حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi Mix 4 و دیگر محصولات جدید شیائومی، ١٩ مرداد معرفی می‌شوند

شیائومی Mi Mix 4 و محصولات دیگر شیائومی اعم از تبلت‌های سری Mi Pad 5 و یا سری Mi CC11، مدت زیادی است که در شایعات لو می‌روند. اما تاکنون، به صورت رسمی خبری از اعلام تاریخ رونمایی این محصولات نبوده است. امروز شیائومی تاریخ پرده برداری شیائومی Mi Mix 4 و دیگر محصولات جدید خود را اعلام کرده است. این تاریخ، ١٩ مرداد می‌باشد.

شیائومی Mi Mix 4 و دیگر محصولات جدید این کمپانی در تاریخ ١٩ مرداد رونمایی می‌شوند

ما پیش از این خوانده بودیم که تاریخ معرفی می میکس ۴ و محصولات جدید شیائومی، حوالی مرداد یا شهریور است. همچنین چندی پیش در مورد مشخصات احتمالی شیائومی می میکس ۴ صحبت کردیم. امروز، شیائومی رسماً تاریخ رونمایی از این محصولات را اعلام کرد.

 

مشخصات شیائومی Mi Mix 4: چه چیزی در مورد پرچمدار جدید شیائومی می‌دانیم؟

 

بر اساس گزارشی از Gizmochina، کمپانی چینی شیائومی اخیراً یک کنفرانس ویدئویی را برای طرفداران خود برگزار کرده است. در جریان این کنفرانس ویدئویی زنده، مدیرعامل شیائومی یعنی لی جون، تأیید کرد که سری محصولات جدید این کمپانی همین ماه رونمایی می‌شود!

مقام ارشد شیائومی یعنی لی جون، گفته است که گوشی‌ها و تبلت‌های جدید شیائومی، طی همین ماه میلادی معرفی خواهند شد. وی جزئیات دقیق‌تری را از محصولات جدید شیائومی فاش نکرده است. اما او می‌گوید که تاریخ ١٠ آگست (١٩ مرداد) موعد برگزاری مراسم جدید شیائومی است. بعید نیست که محصولاتی مانند شیائومی Mi Mix 4، سری تبلت‌های Mi Pad 5 و گوشی‌های Mi CC11 در این مراسم رونمایی شوند. بسیاری از اطلاعات این موضوع را تأیید کرده‌اند. انتظار می‌رود که این مراسم در چین برگزار شود.

با توجه به شایعات اخیر، شیائومی Mi Mix 4 برجسته‌ترین محصول این مراسم است. این دستگاه، سال‌ها در شایعات حضور داشته است. بنابراین، می‌توان گفت که این گوشی مهم‌ترین دستگاه امسال شیائومی است. تصاویر زیادی از این گوشی فاش شده‌اند. همچنین رسماً تأیید شده است که خبری از MIUI 13 در این گوشی نیست. شایان ذکر است که Mi Mix 4 اولین گوشی شیائومی با دوربین سلفی زیر نمایشگر است.

پس از شیائومی می میکس ۴، نوبت به تبلت‌های Mi Pad 5 می‌رسد. اکنون چند سال از رونمایی آخرین تبلت شیائومی می‌گذرد. این تبلت‌ها، بسیار مورد انتظار هستند. بر اساس شایعات لو رفته، در این سری تبلت‌هایی با Snapdragon 870 و نمایشگر ١٠.٩۵ اینچی موجود هستند. توجه داشته باشید که این گزارش، کاملاً قطعی نیست. بنابراین، ممکن است تمام این پیش بینی‌ها به حقیقت نپیوندند.

نظر شما در مورد محصولات حاضر در این مراسم چیست؟ آیا شیائومی می میکس ۴ می‌تواند پیروز نبرد در برابر رقبا باشد؟ بیشتر منتظر کدام محصول جدید شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

میگن سری cc نیست… فقط میکس و تبلت ها…

m.b

“تصاویر زیادی از این گوشی فاش شده‌اند.”
خ اینو دیگه کجای دلم بذارم… یکیشو میشه نشون بدید؟ 🤔 همگی ساختگی هستند الا یه تصویر که دیروز اونم نه از گوشی و فقط از پنل داخلیش منتشر شد که هیچ چیزی رو روشن نمیکنه…
این اساس کار شیائومی تو همه معرفی ها هست… افشای کمتر یعنی گوشی بهتر…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️