حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi Mix 4 با تراشه Snapdragon 888 Plus در گیک بنچ دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، شایعات، شیائومی، کوالکام

شیائومی در تاریخ ١٩ مرداد سرانجام از محصولات جدید خود طی یک مراسم رسمی رونمایی خواهد کرد. برجسته‌ترین محصول حاضر در این مراسم بزرگ، Xiaomi Mi Mix 4 نام دارد. این گوشی به عنوان اولین گوشی شیائومی با دوربین سلفی درون نمایشگر رونمایی می‌شود. ما خیلی تا برگزاری مراسم رونمایی شیائومی Mi Mix 4 فاصله نداریم. اما به تازگی صفحه گیک بنچ این گوشی با اطلاعاتی کلیدی رؤیت شده است.

شیائومی Mi Mix 4 با تراشه پرچمدار کوالکام در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است

همان گونه که گفتیم، شیائومی رسماً رونمایی از شیائومی می میکس ۴ در تاریخ ١٠ آگست یا همان ١٩ مرداد را تأیید کرده است. این گوشی، سال‌ها در شایعات حضور داشت. اما سرانجام زمان رونمایی این پرچمدار جذاب فرا رسیده است.

 

شیائومی Mi Mix 4 و دیگر محصولات جدید شیائومی، ١٩ مرداد معرفی می‌شوند

 

بر اساس گزارشی از Mysmartprice، شیائومی در روز ١٩ مرداد از محصولات مختلفی رونمایی می‌کند. این کمپانی در حال حاضر جزئیات زیادی را از گوشی Mi Mix 4 خود منتشر نکرده است. اما طی یک خبر مسرت بخش، شیائومی Mi Mix 4 در گیک بنچ رؤیت شده است. این موضوع، به ما اجازه می‌دهد تا اطلاعات بیشتری از پرچمدار جدید شیائومی داشته باشیم. در نهایت، اجازه دهید تا نگاهی به صفحه گیک بنچ منتشر شده از شیائومی می میکس ۴ داشته باشیم.

صفحه گیک بنچ ۵.۴.١ شیائومی می میکس ۴

صفحه گیک بنچ ۵.۴.١ شیائومی می میکس ۴

پیش از رونمایی شیائومی می میکس ۴، شایعات زیادی از این گوشی منتشر شد. اما این بار، صفحه گیک بنچ گوشی پرچمدار شیائومی اطلاعات موثقی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه، با مدل نامبر 2106118C در گیک بنچ رؤیت شده است. این مدل نامبر، پیش‌تر در تأییدیه‌های مختلفی نیز حضور پیدا کرده بود. اما در نهایت به مشخصات فنی ذکر شده در این صفحه می‌رسیم. نسخه تست شده از می میکس ۴، در نسخه ۵.۴.١ گیک بنچ تست شده است. نکته مهم، استفاده این دستگاه از تراشه پرچمدار Snapdragon 888 Plus است. با توجه به این که این گوشی در تاریخ ١٩ مرداد و دو روز زودتر از سری Honor Magic 3 رونمایی می‌شود، بنابراین احتمالاً Mi Mix 4 برای اولین بار از تراشه پرچمدار جدید کوالکام استفاده خواهد کرد. پردازنده گرافیکی این تراشه Adreno 660 است. حداکثر فرکانس کاری آن نیز به ٣ گیگاهرتز می‌رسد.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

امتیازات کسب شده در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای توسط Mi Mix 4 به ترتیب برابر با ٨۵٧ و ٢,٩٩۵ می‌باشند. با توجه به این که نسخه تست شده نهایی نیست، نمی‌توان خیلی به این امتیازات استناد کرد. این گوشی، با ١٢ گیگابایت حافظه رم همراه شده است. همچنین اندروید ١١ به صورت پیش فرض بر روی آن ارائه خواهد شد. گفته می‌شود که شیائومی Mi Mix 4 به صورت پیش فرض از رابط کاربری MIUI 12.5 استفاده می‌کند.

شیائومی از فناوری باند فوق عریض یا همان UWB در می میکس ۴ استفاده کرده است. همچنین گفتنی است که شیائومی می میکس ۴ اولین دستگاه شیائومی است که از دوربین سلفی درون نمایشگر استفاده می‌کند. بر اساس شایعات، این گوشی بهترین نمایشگر را با وجود فناوری دوربین سلفی درون نمایشگر دارد. نمایشگر این گوشی نیز از نوع Flexible OLED خواهد بود. باتری شیائومی می میکس ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. شیائومی در نظر دارد تا از شارژر ١٢٠ واتی برای شارژ شدن این گوشی استفاده کند. این گوشی، می‌تواند از دوربین اصلی سه گانه ۴٨+۴٨+١٠٨ مگاپیکسلی استفاده کند. البته ممکن است سنسور اصلی با یک حسگر تصویر ۵٠ مگاپیکسلی نیز جایگزین شود.

نظر شما در مورد مشخصات Mi Mix 4 چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند لقب بهترین گوشی بازار را از آن خود کند؟ استفاده از Snapdragon 888 Plus حرکت مناسبی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️