حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Play 5 Vitality Edition با Dimensity 900 و شارژر ۶۶ وات رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

آنر گوشی‌های زیادی را پس از استقلال یافتن از هواوی روانه بازار کرده است. این گوشی‌ها، عمدتاً مربوط به بازار گوشی‌های میان رده و اقتصادی‌تر هستند. آنر Play 5 Vitality Edition، جدیدترین گوشی هوشمندی است که آنر رونمایی کرده است. این گوشی، مشخصاتی جذاب و به روز را با خود یدک می‌کشد.

مشخصات فنی و قیمت آنر Play 5 Vitality Edition

آنر مدتی پیش از گوشی Honor X20 به عنوان برترین گوشی میان رده‌اش رونمایی کرده بود.

 

آنر X20 با تراشه Dimensity 900 و شارژر ۶۶ واتی رسماً معرفی شد

 

حال یک گوشی دیگر از آنر با مشخصاتی مشابه به Honor X20 رسماً معرفی شده است. این گوشی، Honor Play 5 Vitality Edition نام دارد و در واقع، از طراحی جذاب‌تری برخوردار است. گوشی Honor Play 5 Vitality Edition، از مدتی پیش توسط آنر در پوسترهای مختلف نمایش داده شده بود و برخی از مشخصات آن را می‌دانستیم. حال به گزارش EqualLeaks، امروز روز موعد است و در نهایت، میان رده جدید آنر رسماً پا به عرصه وجود گذاشته است.

حال اجازه بدهید تا به سراغ مشخصات این گوشی تازه وارد آنر برویم. این دستگاه، دارای نمایشگری ۶.۶٧ اینچی از نوع TFT LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است. با توجه به نوع نمایشگر به کار گرفته شده در این گوشی، حسگر تشخیص اثرانگشت بر روی فریم تعبیه شده است. آنر اعلام نکرده است که قاب جلویی و پشتی گوشی جدیدش توسط کدام شیشه محافظ، محافظت می‌شود. نکته جذابی که در این گوشی وجود دارد، به بخش طراحی آن مربوط می‌شود.

آنر Play 5 Vitality Edition

طراحی قاب جلویی آنر Play 5 Vitality Edition، به گونه‌ای است که حاشیه‌‌های اطراف نمایشگر، میزان کمی دارند. همچنین در قاب پشتی یک ماژول دوربین مربعی با گوشه‌های گرد به چشم می‌خورد. مغز متفکر Honor Play 5 Vitality Edition، تراشه ۶ نانومتری مدیاتک Dimensity 900 می‌باشد.

 

تراشه ۶ نانومتری مدیاتک Dimensity 900 رسماً معرفی شد

 

شاید در نگاه اول به ماژول دوربین اصلی این گوشی، تصور کنید که دوربین اصلی این گوشی سه گانه است. اما در واقع، دوربین اصلی Honor Play 5 Vitality Edition، دوگانه است و از دو سنسور ٢+۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین سلفی این گوشی دوگانه است و در حفره نمایشگر بیضوی تعبیه شده است. سنسور اصلی دوربین سلفی آن، وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد. گوشی جدید آنر، در دو نسخه با ١٢٨ و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 عرضه می‌شود. همچنین ٨ گيگابايت حافظه رم از نوع LPDDR4X برای آن در نظر گرفته شده است.

آنر برای اولین بار، تصمیم گرفته است تا در گوشی جدید خود از قابلیت حافظه رم مجازی استفاده کند. به لطف این قابلیت، Honor Play 5 Vitality Edition می‌تواند از ٢ گیگابایت حافظه رم استفاده کند.

خوشبختانه سیستم عامل این گوشی، اندروید ١١ پیش فرض است. همچنین رابط کاربری آن، MagicUI 4.2 نام دارد. به دلیل ارائه این گوشی در کشور چین، خبری از سرویس‌های موبایلی گوگل نیست. ظرفیت باتری این دستگاه، برابر با ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعت است. همچنین شارژر موجود در جعبه این گوشی، توان ۶۶ واتی دارد.

بلوتوث نسخه ۵.١ در این گوشی حضور دارد. جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Type-C نیز در این گوشی به کار گرفته شده‌اند. مطابق انتظارات قبلی، فریم این گوشی پلاستیکی است. وزن و ضخامت آن نیز به ترتیب برابر با ١٩٢ گرم و ٨.۵ میلی متر است. نسخه ١٢٨ گیگابایتی گوشی جدید آنر، با قیمت ١,٧٩٩ یوان (معادل ٢٧٩ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. قیمت نسخه ٢۵۶ گیگابایتی نیز به ١,٩٩٩ یوان (معادل ٣٠٩ دلار آمریکا) است.

نظر شما در مورد این گوشی جدید آنر چیست؟ طراحی، امکانات و مشخصات آن را می‌پسندید؟ قیمت آن چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️