حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Tablet V7 Pro با Dimensity 1300T با سری Magic 3 معرفی می‌شود!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، تبلت

تبلت‌های آنر، خیلی متنوع نیستند. با این حال، این برند چینی تبلت‌های زیادی در تاریخ خود روانه بازار کرده است. حال، به نظر می‌رسد که آنر قصد دارد در کنار سری پرچمدار جدید خود، از نسل جدید تبلت‌های خود نیز پرده برداری کند. به همین ترتیب، آنر تأیید کرده است که تبلت Honor Tablet V7 Pro در تاریخ ٢١ مرداد ١۴٠٠ رونمایی می‌شود. در ادامه، به جزئیات لو رفته از آنر Tablet V7 Pro می‌پردازیم.

جزئیات مربوط به آنر Tablet V7 Pro

آنر سال گذشته، از Honor V6 به عنوان تبلت جدید خود با پشتیبانی از قلم استایلس رونمایی کرد. این تبلت، مجهز به تراشه ٧ نانومتری Kirin 985 بود. همچنین این تبلت طراحی جذابی داشت.

 

تبلت 5G آنر V6 با چیپست Kirin 985 رسما ارایه شد

 

حال به نقل از Myfixguide، تبلت جدید آنر در راه است. بر اساس اعلام رسمی آنر، تبلت جدید این کمپانی با نام آنر Tablet V7 Pro به زودی رونمایی خواهد شد. اگرچه که مقام رسمی آنر که این خبر را داده است، تاریخ معرفی تبلت جدید این کمپانی را مشخص نکرده است. با این وجود، بسیاری از افشاگران حدس می‌زنند که این تبلت در تاریخ ١٢ آگست (٢١ مرداد) به همراه سری Honor Magic 3 معرفی شود. بر اساس شایعات، تبلت جدید آنر از قابی با طراحی جذاب استفاده می‌کند. این قاب، دارای یک طراحی ماژول دوربین منحصر به فرد است. ممکن است که جنس بدنه یکی از نسخه‌های این تبلت نیز چرمی باشد!

دوربین این تبلت، مانند روال سابق در بالا و سمت چپ آن واقع شده است. این تبلت، لوگوی آنر را در پشت خود جای خواهد داد. در کل، طراحی Honor Tablet V7 Pro مشابه یا بهتر از تبلت Huawei MatePad 11 خواهد بود. پیش از این، تبلت آنر Tablet V7 Pro تأییدیه 3C چین را دریافت کرده بود. بر اساس این تأییدیه، تبلت جدید آنر به وسیله شارژر ٢٢.۵ واتی درون جعبه شارژ خواهد شد. جدا از این، یک بخش جذاب دیگر در این تبلت نیز وجود دارد. بر اساس اظهارات افشاگر مطرح ویبو، یعنی Digital Chat Station، این تبلت پرچمدار از تراشه رونمایی نشده Dimensity 1300T بهره مند خواهد شد!

بنابر گفته‌های Digital Chat Station، تراشه جدید مدیاتک نیز زودتر از تبلت جدید آنر رونمایی می‌شود. این تراشه که Dimensity 1300T نام دارد، در تاریخ ٢۶ جولای (۴ مرداد) رونمایی خواهد شد. این تراشه، بر روی عملکرد هرچه بهتر هوش مصنوعی و گیمینگ متمرکز می‌باشد. در نهایت، ما هم اکنون اطلاعات بیشتری از این تراشه را در دسترس نداریم. برای یادآوری، تراشه Dimensity 1200، پرچمدار کنونی تراشه‌های مدیاتک است. این تراشه ۶ نانومتری، مجهز به هسته‌های پردازشی Cortex-A55 و Cortex-A78 است. عملکرد این تراشه، در کل رضایت بخش است. تراشه جدید مدیاتک از اینترنت 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تراشه Dimensity 1300T

کاتالوگ لو رفته از Dimensity 1300T

نظر شما در مورد این تبلت چیست؟ چه انتظاراتی از آنر برای ارائه یک تبلت جذاب دارید؟ بازخورد شما نسبت به رونمایی از تراشه Dimensity 1300T مدیاتک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جالبه
همیشه عادت داشتیم اولین استفاده از تراشه های جدید کوالکام و مدیاتک رو توسط شیائومی و در مواردی هم سامسونگ شاهد باشیم اما واقعاً باید به آنر دست مریزاد گفت که علی رغم همکاری نزدیک با کوالکام ، در صورت صحت داشتن این خبر میخواد نشون بده که با مدیاتک هم رابطه ی خوبی داره و پیش دستی کرده👌 …
“در کل، طراحی Honor Tablet V7 Pro مشابه یا بهتر از تبلت Huawei MatePad 11 خواهد بود.”
یه لحظه فکر کردم طراحی میت پد ۱۲.۶ رو نوشته که خودمو آماده کردم یه چیزی بگم.
طراحی اون تبلت رو تعصبشو میکشم😎🤙

ali karimi

سلام، واقعا آفرین بر آنر، دمش گرم، دیگه داره واقعا طوفانی میشه،دایمن 1300 تی حتما عاایه، فقط معلوم نشد، 5نانومتریه یا 4نانو،منتظر مشخاصتش هستم ببنیم چجور چیپستیه، البته تو خبرها خونده بودم امثال مدیاتک میخواد اولین چیپ 4نانومتریشو معرفی کنه قبل از شرکتهای دیگه، حتما پس دایمن 1300 تی 4نانومتریه دیگه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️