حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی Honor Magic 3 به صورت جهانی مشخص شد: ٢١ مرداد ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، اخبار رسمی شرکت‌ها

سری آنر مجیک، همواره یکی از جذاب‌ترین پرچمداران آنر بوده است. به طور مثال، در سال ٢٠١۶ میلادی شاهد رونمایی از آنر مجیک با پشتیبانی از شارژر ۴٠ واتی و نمایشگر خمیده بودیم! در سال ٢٠١٨ نیز آنر مجیک ٢ با مکانیزم دوربین سلفی کشویی رونمایی شد. تا این که بالأخره امروز تاریخ رونمایی Honor Magic 3 مشخص شد. بر اساس اعلام رسمی کمپانی آنر، گوشی پرچمدار آنر مجیک ٣ در تاریخ ٢١ مرداد ١۴٠٠ رونمایی خواهد شد.

تاریخ رونمایی Honor Magic 3، ٢١ مرداد ١۴٠٠ خواهد بود

آنر مجیک ٣، از دو سال قبل در شایعات حاضر است. اما تاکنون خبر رسمی از این گوشی نبود. یکی از این شایعات، چشم اندازی از طراحی Honor Magic 3 را به ما می‌داد.

 

شاید طراحی آنر Magic 3 به این شکل باشد

 

اما آنر سرانجام به صورت رسمی تأیید کرد که قصد رونمایی از گوشی Honor Magic 3 را دارد. به گزارش Pocket lint، آنر قصد برگزاری یک رویداد در تاریخ ١٢ آگست ٢٠٢١ یا همان ٢١ مرداد ١۴٠٠ دارد. این اولین باری است که آنر قصد دارد یک گوشی از سری Honor Magic خود را به صورت جهانی عرضه کند. در چند هفته اخیر، شاهد انتشار شایعات جذابی از آنر مجیک ٣ بودیم. اما به نظر می‌رسد که سرانجام انتظار به سر آمده است و آنر مجیک ٣ به زودی معرفی خواهد شد. آنر پیش‌تر گفته بود که پرچمدار بعدی این کمپانی، با تراشه Snapdragon 888 Plus عرضه می‌شود. این تراشه، در واقع نسخه اورکلاک شده Snapdragon 888 می‌باشد.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

بنابراین، احتمال می‌رود که آنر مجیک ٣ اولین گوشی مجهز به تراشه Snapdragon 888 Plus باشد. موضوع جذاب دیگری که در رندر منتشر شده از آنر مجیک ٣ وجود داشت، نمایشگری بدون زائده بود. این موضوع، می‌تواند به منزله استفاده از دوربین سلفی درون نمایشگر باشد. به همین صورت، آنر مجیک ٣ توقعات کاربران را بیش از پیش بالا برده است.

آنر مجیک ٢ نیز پیش‌تر به نمایشگری بدون زائده مجهز شده بود. اما این نمایشگر، به لطف مکانیزم دوربین سلفی کشویی بدون زائده بود. هرچند طبق برخی از شایعات، آنر مجیک ٣ یک گوشی منعطف است. اما این شایعات در حال حاضر اعتبار چندانی ندارند. نکته‌ای که در پوستر آنر مجیک ٣ وجود دارد، عبارت مرموز “Honor Magic 3 Series” است. این موضوع، می‌تواند به منزله رونمایی از حداقل دو یا چند نسخه از آنر مجیک ٣ باشد؛ مانند آنر مجیک ٣ پرو! آنر اعلام کرده است که این رویداد، به صورت آنلاین پخش می‌شود. بنابراین، در صورت کسب اطلاعات بیشتر از برگزاری رویداد جهانی آنر، جزئیات آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. تنها محتوای موجود در پوستر آنر، یک لنز بزرگ دوربین است که مشابه رندر لو رفته از مجیک ٣ است.

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی Honor Magic 3 چیست؟ آیا فکر می‌کنید که آنر این را به صورت جهانی عرضه کند؟ تا چه حد از این گوشی انتظار دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، باید گوشی جذابی باشه، افرین به آنر، اخرش من نفهمیدم باید بگیم، هانر یا آنر یا هونور، بگذریم، این گوشی با مشخصاتی که داره یک گوشی محشری از اب درمیاد، اسنپ888پلاس، نمایشگر بدون زائده،دوربینشم که حتما زیر108 نیستش، و باطری های قوی با فست شارژ قویتر، منتظریم بیاد ببینیم چی گوشی میشه، موفق باشید

mostafa3

اگر زیر 108 مگاپیکسل نباشه بدرد نمیخوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️