۵ میلیون موبایل به فروش برساند

نظر شما راجع‌به رشد فوق‌العاده ریلمی به‌عنوان سریع‌ترین رشد فروش در تاریخ بازار گوشی‌های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

رقیب جدی شیائومی در اینده 📌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی