حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Honor X30i به همراه دیگر مشخصات Honor X30 Max فاش شدند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، رندر، شایعات

آنر در نظر دارد تا با یک رویداد بزرگ، از گوشی‌های جدیدی رونمایی کند. این گوشی‌ها، نزدیک به جشنواره Double Eleven چین رونمایی می‌شوند تا سهمی در افزایش فروش گوشی‌های آنر طی این جشنواره داشته باشند. مشخصات دو گوشی Honor X30i و Honor X30 Max فاش شده است. این مشخصات، به ما نشان می‌دهند که آنر می‌خواهد مدل‌های جذاب و بهتری را نسبت به قبل رونمایی کند.

باقی مشخصات گوشی آنر ایکس ٣٠ مکس

چندی پیش از مشخصات گوشی Honor X30 Max در ترنجی صحبت کردیم.

 

مشخصات آنر X30 Max فاش شد؛ رونمایی رسمی به زودی!

 

اما امروز بر اساس گزارش EqualLeaks، اخبار جدیدتر و موثّق‌تری از این دستگاه منتشر شدند. گزارشات مورد اشاره، از صفحات لو رفته منتسب به دو گوشی Honor X30i و Honor X30 Max هستند. این صفحات، توسط آنر طراحی شده‌اند و جزئیات تکمیلی از این دو دستگاه را با ما به اشتراک می‌گذارد. نکته جذاب، این است که حتی رندر این دو گوشی، فاش شده است و می‌توان طراحی آن‌ها را تماشا کرد.

اجازه دهید تا ابتدا از گوشی بزرگ Honor X30 Max شروع کنیم. ما پیش از این نیز نگاهی به مشخصات این گوشی داشته‌ایم. طراحی قاب پشتی و قاب جلویی این گوشی، خیلی از نسل قبل متفاوت نیست. ما می‌توانیم این دستگاه را در رندری به رنگ آبی مشاهده کنیم. در قاب پشتی، دوربین اصلی دوگانه با ماژول مستطیلی شکل به چشم می‌خورد. قاب جلویی نیز میزبان ناچ قطره شکل با دوربین سلفی تکی است.

در بخش مشخصات، این گوشی رونمایی نشده مجهز به نمایشگر بسیار بزرگ ٧.١ اینچی خواهد بود. این نمایشگر، از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و احتمالاً رفرش ریت ۶٠ هرتزی است. آنر در نظر دارد تا نسخه‌های مختلف این گوشی را به ٨ گیگابایت حافظه رم در کنار ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی تجهیز کند. دوربین اصلی فبلت جدید آنر، ٢+۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. احتمالاً سنسور اصلی، ساخت سونی است. دوربین سلفی تکی آن نیز وضوح ٨ مگاپیکسلی خواهد داشت. در نهایت، قلب تپنده Honor X30 Max، تراشه ۶ نانومتری Dimensity 900 است. این تراشه، پردازنده مرکزی آن از Cortex-A78 نیز بهره می‌برد.

 

تراشه ۶ نانومتری مدیاتک Dimensity 900 رسماً معرفی شد

 

ظرفیت باتری این گوشی با وجود نمایشگری با این ابعاد، همچنان برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. بنابراین، باید ببینیم که این دستگاه در نهایت چه میزانی از بازدهی باتری را دارا خواهد بود. همچنین Honor X30 Max از شارزر ٢٢.۵ واتی درون جعبه پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به نوع نمایشگر این گوشی، حسگر تشخیص اثرانگشت بر روی فریم قرار می‌گیرد. مانند نسل‌های قبلی، این گوشی نیز اسپیکر استریو را به ارمغان می‌آورد.

تراشه NFC در Honor X30 Max موجود است. وزن این دستگاه با ابعاد بزرگی که دارد، ٢٢٧ گرم است. همچنین ضخامت آن به ٨.٣ میلی متر می‌رسد. نکته‌ای که جا ماند، در مورد نمایشگر این گوشی بود. جایی که این دستگاه از نمایشگری با فناوری RGBW با روشنایی بیشتر بهره می‌برد!

مشخصات Honor X30i

پس از غول بزرگی که آنر قرار است به زودی رونمایی کند، نوبت به یک گوشی دیگر می‌رسد. این گوشی، Honor X30i نام دارد که نام آن در بین محصولات آنر، تا حدی عجیب است. حال با تمام این اوصاف، دقیقاً با چه دستگاهی مواجه خواهیم بود؟

نمایشگر گوشی جدید آنر، از برادر آن بزرگ‌تر است و اندازه آن به ۶.٧ اینچ رسیده است. این نمایشگر که از نوع IPS LCD است، وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی دارد. تراشه‌ای که آنر قصد به کارگیری آن را در Honor X30i دارد، مدیاتک Dimensity 810 است. این تراشه نیز لیتوگرافی ۶ نانومتری دارد.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 810 با فناوری ۶ نانومتری و ۲ سیم کارت 5G همزمان معرفی شد

 

دوربین اصلی این گوشی، سه گانه است و شامل سنسورهای ٢+٢+۴٨ مگاپیکسلی می‌شود. متأسفانه این گوشی تنها قابلیت عکاسی ماکرو را دارد و استفاده از ویژگی عکاسی فوق عریض در آن میسر نیست. دوربین سلفی هم ٨ مگاپیکسلی است و درون حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است. به نظر می‌رسد که آنر به زودی از ویژگی حافظه رم مجازی خود در این دستگاه رونمایی می‌کند. پیش‌تر کمپانی‌های زیادی از جمله اوپو، سامسونگ، شیائومی و… این ویژگی را به دستگاه‌های خود اضافه کرده بودند. اما این بار، نوبت به گوشی‌های آنر می‌رسد. بنابراین، این گوشی ٢ گیگابایت حافظه رم مجازی را دارا خواهد بود.

اما در ادامه، آنر ٨ گیگابایت حافظه رم سخت افزاری را برای Honor X30i در نظر می‌گیرد. در ادامه مشخصات Honor X30i، مواردی مانند باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ٢٢.۵ واتی به همراه درگاه Type-C به چشم می‌خورند. حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه، همچنان بر روی فریم قرار گرفته است. وزن و ضخامت این گوشی، به ترتیب ١٧۵ گرم و ٧.۴۵ میلی متر است که تحسین برانگیز می‌باشد. در نهایت، طراحی این گوشی جذاب به نظر می‌رسد. ما نظیر این طراحی را در گوشی‌های قبلی آنر دیده بودیم. اما این بار، یک طراحی پولیش خورده‌تر و زیباتر به چشم می‌خورد.

نظر شما در مورد مشخصات Honor X30i و Honor X30 Max چیست؟ فکر می‌کنید که این دستگاه‌ها در بازار جهانی نیز عرضه شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️