حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات iQOO 8 Pro به همراه طراحی آن در پوستری رسمی دیده شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | IQOO، اخبار رسمی شرکت‌ها، رندر

کمپانی iQOO در سال ٢٠١٩ میلادی به عنوان زیر مجموعه جدید Vivo تأسیس شد. این کمپانی، تا به حال گوشی‌های هوشمند خود را بیشتر با محوریت عملکرد و امکانات ویژه رونمایی کرده است. به همین ترتیب، کمپانی iQOO در تاریخ ٢۶ مرداد ١۴٠٠ از سری پرچمدار iQOO 8 رونمایی می‌کند. آیکو طی آخرین اخبار، پوستر گوشی iQOO 8 Pro را منتشر کرده است. حال، قصد داریم تا به مشخصات iQOO 8 Pro و طراحی این گوشی در پوستر رسمی این برند بپردازیم.

مشخصات iQOO 8 Pro به همراه طراحی این گوشی در پوستری رسمی مشاهده شد

اولین باری که از iQOO 8 صحبت کردیم، حدود ١ ماه پیش بود. ما انتظار داشتیم تا این گوشی با اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس و شارژر ١۶٠ واتی رونمایی شد. اما اکنون جزئیات بیشتری از این گوشی لو رفته است.

 

گوشی iQOO 8 با اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس و شارژر ١۶٠ واتی احتمالا ١١ مرداد معرفی می شود

 

به گزارش EqualLeaks، آیکو امروز به صورت رسمی یک پوستر را از پرچمدار جدید خود یعنی iQOO 8 Pro منتشر کرد. این پوستر، جزئیات نسبتاً زیادی را در اختیار ما قرار می‌دهد. بنابراین می‌توانیم به صورت قاطعانه‌تری در مورد iQOO 8 Pro اظهار نظر کنیم. در این پوستر، مشخصات iQOO 8 Pro به همراه طراحی آن به نمایش در آمده است. ابتدا اجازه دهید تا از طراحی iQOO 8 Pro در این پوسترهای رسمی شروع کنیم.

پوستر رسمی iQOO 8 Pro

نام آیکو ٨ پرو در این پوستر تأیید شده است. در آغاز، از قاب پشتی این گوشی پرچمدار شروع می‌کنیم. همان طور که مشخص است، این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. جنس بدنه این دستگاه مشابه فیبر کربن است. از سوی دیگر، رنگ سفید آیکو ٨ گرو با همکاری BMW طراحی شده است. در این قاب، ماژول دوربین اصلی سه گانه به چشم می‌خورد. متأسفانه همچنان خبری از لنز پریسکوپ تله فوتو در پرچمداران iQOO نیست. به سراغ فریم میانی این دستگاه می‌رویم. جنس فریم این گوشی، از فلز است. رنگ دکمه پاور در iQOO 8 Pro برای متمایز شدن از بدنه، بسته به رنگ گوشی شما قرمز یا آبی است.

آیکو ٨ پرو تا این جا طراحی جذابی داشته است. اما زمانی که به قاب جلویی این گوشی می‌رسیم، بازی عوض می‌شود. آیکو ٨ پرو، اولین گوشی از iQOO است که از نمایشگری با دو لبه خمیده استفاده می‌کند. در بالای این نمایشگر، حفره نمایشگر مرکزی قرار گرفته است. پس از طراحی، نوبت به مشخصات iQOO 8 Pro می‌رسد. آیا گوشی پرچمدار iQOO 8 Pro چیزی برای غافلگیری کاربران دارد؟

نمایشگر آیکو ٨ پرو، قطر ۶.٧ اینچی دارد. این نمایشگر، پنلی از نوع AMOLED E5 ساخت سامسونگ دارد. این اولین باری است که یک گوشی از نمایشگر AMOLED E5 استفاده می‌کند. از رونمایی اولین گوشی با AMOLED E4 همچنان یک سال نگذشته است. از دیگر مشخصات نمایشگر iQOO 8 Pro، می‌توان از فناوری LTPO با رفرش ریت متغیر از ١ تا ١٢٠ هرتز، وضوح 2K و قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ نام برد. این نمایشگر از ویژگی DC Dimming نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه به کار رفته در پرچمدار جدید iQOO، اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس نام دارد. این گوشی اولین دستگاه مجهز به Snapdragon 888 Plus نخواهد بود. اما این موضوع، ما را به عملکرد هرچه بهتر iQOO 8 Pro امیدوار می‌کند.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

بر خلاف شایعات موجود در فضای مجازی، شارژر آیکو ٨ پرو توان ١٢٠ واتی دارد. مشخص نیست که شارژر ١۶٠ واتی iQOO در کدام دستگاه به کار گرفته می‌شود. اما هرچه که باشد، iQOO 8 Pro همان دستگاه نیست. باتری پرچمدار جدید آیکو، ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. حسگر تشخیص اثرانگشت پرچمدار iQOO، درون نمایشگر آن واقع شده است. سیستم عامل اندروید ١١ پایه همراه با رابط کاربری OriginOS در این گوشی نصب خواهد شد. گفته می‌شود که iQOO Pro از دو سنسور اصلی بهره می‌برد.

نظر شما در مورد مشخصات iQOO 8 Pro چیست؟ آیا طراحی این گوشی پرچمدار را می‌پسندید؟ کدام ویژگی iQOO 8 Pro برای شما جذابیت بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

هرچند وقت یبار پرچمدار معرفی میکنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️