حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی آنر X20 و Honor Tablet V7 Pro مشخص شد: ٢١ مرداد ماه ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، تبلت

آنر برنامه‌های زیادی برای آینده خود دارد. همین موضوع، سبب می‌شود تا بیش از پیش به رویکرد نسبتاً مناسب آنر اعتماد کنیم. چرا که این کمپانی در ماه‌های اخیر، رشد مناسبی را در میزان فروش تجربه کرده است. اما جدا از این‌ها، تاریخ رونمایی آنر X20 و تبلت جدید این کمپانی با نام Honor Tablet V7 Pro مشخص شده است. این محصولات، همراه با سری پرچمدار Magic 3 رونمایی خواهند شد.

تاریخ رونمایی آنر X20 و Honor Tablet V7 Pro

آنر X20 از آن دسته گوشی‌های محبوبی است که ماه‌ها شایعات آن در فضای مجازی چرخیده است. اما تا به امروز، خبر موثق و قابل اعتمادی از این گوشی منتشر نشده است. صبح امروز، در مورد احتمال استفاده از Dimensity 900 در Honor X20 گفته بودیم. همچنین مشخصات فنی تبلت V7 Pro آنر نیز پیش‌تر لو رفته بود.

 

آنر Tablet V7 Pro با Dimensity 1300T با سری Magic 3 معرفی می‌شود!

 

در گزارشی از EqualLeaks، تاریخ رونمایی آنر X20 و تبلت V7 Pro مشخص شده است. آنر چین، به صورت رسمی پوسترهایی را از دو محصول جدید خود منتشر کرده است. این پوسترها، به طراحی رسمی این محصولات اشاره دارد. همچنین این دستگاه‌ها، به زودی رونمایی می‌شوند. ظاهراً رویداد جدید آنر، Honor Life نام دارد. این رویداد، در تاریخ ١٢ آگست یا همان ٢١ مرداد برگزار خواهد شد. در حال حاضر، این دستگاه‌ها برای عرضه در کشور چین تأیید شده‌اند. این موضوع، بر خلاف آن چیزی است که برای سری Honor Magic 3 رخ می‌دهد. سری آنر مجیک ٣، به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

تاریخ رونمایی Honor Tablet V7 Pro

در ادامه مطلب، به برخی از جزئیات جدید منتشر شده از Honor X20 نیز می‌پردازیم. اما ابتدا اجازه دهید تا نگاهی به جزئیات Honor Tablet V7 Pro داشته باشیم. همان طور که در پوستر منتشر شده از آنر مشخص است، این تبلت در رنگ مشکی روانه بازار می‌شود. پیش‌تر تیزرهایی از رنگ آبی آن نیز منتشر شده بودند. ظاهراً قاب پشتی این دستگاه تخت است. همچنین تبلت جدید آنر، دارای ماژول دوربین اصلی دایره‌ای خواهد بود. یک درگاه در بالای این تبلت تعبیه شده است. به نظر می‌رسد که این درگاه، از نوع Type-C باشد. جنس قاب پشتی دقیقاً مشخص نیست. اما بر اساس شایعات، این قاب از جنس چرم مصنوعی است. تبلت جدید آنر، با تراشه Kompanio 1300T معرفی می‌شود.

 

تراشه Kompanio 1300T معرفی شد: تقریباً همان Dimensity 1200 برای تبلت‌ها!

 

تصاویر زنده لو رفته از Honor X20 چشم اندازی از طراحی این گوشی را به می‌دهد

بر اساس گزارش Myfixguide، طرفداران آنر به مدت طولانی منتظر عرضه Honor X20 بوده‌اند. آنر حتی مدلی را با نام Honor X20 SE روانه بازار کرد. اما این موضوع، سبب ناامیدی کاربران نشد. در نهایت، عصر امروز زمان آن فرا رسید تا افشاگر معروف ویبو یعنی Digital Chat Station، از جزئیات جذاب و جدید Honor X20 خبر دهد. این جزئیات، در واقع تصاویر زنده Honor X20 هستند. بنابراین، ما با تصاویر معتبری از این گوشی روبه‌رو هستیم.

تصویر زنده آنر ایکس ٢٠

تصویر زنده آنر ایکس ٢٠

در قاب پشتی این گوشی، ماژول دوربین اصلی سه گانه دایره‌ای دیده می‌شود. قاب پشتی این دستگاه دارای دو لبه خمیده است. رنگ بندی آن نیز ما را کمی با یاد Poco X3 می‌اندازد. از سوی دیگر، طراحی قاب پشتی این گوشی مشابه Nova 8i است.

 

هواوی نوا 8i با اسنپدراگون ۶۶٢ و قیمت ٣١٣ دلاری رسماً معرفی شد

 

به سراغ قاب جلویی می‌رویم. در این بخش، نمایشگری با حفره نمایشگر بیضوی به چشم می‌خورد. به احتمال زیاد، پنل این نمایشگر از نوع IPS LCD است. از آن جایی که حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی بر روی فریم آن قرار گرفته است، این موضوع بعید نیست. نمایشگر Honor X20، دارای رفرش ریت ٩٠ یا ١٢٠ هرتزی خواهد بود. احتمالاً سنسور اصلی دوربین این گوشی وضوح ۶۴ مگاپیکسلی دارد. طراحی کلی گوشی، زیبا به نظر می‌رسد.

نظر شما در مورد مراسم ٢١ مرداد آنر چیست؟ بیشتر منتظر رونمایی از کدام محصول جدید آنر هستید؟ آیا طراحی و مشخصات آنر X20 را پسندیده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، ماشاله به آنر تو این چندماهه اخیر بارها بارها اسمشو شنیدیم با محصولات خوبش، آنر20x به احتمال زیاد گوشی خوبی باید باشه وای چیپستش ایکاش دایمن 1100 یا 1200 یا اسنپ 870 یا 778 میزاشتش، البته دایمن 900 هم خوبه مشخصاتش دقیقا یادم نیست چی بود ولی خب اونایی که گفتم میزاشت بهتر بود، دایمن 900 میزاشت روی نسخه 20x.se اگه چنیین گوشی در کار باشه، حالا ببینیم 21 مرداد ویژگیهای محصولات آنر چجوریه، درکل بگیری محصولاتش عالین بخصوص آنر مجیک ها که پرچمدارهای عالی هستن، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️