حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی Mi Mix 4: چه چیزی در مورد پرچمدار جدید شیائومی می‌دانیم؟

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی Mi Mix 4، شایعات زیادی را در پیرامون خود دارد. این شایعات، به طور گسترده‌ای ما را نسبت به رونمایی از Xiaomi Mi Mix 4 هیجان زده کرده‌اند. اما این بار، نگاهی به مشخصات شیائومی Mi Mix 4 داریم. برای همین، قصد داریم تا مروری بر هر آنچه که از پرچمدار جدید شیائومی می‌دانیم ،داشته باشیم.

مشخصات شیائومی Mi Mix 4: پرچمدار تازه وارد شیائومی چه حرفی برای گفتن دارد؟

ماه آگست بالأخره فرا رسیده است. طی این ماه، شیائومی احتمالاً از سری جدید محصولات جذاب خود رونمایی می‌کند. بر اساس اخبار اخیر، این اتفاق حوالی شهریور یا مرداد ماه روی خواهد داد.

 

تاریخ رونمایی Mi Mix 4، می پد ۵، MIUI 13 و Mi CC 11 مرداد یا شهریور است

 

به گفته XIAOMIUI، چند روز پیش شاهد کسب مجوز TENAA از سوی شیائومی Mi Mix 4 بودیم. این دستگاه پرچمدار، با مدل نامبر 2106118C در این مرجع مشاهده شده است. اطلاعات لو رفته از سوی TENAA، نشان می‌دهند که پرچمدار جدید شیائومی با ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم به همراه ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. اما جدا از آن، چه اطلاعی از مشخصات شیائومی Mi Mix 4 داریم؟ اجازه دهید تا مروری بر اطلاعات لو رفته قبلی از این گوشی داشته باشیم.

شیائومی Mi Mix 4، دارای درگاه سیم کارت دوگانه خواهد بود. این گوشی، به طور همزمان از دو سیم کارت 5G پشتیبانی می‌کند. همچنین Mi Mix 4 برای اولین بار از فناوری Enhanced Mobile BoardBand یا به اختصار eMBB برخوردار خواهد شد. شیائومی احتمالاً برای اولین بار از این گوشی در چین رونمایی خواهد کرد. اما فعلاً اطلاعی از زمان عرضه جهانی این گوشی نداریم. به غیر از این‌ها، اطلاعات بیشتری از Mi Mix 4 وجود دارد.

گفته می‌شود که اسم رمز Mi Mix 4، اودین یا Odin است. همچنین نسخه فریمور این دستگاه، به صورت پیش فرض V12.5.2.0.RKMCNXM است. بنابراین، شیائومی Mi Mix 4 به صورت پیش فرض به رابط کاربری MIUI 12.5 و سیستم عامل اندروید ١١ مجهز می‌شود. به همین صورت احتمالاً خبری از رابط کاربری MIUI 13 در این دستگاه نیست. مغز متفکر شیائومی Mi Mix 4، تراشه Snapdragon 888 یا نسخه اورکلاک شده آن، یعنی Snapdragon 888 Plus خواهد بود.

در بخش سیستم دوربین، شیائومی Mi Mix 4 از دوربین اصلی سه گانه ۴٨+۴٨+١٠٨ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. سنسور اصلی این گوشی پرچمدار، احتمالاً ISOCELL HMX است که با همکاری شیائومی و سامسونگ توسعه پیدا کرده است. این سنسور، در گوشی‌هایی مانند Mi 10 Pro یا Mi 10T Pro استفاده شده بود. ممکن است شاهد تغییراتی در نوع سنسور شیائومی Mi Mix 4 نیز باشیم. دو سنسور دیگر نیز IMX586 ساخت سونی هستند. این سنسورها، در شیائومی Mi 11 Ultra نیز وجود داشتند. به وسیله یکی از این سنسورها، زوم اپتیکال ۵ برابری در Mi Mix 4 در دسترس است.

خبر جذابی که در شیائومی Mi Mix 4 وجود دارد، وجود پشتیبانی از باند فوق عریض یا همان UWB است. مشخص نیست که شیائومی قصد دارد این قابلیت را در برخی از کشورها غیرفعال کند یا خیر. اما موضوع مهم، این است که این اقدام شیائومی در بین دستگاه‌های شیائومی جذابیت زیادی دارد. نمایشگر Mi Mix 4، دارای نسبت تصویر ٢٠:٩ است. از سوی دیگر، وضوح آن +Full HD و رفرش ریت آن نیز ٩٠ هرتز است. جذاب‌ترین و مهم‌ترین نکته در مورد این نمایشگر، بی زائده بودن آن است. دوربین سلفی شیائومی Mi Mix 4، در زیر نمایشگر آن قرار گرفته است. به همین دلیل است که رفرش ریت این نمایشگر به ٩٠ هرتز محدود شده است.

بر اساس شایعات اخیر، شیائومی Mi Mix 4 از یک یا دو ماه قبل آماده است. اما شیائومی طی این مدت، همچنان در حال بهینه سازی عملکرد دوربین سلفی درون نمایشگر پرچمدار جدید خود بوده است. چرا که شیائومی برای اولین بار از فناوری دوربین سلفی درون نمایشگر خود در این گوشی استفاده می‌کند.

نظر شما در مورد مشخصات شیائومی Mi Mix 4 و جزئیات این گوشی چیست؟ آیا لزومی داشت که Mi Mix 4 دارای دوربین سلفی درون نمایشگر باشد؟ کدام بخش Mi Mix 4 را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

والا چیزی که من میدونم در تعادل زیبایی و کارایی در نمای جلویی کاملترین پکیج تاریخ گوشی ها رو داره…(بعد از میکس، نکس 3 رو بهترین میدونم و چرا در رتبه دوم؟ بخاطر اینکه مکانيسم پاپ‌آپ هم ضخامت رو میبره بالا و از زیبایی کم میکنه و هم از لحاظ کارایی و خرابی بخاطر مکانیکی بودن در درجه پایینتری قرار داره…)
چیزی که من میدونم حتی رو زاویه خمش گوشه ها و دو سمت این گوشی برای زیبایی و حس مطلوب مهندسی صورت گرفته… روز معرفی میبینید…بعد از 3 سال نوبت رو کردن آس شیائومی هست…

m.b

انتخاب اسم شیائومی هم جالبه…
یکی از پرچمدار ها اسمش odin هست که خدای خدایان در داستان های اساطیری حوزه اسکاندیناوی محسوب میشه که یک چشمش کور و نیمه بینا بود و تناسب با این گوشی داشت…
و اونیکی هم اسم رمزش زئوس خدای خدایان اساطیر یونان باستانه…اولین باریه که تا این حد اساطیری نامگذاری میشه 😂🤦‍♂️

Mahdi

اودین پدر ثور نیود تو فیلم خدای آذرخش ؟

m.b

آره همونه… که دو تا بچه داشت… این سریاله که امروز خبرش اومد راجب بچه دومشه… برادر تور…

Mahdi

لوکی

Mahdi

می میکس ۴ بخری و روش اینستاگرام پلاس و سروش و آپارات نصب کنی چقدر جالب میشه

m.b

اگر از همونجایی که خودت میدونی یه قلمبه دستم بیاد شاید بهش فکر کردم… خرید اینجور پرچمدارا فقط با بادآورده برام قابل هضمه… 😅

Mahdi

من که قلمبه از دستم رفته 😂😂😂

m.b

اشکال نداره داریم کم کم یاد میگیریم👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️